15 GB/mc w Orange!!!

Data: 2009-04-22 10:24:30
Autor: sympatyczny
15 GB/mc w Orange!!!
Zobaczcie jaka oferta. Pakiet 15 GB danych co miesiac. W zestawie za darmo modem
HSPA 7,2Mb download, 2Mb upload (5,6Mb ready).

Do konca roku 44 zlote/mc, od 1 stycznia 88 zl (dla osob ponizej 27 roku zycia
66 zlotych). Umowa 24 miesiace.

Wiecej na: www.orange.at ;)

s.

Data: 2009-04-22 10:28:04
Autor: wiatrak
15 GB/mc w Orange!!!

Użytkownik <sympatyczny@autograf.pl> napisał w wiadomości news:6929.000000bd.49eed43enewsgate.onet.pl...
[...]

Rzeczywiście taniocha. Najwyższy czas się wyprowadzić z tego kraju. Druga Irlandia!!!!!!!!!! Qrw@, kuń by się uśmiał.

wiatrak

Data: 2009-04-22 01:48:52
Autor: BearBag
15 GB/mc w Orange!!!
kiedy oni zrozumieja ze przecietnemu zytkownikowi nie sa potrzebne
kolejne GB tylko nizsze ceny.

Data: 2009-04-22 10:52:00
Autor: wiatrak
15 GB/mc w Orange!!!

Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6763fe4a-97f3-4274-868d-49fdeff9d089c9g2000yqm.googlegroups.com...
kiedy oni zrozumieja ze przecietnemu zytkownikowi nie sa potrzebne
kolejne GB tylko nizsze ceny.

U nas ani wiecej , ani taniej. Polski nie dotyczy!!!!!!!!!!!

wiatrak

Data: 2009-04-22 10:58:12
Autor: sympatyczny
15 GB/mc w Orange!!!
kiedy oni zrozumieja ze przecietnemu zytkownikowi nie sa potrzebne
kolejne GB tylko nizsze ceny.

czy ja wiem? przynajmniej mozna sobie wtedy zobaczyc do czego wymyslono modemy HSPA

s.

Data: 2009-04-22 02:03:16
Autor: BearBag
15 GB/mc w Orange!!!

czy ja wiem? przynajmniej mozna sobie wtedy zobaczyc do czego wymyslono modemy HSPA

W paru miejscach w kraju :) najlepiej  w srodku nocy.

Data: 2009-04-22 11:38:39
Autor: J.F.
15 GB/mc w Orange!!!
Użytkownik <sympatyczny@autograf.pl> napisał w wiadomości news:6929.000000c0.49eedc24newsgate.onet.pl...
kiedy oni zrozumieja ze przecietnemu zytkownikowi nie sa potrzebne
kolejne GB tylko nizsze ceny.

czy ja wiem? przynajmniej mozna sobie wtedy zobaczyc do czego wymyslono modemy HSPA

Coraz dluzsze te strony, coraz wiecej danych leci.

A jak komus nie potrzeba .. moze korzystac z normalnego cennika :-)

J.

15 GB/mc w Orange!!!