15 KO w Eurobanku :)

Data: 2009-08-25 08:50:46
Autor: XYZ
15 KO w Eurobanku :)
On 2009-08-25 08:39, krzysztofsf wrote:
jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

Zaraz będę miał 45 - aż trudno będzie się odnaleźć przy dokonywaniu przelewu - jeszcze się okaże, że lista nie mieści się na ekranie :)
Pewnie przygotowują się do wprowadzenia zmian w toip od września - płatne przelewy z rachunków oszczędnościowych.

Data: 2009-08-25 00:29:23
Autor: Tomasz [Bubon]
15 KO w Eurobanku :)

Pewnie przygotowują się do wprowadzenia zmian w toip od września -
płatne przelewy z rachunków oszczędnościowych.

Opłata za drugą i kolejne wypłaty z RO w tym samym miesiącu - 2,95 zł.
Opłata _nie_ będzie pobierana do 31.12.2009.

Informacja o tym jest już w TOiP (http://www.eurobank.pl/files/docs/
toip_rachunek_oszczednosciowy.pdf) od dobrych kilku miesięcy.

Data: 2009-08-25 09:36:01
Autor: Robert Kois
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Tue, 25 Aug 2009 00:29:23 -0700 (PDT), Tomasz [Bubon] napisał(a):

[...]

Ale doczytałeś, że to co cytujesz dotyczy wypłaty gotówkowej w placówce?

Informacja o tym jest już w TOiP (http://www.eurobank.pl/files/docs/
toip_rachunek_oszczednosciowy.pdf) od dobrych kilku miesięcy.

Hmm, albo oślepłem albo bank głęboko schował na swojej nowej stronie linki
do TOiP. --
Kojer

Data: 2009-08-25 09:42:53
Autor: XYZ
15 KO w Eurobanku :)
On 2009-08-25 09:36, Robert Kois wrote:
Hmm, albo oślepłem albo bank głęboko schował na swojej nowej stronie linki
do TOiP.

Też długo nie mogłem znaleźć. Ukrywają się w zakładce dokumenty w opisie danego rodzaju konta. Można wszystkie ściągnąć w zipie.

Data: 2009-08-25 09:49:27
Autor: Robert Kois
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Tue, 25 Aug 2009 09:42:53 +0200, XYZ napisał(a):

[...]

Nie mam aktualnie zakładki dokumenty, kiedyś była :). --
Kojer

Data: 2009-08-25 09:37:32
Autor: Bartnick
15 KO w Eurobanku :)
Witam,

[...]

Opłata faktycznie jest wpisana, ale za _WYPŁATĘ_ z KO, a nie za przelew.
Przelewy wewnętrzne są za 0 zł i nie ma wpisu o kolejnym przelewie w miesiącu.
Oby to się utrzymało.
Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2009-08-25 09:37:43
Autor: otrov
15 KO w Eurobanku :)
Tomasz [Bubon] pisze:
[...]

No bez jaj panowie.. Naprawdę będziecie biegać do placówki wypłacać kasę? To 2,95zł dotyczy wypłaty gotówki w placówce.

W tej samej TOiP jest pozycja "przelew wewnętrzny" za 0 zł.

o.

Data: 2009-08-25 07:48:41
Autor: xbartx
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Tue, 25 Aug 2009 09:37:43 +0200, otrov napisał(a):

No bez jaj panowie.. Naprawdę będziecie biegać do placówki wypłacać
kasę?

Do EB na pewno nie, ale do Polbanku i owszem ;)

15 KO w Eurobanku :)