15-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Data: 2010-03-16 10:21:59
Autor: mkarwan
15-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami
W dniu 15-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami

kałecki tchórz zmieniający nicki - "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> - 10 nowych wątków

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> - 7 nowych wątków

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> - 4 nowe wątki

 "Me" <agnescherry@gmail.com> - 4 nowe wątki

"abc" <abc@wp.pl - 4 nowe wątki

tchórz zmieniający nicki - "!heRsk!" <wc15?bigbrednie@interia.pl> - 4 nowe wątki

Data: 2010-03-16 15:22:46
Autor: Piotr

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnnj9b$omd$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Cztery wątki? Toż nawet te siedem nie jest jakąś zatrważająca ilością.
Zakładając, że nie chcę spamować, to ile wątków mogę rozpocząć bez spamerstwa?
Piotr

Data: 2010-03-16 08:10:17
Autor: zbig
On 16 Mar, 15:22, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:hnnj9b$omd$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

> kałecki tchórz zmieniający nicki - "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy
> RP przed pi...@op.pl> - 10 nowych wątków

> "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> - 7 nowych wątków

> "Panslavista" <prawu...@interia.pl> - 4 nowe wątki

> "Me" <agnesche...@gmail.com> - 4 nowe wątki

> "abc" <a...@wp.pl - 4 nowe wątki

> tchórz zmieniający nicki - "!heRsk!" <wc15?bigbred...@interia.pl> - 4 nowe
> wątki

Cztery wątki? Toż nawet te siedem nie jest jakąś zatrważająca ilością.
Zakładając, że nie chcę spamować, to ile wątków mogę rozpocząć bez

mkarwan trzyma się najwyżej trzech.  Ale to twój kumpel, może pozwoli
ci na więcej.

Data: 2010-03-16 19:50:55
Autor: Piotr
Dnia Tue, 16 Mar 2010 08:10:17 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

mkarwan trzyma się najwyżej trzech.  Ale to twój kumpel, może pozwoli
ci na więcej.

Hę?
--
Od kładzenia kafelek u mamy, to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-16 18:30:37
Autor: mkarwan
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hno47h$k73$1news.onet.pl...
[...]

Psp czyta ok 100 osób. Wyobraź sobie, że każdy rozpocznie 3 nowe wątki, to daje 300 nowych wątków.
Wyobrażasz sobie  psp z codziennie 300 nowymi wątkami.
Gdyby było od każdego 7 to byłoby codziennie 700 nowych wątków.
Sadziłem, ze masz trochę wyobraźni.
Czy psp jest miejscem do wymiany poglądów czy do obsrywania jej nowymi wątkami?
Masz cos do powiedzenia to napisz w jednym liście, w dwóch góra trzech.
Więcej i tak nikt nie jest w stanie sobie przyswoić. Nawet gdyby chciał.
Jeśli masz dużo spraw do przekazania, wybierz te najważniejsze  resztę zamieści w następnych dniach.
Nie zawsze to co dla ciebie jest ważne równie ważne jest dla innych.
Jeśli jest tego za dużo nie będą czytać.

Data: 2010-03-16 19:50:14
Autor: Piotr
Dnia Tue, 16 Mar 2010 18:30:37 +0100, mkarwan napisał(a):

Psp czyta ok 100 osób. Wyobraź sobie, że każdy rozpocznie 3 nowe wątki, to daje 300 nowych wątków.

Nie każdy pisze, nie każdy otwiera nowe wątki.

Wyobrażasz sobie  psp z codziennie 300 nowymi wątkami.
Gdyby było od każdego 7 to byłoby codziennie 700 nowych wątków.
Sadziłem, ze masz trochę wyobraźni.

Mam sporo wyobraźni i niemniej doświadczenia, a ono mówi mi (bez
wyobraźni), że nie ma co gdybać, wystarczy popatrzeć jak jest i jak było w
minionych latach. Twoje obawy są z czapki wzięte.

[...]

To jakieś ple, ple bez związku. To prawda, że zasrywacze forum, jak
warzywny, czy kupa, to zakała straszna, ale taki warzywny robi mi prasówkę
za darmo... A kupa przypomina, że "piąta kolumna" to nie mit z IIWS... Obaj
zaś, że ludzie bywają szmaciarzami. Tak, więc strat z tego nie mam, ty też.
Piotr

--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-16 20:08:54
Autor: mkarwan
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:3zu9wcgtfhhp$.19zp4sm8d3vjh.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 16 Mar 2010 18:30:37 +0100, mkarwan napisał(a):
Psp czyta ok 100 osób. Wyobraź sobie, że każdy rozpocznie 3 nowe wątki, to
daje 300 nowych wątków.
Nie każdy pisze, nie każdy otwiera nowe wątki.

A mogliby ale są rozsądniejsi od ciebie i tych których starsz sie bronić.

[...]

Jestem w psp dłużej od ciebie i rozp... zaczał się od spamowania psp nowymi tematami
Oceniam rzeczyiwstość, a ta potwierdza to co opisałem.
Masz zamiar bronić spamerów?

[...]

To się umów z kałeckim niech ci prasówkę wyśle emailem, a nie zasrywa psp.
Podobnie z kupą i innymi spamerami

Data: 2010-03-16 20:24:03
Autor: Piotr
Dnia Tue, 16 Mar 2010 20:08:54 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Ba, mogliby... Taki dowcip mi się przypomniał:
Do sklepu wchodzi facet i pyta:
+ macie kawę?
- Oczywiście, że mamy! Mówi zdziwiona pytaniem sprzedawczyni. + to dlaczego napisaliście na drzwiach "mielimy kawę"?

[...]

A skąd wiesz, że dłużej? Z tych co pamiętam, to tylko hesk się meldował, że
jest tu grubo ponad 10 lat. Ty też?

[...]

Rad masz, widzę, sporo... I wszystkie oczywiście świetne? :-) Ale, jakby nie było, to do ludzi, którzy tworza 4 watki na dzień, to się po
prostu dopierdalasz.
Piotr

--
Od tworzenia nowych wątków, to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-16 16:21:59
Autor: zbig
On 16 Mar, 20:24, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Tue, 16 Mar 2010 20:08:54 +0100, mkarwan napisał(a):

A skąd wiesz, że dłużej? Z tych co pamiętam, to tylko hesk się meldował, że
jest tu grubo ponad 10 lat. Ty też?
Ja tu jestem od jakichś 10 lat. Hesk i mkarwan już wtedy byli.
mkarwan wtedy od siebie niczego nie pisał, wyłącznie wklejał linki do
antyżdowskich artykułów, bez słowa komentarza.

Data: 2010-03-16 20:42:57
Autor: ``heÂŽsk''
15-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami
On Tue, 16 Mar 2010 20:24:03 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

 [...]

A skąd wiesz, że dłużej? Z tych co pamiętam, to tylko hesk się meldował, że jest tu grubo ponad 10 lat. Ty też?

 mkarawan swego czasu pisywal na sciepie ale go w koncu
 stamtad pogoniono! teraz leczy swoje fobie na psp.

--

 HeSk

Data: 2010-03-16 21:50:36
Autor: mkarwan
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1go5phzmyljjq$.ao26vh6j5aob.dlg40tude.net...
Rad masz, widzę, sporo... I wszystkie oczywiście świetne? :-)
Ale, jakby nie było, to do ludzi, którzy tworza 4 watki na dzień, to się po
prostu dopierdalasz.

Albo zależy ci na dyskusji albo na zasrywaniu grupy nowymi wątkami.
Odnoszę wrażenie, ze na tym drugim.
Masz cos do przekazania w czterech wątkach, spróbuj to zrobić w dwóch.

Data: 2010-03-16 20:39:01
Autor: konserwator

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnol4u$50l$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

sam jestes spamerem spamujac te wyliczanki....
oho!
ktos napisal 7 watkow!
No zgroza....
wez sie piwa napij czy co tam lubisz....
i przestan zrzedzic jak stara krypa...
zal. ze taki spec od zyda marnuje swoj czas na administracje... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-03-16 20:42:57
Autor: ``heÂŽsk''
15-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami
On Tue, 16 Mar 2010 20:08:54 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Jestem w psp dłużej od ciebie i rozp... zaczał się od spamowania psp nowymi tematami

 a ty co bys chcial? przez caly rok jeden watek o zydach ? ;o)))

Oceniam rzeczyiwstość, a ta potwierdza to co opisałem.

 masz dziadek marnie pod kopula. leczysz jakies fobie z dziecinstwa ?

Masz zamiar bronić spamerów?

 TY JESTES SPAMEREM !!! TY !!!

--

 HeSk

Data: 2010-03-17 08:46:39
Autor: cyc
15-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

...................<

To się umów z kałeckim niech ci prasówkę wyśle emailem, a nie zasrywa psp.
Podobnie z kupą i innymi spamerami

Przymule, jedyna osoba na grupie , ktorej  stac tylko na cytowanie jestes Ty ? .
Jak dotad poza psychopatycznym spamem o tym , ze ktos spamuje i cytatami , nie splamiles sie zadna wlasna mysla , refleksja , czy komentarzem . Kazdo Twoje " wystapienie " na grupie jest spamem bo albo cytujesz bez komentarza albo pouczasz innych wytykajac bledy , ktore w zasadzie sa glownie Twoimi bledami .
Nie wiem , czy taki stan Twoj zakwalifikowac do psychicznej choroby  , czy pospolitej glupoty . Innego wyboru nie ma .

cyc

Data: 2010-03-17 08:54:58
Autor: mkarwan
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hnq1d3$j56$1news.onet.pl...
Nie wiem , czy taki stan Twoj zakwalifikowac do psychicznej choroby  , czy pospolitej glupoty . Innego wyboru nie ma .

Czytając twoje teksty można dojść do wniosku, że w twoim przypadku może to być jedno i drugie.

Data: 2010-03-17 10:58:18
Autor: cyc

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnq2i5$fiu$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

mkarwan . Twoje dotychczasowe "wystapienia" na grupie nie pozostawiaja watpliwosci przy ocenianiu Cie .
Pal szesc gdybym to tylko ja tak Cie opisywal ale przeciez opinie taka wystawiaja Ci wszyscy , doslownie wszyscy na grupie .
Zastanow sie , moze jednak w tym cos jest ? nie sadzisz ? .
Moze warto zmienic swoj wizerunke i przestac blaznowac bawiac sie w samozwanczego admina grupy , co ? .

cyc

Data: 2010-03-17 19:37:53
Autor: mkarwan
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hnq93u$a2e$1news.onet.pl...
[...]

Masz dziwna manie wypowiadania sie za wszystkich.
Naucz sie wypowiadać za siebie.

Zastanow sie , moze jednak w tym cos jest ? nie sadzisz ? .
Moze warto zmienic swoj wizerunke i przestac blaznowac

Stań przed lustrem i powtórz to kilka razy.

Data: 2010-03-16 20:42:57
Autor: ``heÂŽsk''
On Tue, 16 Mar 2010 19:50:14 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Nie każdy pisze, nie każdy otwiera nowe wątki.

 nie masz zdolnosci logicznego myslenia i analizowania sytuacji
 wiec nie potrafisz stworzyc zadnego logicznego watku oprocz
 tekstow o zydach. wszystko co nie jest twego autorstwa jest spamem.
 cienias dziadek jestes i tyle. --

 HeSk

Data: 2010-03-16 20:36:10
Autor: konserwator

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnofcm$eqr$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

byc moze TY nie jestes w stanie ale "nie sadz innych podlug siebie"
ja jestem w stanie dziennie nawet i z 1000 czy 2000 [postwo] przejrzec (wliczam w to np. "gazde z diabelnej" - ktorego nie czytam - czy tego typu osoby. Bez problemu moge czytac cala grupe (przegladac i  odnosic sie do tematow, ktore mnie interesuja i nawet mi Kałecki nie przeszkadza ze swoim spamerstwem ani nawet TY)
Zawraczasz glowe tymi wyliczankami. Chce ci sie?
Popisz cos ciekawego o Zydach bo jestes specjalista - chyuba najlepszym w polsce, i tylo ta administracja sie marnujesz na psp... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-03-16 20:42:56
Autor: ``heÂŽsk''
On Tue, 16 Mar 2010 15:22:46 +0100, "Piotr" <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

Zakładając, że nie chcę spamować, to ile wątków mogę rozpocząć bez spamerstwa?

 podejrzewam, ze makarwan ma cos porabane we lbie ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-16 21:04:58
Autor: iratmor
[...]

no ja jakos nie moge ostatnio "spamowac" odkad mnie jakis "szanowny" grupowicz
podkapustowal m,nie do adminow usenetu...
ciekawe ktory to...
jak myslisz?

--

15-03-2010 spamowali psp nowymi wątkami