15 KO w Eurobanku :)

Data: 2009-08-24 23:39:29
Autor: krzysztofsf
15 KO w Eurobanku :)
jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

Data: 2009-08-24 23:49:37
Autor: Tomasz [Bubon]
15 KO w Eurobanku :)
On 25 Sie, 08:39, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

Bardzo fajnie, bardzo fajnie.
http://www.eurobank.pl/produkty,konta,rachunek-oszczednosciowy,23,9.html

Tutaj mamy przykład, gdy zarządzający Bankiem czytają pl.biznes.banki
i realizują niektóre życzenia klientów.

Teraz bez zabawyw lokaty 7dniowe, na KO Eurobanku bez Belki można
trzymać ~225 000 (15 kont po 15 000zł - w praktyce mniej, jeśli nie
chcemy się bawić w codzienne przelewanie odsetek)

Data: 2009-08-25 11:16:24
Autor: Valdi.Pavlack
15 KO w Eurobanku :)
"Tomasz [Bubon]"

Tutaj mamy przykład, gdy zarządzający Bankiem czytają pl.biznes.banki
i realizują niektóre życzenia klientów.

+ dymają złodziejską rzeczpospolitą :) U mnie mają dużego + :)

Data: 2009-08-25 09:45:38
Autor: xbartx
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Tue, 25 Aug 2009 11:16:24 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

+ dymają złodziejską rzeczpospolitą :) U mnie mają dużego + :)

O przepraszam, drużyny przy korycie proszę nie mieszać z Rzeczpospolitą, nie licuje ;)

Data: 2009-08-25 12:05:39
Autor: Valdi.Pavlack
15 KO w Eurobanku :)
"xbartx" news:h70bs2$4ae$3inews.gazeta.pl

O przepraszam, drużyny przy korycie proszę nie mieszać z Rzeczpospolitą,
nie licuje ;)

Toż to nikt inni jak wieprze z ul. Wiejskiej wycierają sobie swoje świńskie
ryje, że dzięki podatkom Rzeczpospolita może się rozwijać a jej mieszkańcy
(czyt. posłowie) mogą żyć dostanie. :)

Data: 2009-09-02 12:06:38
Autor: Jacek Erazmus
15 KO w Eurobanku :)
On 25 Sie, 08:49, "Tomasz [Bubon]" <tom...@gmail.com> wrote:
> [...]

trzymać ~225 000 (15 kont po 15 000zł - w praktyce mniej, jeśli nie
chcemy się bawić w codzienne przelewanie odsetek)

Dobrze że umożliwili otwarcie 15 kont oszczędnościowych ale szkoda że
nie utrzymali 6,06 .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-09-06 19:37:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"Jacek Erazmus" fc4b5a6e-8e8d-4ba5-a0b1-fe687e19de04@s39g2000yqj.googlegroups.com

: Dobrze że umożliwili otwarcie 15 kont oszczędnościowych ale
: szkoda że nie utrzymali 6,06 .

Jakoś musieli skompensować straty półgroszowe. :)

Data: 2009-08-25 06:59:32
Autor: xbartx
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Mon, 24 Aug 2009 23:39:29 -0700, krzysztofsf napisał(a):

jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

Zobaczyli, że KO nieźle działa (być może lepiej niż lokaty) i chcą przyciągnąć więcej klientów. Pewnie ostatnie KO Polbanku też trochę pomogło. Oby nie skończyło się to tak, jak w Getinie, czyli degradacją oferty. --

Data: 2009-08-25 08:50:46
Autor: XYZ
15 KO w Eurobanku :)
On 2009-08-25 08:39, krzysztofsf wrote:
jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

Zaraz będę miał 45 - aż trudno będzie się odnaleźć przy dokonywaniu przelewu - jeszcze się okaże, że lista nie mieści się na ekranie :)
Pewnie przygotowują się do wprowadzenia zmian w toip od września - płatne przelewy z rachunków oszczędnościowych.

Data: 2009-08-25 00:29:23
Autor: Tomasz [Bubon]
15 KO w Eurobanku :)

Pewnie przygotowują się do wprowadzenia zmian w toip od września -
płatne przelewy z rachunków oszczędnościowych.

Opłata za drugą i kolejne wypłaty z RO w tym samym miesiącu - 2,95 zł.
Opłata _nie_ będzie pobierana do 31.12.2009.

Informacja o tym jest już w TOiP (http://www.eurobank.pl/files/docs/
toip_rachunek_oszczednosciowy.pdf) od dobrych kilku miesięcy.

Data: 2009-08-25 09:36:01
Autor: Robert Kois
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Tue, 25 Aug 2009 00:29:23 -0700 (PDT), Tomasz [Bubon] napisał(a):

[...]

Ale doczytałeś, że to co cytujesz dotyczy wypłaty gotówkowej w placówce?

Informacja o tym jest już w TOiP (http://www.eurobank.pl/files/docs/
toip_rachunek_oszczednosciowy.pdf) od dobrych kilku miesięcy.

Hmm, albo oślepłem albo bank głęboko schował na swojej nowej stronie linki
do TOiP. --
Kojer

Data: 2009-08-25 09:42:53
Autor: XYZ
15 KO w Eurobanku :)
On 2009-08-25 09:36, Robert Kois wrote:
Hmm, albo oślepłem albo bank głęboko schował na swojej nowej stronie linki
do TOiP.

Też długo nie mogłem znaleźć. Ukrywają się w zakładce dokumenty w opisie danego rodzaju konta. Można wszystkie ściągnąć w zipie.

Data: 2009-08-25 09:49:27
Autor: Robert Kois
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Tue, 25 Aug 2009 09:42:53 +0200, XYZ napisał(a):

[...]

Nie mam aktualnie zakładki dokumenty, kiedyś była :). --
Kojer

Data: 2009-08-25 09:37:32
Autor: Bartnick
15 KO w Eurobanku :)
Witam,

[...]

Opłata faktycznie jest wpisana, ale za _WYPŁATĘ_ z KO, a nie za przelew.
Przelewy wewnętrzne są za 0 zł i nie ma wpisu o kolejnym przelewie w miesiącu.
Oby to się utrzymało.
Pozdrawiam
Bartnick

Data: 2009-08-25 09:37:43
Autor: otrov
15 KO w Eurobanku :)
Tomasz [Bubon] pisze:
[...]

No bez jaj panowie.. Naprawdę będziecie biegać do placówki wypłacać kasę? To 2,95zł dotyczy wypłaty gotówki w placówce.

W tej samej TOiP jest pozycja "przelew wewnętrzny" za 0 zł.

o.

Data: 2009-08-25 07:48:41
Autor: xbartx
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Tue, 25 Aug 2009 09:37:43 +0200, otrov napisał(a):

No bez jaj panowie.. Naprawdę będziecie biegać do placówki wypłacać
kasę?

Do EB na pewno nie, ale do Polbanku i owszem ;)

Data: 2009-08-25 08:50:51
Autor: RobertS
15 KO w Eurobanku :)
jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

widać KO cieszą się sporym powodzeniem ;-)

RobertS

Data: 2009-08-25 08:53:12
Autor: wiatrak
15 KO w Eurobanku :)

Uzytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisal w wiadomosci news:35c27df5-5750-4fc2-897a-b72e0cd7c27bb14g2000yqd.googlegroups.com...
jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

Ucz sie Getinie! Na nauke ponoc nigdy za pózno.

wiatrak

Data: 2009-08-25 10:04:50
Autor: kredytywkarpaczu
15 KO w Eurobanku :)
jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

super ;P

pomijając leszkowe półgrosikowanie mamy do wykorzystania
bezbelkowe konta oszczędnościowe do granicy gwarancji BFG

jak dla mnie, więcej nie trzeba!

PS: ale półgrosikowanie interesuje mnie nadal :)

Data: 2009-08-26 23:23:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

kredytywkarpaczu@op.pl 7b4d.0000025d.4a939b22@newsgate.onet.pl

PS: ale półgrosikowanie interesuje mnie nadal :)

Mnie też. Mogę sprzedać jedno mieszkanie i pieniądze ulokować na KO?
Niezła pensja murowana, na dodatek z cegły. ;)

Data: 2009-08-25 11:42:07
Autor: u
15 KO w Eurobanku :)

Uzytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisal w wiadomosci news:35c27df5-5750-4fc2-897a-b72e0cd7c27bb14g2000yqd.googlegroups.com...
jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

Jeno zalozyc ich sie nie da. :-(
"Tymczasowo"?

      Kategoria Konto bankowe
      Tytul Odrzucenie operacji
      Data i godzina 25-08-2009 11:37:29
      Autor eurobank
      Uwaga! Operacja zalozenia rachunku oszczednosciowego zarejestrowana 2009-08-25 nie zostala zrealizowana.

Data: 2009-08-25 12:33:49
Autor: ForALL
15 KO w Eurobanku :)
u pisze:

[...]

Pewnie ludzie teraz masowo zakladaja konta w EB i przelewaja pieniadze i system nie wyrabia:)

Data: 2009-08-25 12:39:03
Autor: kredytywkarpaczu
15 KO w Eurobanku :)
Pewnie ludzie teraz masowo zakladaja konta w EB i przelewaja pieniadze i system nie wyrabia:)

aż się boję policzyć ile kont zakłada kolega Leszek i jego 3 znajomych :)

Data: 2009-08-25 11:27:19
Autor: xbartx
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Tue, 25 Aug 2009 12:39:03 +0200, kredytywkarpaczu napisał(a):

aż się boję policzyć ile kont zakłada kolega Leszek i jego 3 znajomych
:)

Klasyczny efekt "za darmo to biorę ile jest!" a później się zobaczy czy mi to w ogóle do czegoś potrzebne.

Data: 2009-08-25 14:02:13
Autor: kredytywkarpaczu
15 KO w Eurobanku :)
> aĹź siÄ&#65533; bojÄ&#65533; policzyÄ&#65533; > ile kont zakĹ&#65533;ada kolega Leszek i jego 3 znajomych :)

Klasyczny efekt "za darmo to biorÄ&#65533; ile jest!" a później siÄ&#65533; zobaczy czy mi to w ogĂłle do czegoĹ&#65533; potrzebne.

akurat Leszek podał taki sposób oszczędzania, że przyda się każda ilość kont
jeśli dobrze pamiętam 4,15 na koncie, to 1.000 zł rozlewałoby się na 241 kont
a pełne wykorzystanie limitu gwarancji BFG wymagałoby wg dzisiejszego kursu
euro aż 48.313 kont na każdą osobę! (swoją drogą fajnie wyglądałoby samo "roczne uzgodnienie salda" :P )

gdyby klikanie tych kont było równie proste co zakładanie rachunków
pomocniczych w Inteligo i nie objęte żądnymi limitami, sam wyklikałbym sobie
na "wszelki wypadek" 50.000 rachunków w eurobanku i pozalewał np. kwotami
z automatycznie generowanego konta - masowego wysyłacza z innego banku :P --

Data: 2009-08-26 23:58:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

kredytywkarpaczu@op.pl 7b4d.00000281.4a93d2c5@newsgate.onet.pl

[...]

Mnie wychodzi nieco ponad 30 złotych na koncie.

x*6.06%/365>=0.5 [groszy]
x>=0.5*365/6.06%
x>=3011,55115511551 [groszy]
x>=30,1155115511551 [złotych]

A że mam luzaków około 22 tysięcy (samochód sprawił, że przybywa
mi miesięcznie mniej niż rok temu -- zamiast około 1300, przybywa
tylko 200; samo paliwo ciągnie z siedem stów minus podatki; Panna
Mercedes spalałaby 2 razy mniej -- mniej pali i wymaga tańszego
paliwa, na dodatek ekologiczniejszego) więc potrzebuje tych kont
nieco ponad 733. :)

[...]

Ale gdybym tak ulokował ze 300 tysięcy złotych... :) 10 tysięcy kont...

Data: 2009-08-25 22:47:03
Autor: zlotowinfo
15 KO w Eurobanku :)
Uzytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisal w wiadomosci news:35c27df5-5750-4fc2-897a-b72e0cd7c27bb14g2000yqd.googlegroups.com...
jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

i juz im sie cos sypie 10 przelewów po 30,2zl
brak kasy na koncie nr. 10, 11, 13, 15

celowo przelalem najpierw 302 na ROR
a potem pojedynczo przelewy na 10x KO 30,2
w historii ror sa, w historii brakujacych nie ma

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-08-25 23:32:26
Autor: Peet
15 KO w Eurobanku :)
On 2009-08-25 22:47, zlotowinfo wrote:

i juz im sie cos sypie 10 przelewĂłw po 30,2zl
brak kasy na koncie nr. 10, 11, 13, 15

U mnie sprawdza się kwota 30,12. Prawdopodobnie bank poszedł już spać. Rano będzie wszystko OK. U was też nowo zakładane konta mają kolejne numery?

Data: 2009-08-25 23:45:57
Autor: zlotowinfo
15 KO w Eurobanku :)
On 2009-08-25 22:47, zlotowinfo wrote:

i juz im sie cos sypie 10 przelewĂłw po 30,2zl
brak kasy na koncie nr. 10, 11, 13, 15

U mnie sprawdza się kwota 30,12. Prawdopodobnie bank poszedł już spać.
no wiem, jednak czasami wolę pare groszy więcej
może inne algorytmy zaokrąglania, eksperymentować się takimi kwotami nie chce, ale skoro mówisz że wystarcza...

Rano będzie wszystko OK. U was też nowo zakładane konta mają kolejne numery?

prawie... zabrakło 6

Data: 2009-08-26 00:15:06
Autor: XYZ
15 KO w Eurobanku :)
On 2009-08-25 22:47, zlotowinfo wrote:

[...]

chce, ale skoro mĂłwisz Ĺźe wystarcza...

Rano będzie wszystko OK. U was też nowo zakładane konta mają kolejne
numery?

prawie... zabrakło 6
Czyli wcześniej nie miałeś 5 RO? Czy jeszcze zanim zwiększyli limit, to miałeś już RO z końcówkami ..05 i ..07?

Data: 2009-08-26 06:00:52
Autor: zlotowinfo
15 KO w Eurobanku :)
On 2009-08-25 22:47, zlotowinfo wrote:

[...]

teraz nie zrobiło 6

Data: 2009-08-26 09:03:46
Autor: XYZ
15 KO w Eurobanku :)
On 2009-08-25 22:47, zlotowinfo wrote:

[...]

A jakie miałeś przedtem końcówki? Tak z ciekawości? Bo ja miałem właśnie od 2 do 6.

Data: 2009-08-26 07:12:28
Autor: xbartx
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:03:46 +0200, XYZ napisał(a):

A jakie miałeś przedtem końcówki? Tak z ciekawości? Bo ja miałem właśnie
od 2 do 6.

Ja jak zakładałem to Pani mi powiedziała, że ROR ma zawsze nr 1 a KO później są zakładane z kolejnymi numerami, reasumując u mnie ROR 1 a KO od 2 do 6. Sądzę, że kolejne powinny iść dalej czyli od 7 do 16.

Data: 2009-08-26 09:15:54
Autor: Robert Kois
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Wed, 26 Aug 2009 07:12:28 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

[...]

No to ja mam jedno KO z numerkiem 1 na końcu :)

--
Kojer

Data: 2009-08-26 09:13:39
Autor: Robert Kois
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:03:46 +0200, XYZ napisał(a):

teraz nie zrobiło 6
A jakie miałeś przedtem końcówki? Tak z ciekawości? Bo ja miałem właśnie od 2 do 6.

Ja pierwszy zakładałem wcześniej i jest różny
ROR XY AAAA BBBB CCCC DDDD EEEE 0001
RO1 XY AAAA BBBB FFFF DDDD EEEE 0001
RO2 XY AAAA BBBB GGGG HHHH IIII 0003
RO3 XY AAAA BBBB GGGG HHHH IIII 0004
RO4 XY AAAA BBBB GGGG HHHH IIII 0005
RO5 XY AAAA BBBB GGGG HHHH IIII 0006

Założony dzisiaj jest po kolei
RO6 XY AAAA BBBB GGGG HHHH IIII 0007

--
Kojer

Data: 2009-08-26 16:41:22
Autor: zlotowinfo
15 KO w Eurobanku :)
On 2009-08-25 22:47, zlotowinfo wrote:

[...]

XX 1470 0002 XXXX AAAA GGGG 0001
XX 1470 0002 YYYY AAAA GGGG 0001
XX 1470 0002 YYYY AAAA GGGG 0002
XX 1470 0002 YYYY AAAA GGGG 0003
XX 1470 0002 YYYY AAAA GGGG 0004
XX 1470 0002 YYYY AAAA GGGG 0005
XX 1470 0002 ZZZZ BBBB HHHH 0007
XX 1470 0002 ZZZZ BBBB HHHH 0008
XX 1470 0002 ZZZZ BBBB HHHH 0009
XX 1470 0002 ZZZZ BBBB HHHH 0010
XX 1470 0002 ZZZZ BBBB HHHH 0011
XX 1470 0002 ZZZZ BBBB HHHH 0012
XX 1470 0002 ZZZZ BBBB HHHH 0013
XX 1470 0002 ZZZZ BBBB HHHH 0014
XX 1470 0002 ZZZZ BBBB HHHH 0015
XX 1470 0002 ZZZZ BBBB HHHH 0016

Data: 2009-08-26 00:11:20
Autor: XYZ
15 KO w Eurobanku :)
On 2009-08-25 23:32, Peet wrote:
On 2009-08-25 22:47, zlotowinfo wrote:

[...]

U mnie niestety przeskoczył konto ..16. Można jakoś zamknąć ten z końcówką 17 i spróbować otworzyć jeszcze raz?

Data: 2009-08-27 00:04:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"XYZ" h71nib$4qp$1@news.onet.pl

U mnie niestety przeskoczył konto ..16. Można jakoś zamknąć ten z końcówką 17 i spróbować otworzyć jeszcze raz?

A wiesz, jak to zamknąć? Kiedyś próbowałem -- bez skutku. :)

Data: 2009-08-27 01:02:35
Autor: XYZ
15 KO w Eurobanku :)
On 2009-08-27 00:04, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

"XYZ" h71nib$4qp$1@news.onet.pl

U mnie niestety przeskoczył konto ..16. Można jakoś zamknąć ten z
końcówką 17 i spróbować otworzyć jeszcze raz?

A wiesz, jak to zamknąć? Kiedyś próbowałem -- bez skutku. :)
Przecież postawiłem na końcu znak zapytania. :) Nie mam bladego pojęcia, ale jeśli nie da się na infolinii, to chyba będzie trzeba iść do oddziału. Obawiam się, że nawet po zamknięciu nowootworzone będzie miało wyższą końcówkę.

Data: 2009-08-27 00:28:50
Autor: Tomek z Wawy
15 KO w Eurobanku :)
On 27 Sie, 01:02, XYZ <j...@mail.bin> wrote:

[...]

Likwidacja RO tylko i wyłącznie w oddziale. Taką dostałem odpowiedź w
ramach poczty wewnętrznej. I chyba jest 30 dni wypowiedzenia, więc
trzeba obserwować TPiO na bieżąco.

Data: 2009-08-27 20:20:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"Tomek z Wawy" 2184a752-2d8f-4bee-becf-313ffe6c6d74@o6g2000yqj.googlegroups.com

[...]

IYO... TZ... Nic nie pasuje...

Twoim zdaniem mogą wprowadzić znienacka opłatę za oszczędne konto?

Data: 2009-08-27 21:43:19
Autor: Paweł
15 KO w Eurobanku :)
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

Twoim zdaniem mogą wprowadzić znienacka opłatę za oszczędne konto?

nie wydaje mi sie, poniewaz jak na razie EB idzie pod prad powszechnym
praktykom innych bankow. nie podwyzszaja oplat, nie zmniejszaja procentow,
zbieraja depozyty az milo, a koszty i tak sobie odbija na pozyczkach
gotowkowych.

Data: 2009-08-27 22:03:47
Autor: Valdi.Pavlack
15 KO w Eurobanku :)
"Paweł" news:h76nkv$hjl$1achot.icm.edu.pl

[...]

"Nic nie może przecież wiecznie trwać. Co zesłał los trzeba będzie stracić.
Nic nie może przecież wiecznie trwać..." - A. Jantar.

PS.
Osobiście bardzo bym chciał aby obecna oferta eurobanku w obecnej formie nie
uległa zmianie :)

Data: 2009-08-28 01:58:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"Valdi.Pavlack"  h76nkp$5vh$2@news.interia.pl

[...]

Masz na myśli zmianę, czy zminaę na gorsze? :)

Mogliby nie wygłupiać się, ale dać od razu
12.12%, zamiast masę KO po 30.12 złotych na 6.06%. ;)
Ale wówczas by mnie nie udobruchali po tym, jak
niepotrzebnie straciłem tałzena na miesiąc czasu.
Właściwie to nie do końca udobruchali, ;) bo jednak
wylewanie od nich nie jest pewne. I nie jest komfortowe,
bo z KO wylewanie na świat jest kosztowne, więc trzeba
najpierw zlać na ROR, a nie wiem tego, czy odroczone lanie
z KO na ROR chodzi poprawnie.

-=-

Inna sprawa, że nudno by było, gdyby nie te półgroszówki itp. zabawy.

-=-

Lubię słuchanie Anny Jantar. Chętnie bym napisał,
że lubię Annę Jantar, ale jej nie znałem. Dlaczego
tacy ludzie jak ona umierają a kanalie żyją?

Data: 2009-08-28 21:17:29
Autor: Valdi.Pavlack
15 KO w Eurobanku :)
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:h796sm$shj$2inews.gazeta.pl

Masz na myśli zmianę, czy zminaę na gorsze? :)

Nie mam złotej kuli - niestety. Oferta eurobanku jest bardzo atrakcyjna
jednak ciągle mam przed oczami tak twór jak mBank, którego oferta też kiedyś
była bardzo atrakcyjna, szczególnie pod względem depozytów.
Oczywiście wyjątek nie potwierdza reguły.

Data: 2009-08-29 00:58:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"Valdi.Pavlack" h79agm$ns5$2@news.interia.pl

[...]

Czyli masz na swej myśli zmianę na gorsze, nie jakąkolwiek zmianę.

-=-

Kula złota jest już niemodna.
Teraz używane są kule z substancji zastępczych. ;)
Zdecydowanie tańsze, ale też dobre.

Data: 2009-08-29 09:05:04
Autor: Valdi.Pavlack
15 KO w Eurobanku :)
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:h79vi0$8be$1inews.gazeta.pl

Czyli masz na swej myśli zmianę na gorsze, nie jakąkolwiek zmianę.

Zwał jak zwał. Nic nie trwa wiecznie - obecne oprocentowanie niestety nie
będzie obowiązywało w nieskończoność... :(

Data: 2009-08-29 20:57:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"Valdi.Pavlack" h7aion$67o$2@news.interia.pl

Zwał jak zwał. Nic nie trwa wiecznie - obecne oprocentowanie
niestety nie będzie obowiązywało w nieskończoność... :(

My też nie będziemy żyli tu wiecznie.
Korzystajmy z okazji. :)

Data: 2009-08-29 21:15:42
Autor: Valdi.Pavlack
15 KO w Eurobanku :)
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:h7bu3g$8d4$1inews.gazeta.pl

My też nie będziemy żyli tu wiecznie.

Na całe szczęście :)

Korzystajmy z okazji. :)

No ba :) Dlatego sobie założyłem konto w eurobanku :) Mam jednak jedno
pytanie. Mianowicie czy jeżeli otworzę sobie np. teraz dodatkowy rachunek
oszczędnościowy to czy będę mógł go zamknąć z poziomu serwisu
transakcyjnego? Niestety nie mam okazji tego sprawdzić osobiście z powodu
takiego, że dane do logowania (identyfikator) zostały w innym miejscu niż
obecne przebywam... :(

Data: 2009-08-29 21:48:09
Autor: Robert Kois
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Sat, 29 Aug 2009 21:15:42 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

Nie, podobno w oddziale można, aczkolwiek nie wiem czy ktoś już próbował
:).

--
Kojer

Data: 2009-08-29 22:03:48
Autor: Valdi.Pavlack
15 KO w Eurobanku :)
"Robert Kois" news:186cnwolxbkmn$.dlgkojer.kojer

Nie, podobno w oddziale można, aczkolwiek nie wiem czy ktoś już próbował
:).

Trochę to głupie - założyć przez net możesz ale zamknąć już nie :)

Data: 2009-08-29 22:46:09
Autor: Robert Kois
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Sat, 29 Aug 2009 22:03:48 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Nie, podobno w oddziale można, aczkolwiek nie wiem czy ktoś już próbował
:).
Trochę to głupie - założyć przez net możesz ale zamknąć już nie :)

Bo w sumie po co zamykać? Co zabawniejsze wysyłają pdfy z wyciągiem to
takiego nieuzywanego konta (ciekawe czy papierowe jak ktoś ma też?).

--
Kojer

Data: 2009-08-29 22:51:07
Autor: Valdi.Pavlack
15 KO w Eurobanku :)
"Robert Kois" news:1c90jfyeb9z94$.dlgkojer.kojer

Bo w sumie po co zamykać?

Bo ktoś jest np. estetą i nie lubi mieć "martwych" rachunków jak się
zaloguje na swoje konto :)

A dlaczego martwe? Bo np. kupiłem już sobie jakieś cacko, na które
odkładałem na drugim czy też trzecim bądź czwartym KO i nie jest mi już ono
potrzebne :)

Data: 2009-08-30 08:50:21
Autor: Robert Kois
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Sat, 29 Aug 2009 22:51:07 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

Marudzisz, a taki bank może się chwalić milionami otwartych rachunków ;).

--
Kojer

Data: 2009-08-30 10:37:07
Autor: Valdi.Pavlack
15 KO w Eurobanku :)
"Robert Kois" news:1p0iaxdmpio98$.dlgkojer.kojer

Marudzisz, a taki bank może się chwalić milionami otwartych rachunków ;).

No fakt... zapomniałeś o wszechmocnej statystyce :)

Data: 2009-08-30 14:59:36
Autor: Robert Kois
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Sun, 30 Aug 2009 10:37:07 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Marudzisz, a taki bank może się chwalić milionami otwartych rachunków ;).
No fakt... zapomniałeś o wszechmocnej statystyce :)

No w reklamach to ładnie wygląda. Konto to konto ;). Aczkolwiek możliwość
schowania ich z głównego widoku byłaby miła.

--
Kojer

Data: 2009-08-30 00:05:04
Autor: XYZ
15 KO w Eurobanku :)
On 2009-08-29 22:46, Robert Kois wrote:
[...]

Te wyciągi jakoś się zamawia? Mam konto od maja, uzupełniłem maila w systemie i nic jeszcze nie przyszło...

Data: 2009-08-30 00:36:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"XYZ" h7c8mr$t32$1@news.onet.pl

Te wyciągi jakoś się zamawia? Mam konto od maja, uzupełniłem maila w systemie i nic jeszcze nie przyszło...

Ja mam od roku i tez nie mam wyciągów.

Data: 2009-08-30 08:51:30
Autor: Robert Kois
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Sun, 30 Aug 2009 00:05:04 +0200, XYZ napisał(a):

[...]

Mnie pytali przy zakładaniu konta online czy chcę papierowe czy
elektronicznie. Napisz albo zadzwoń.

--
Kojer

Data: 2009-08-30 09:26:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"Robert Kois" 1vxwjjbr7zuhu.dlg@kojer.kojer

Mnie pytali przy zakładaniu konta online czy chcę papierowe czy
elektronicznie. Napisz albo zadzwoń.

Szkoda mi czasu. :)

Data: 2009-08-30 19:25:26
Autor: Miroo
15 KO w Eurobanku :)
Date: Sun, 30 Aug 2009 00:05:04 +0200, name: XYZ:

Te wyciągi jakoś się zamawia? Mam konto od maja, uzupełniłem maila w systemie i nic jeszcze nie przyszło...

W Eurobanku? Musisz iść do punktu, żeby ci włączyli.
Przepychałem się z nimi pocztą wewnętrzną przez jakiś czas, ale w
końcu musiałem odwiedzić placówkę.
W każdym razie podpisujesz papier, na którym jest wyraźnie napisane,
że chcesz otrzymywać *bezpłatne* wyciągi na e-mail, więc przynajmniej
żadna zmiana TOiP tu nie grozi :)

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2009-08-30 19:27:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"Miroo" 1n5mddnz8n1v0$.dlg@miroo.miroo.pl

[...]

Co najwyżej zmiana regulaminu? ;)

Data: 2009-08-29 23:51:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"Valdi.Pavlack" h7c2ns$rte$1@news.interia.pl

Nie, podobno w oddziale można, aczkolwiek nie wiem czy ktoś już próbował

Trochę to głupie - założyć przez net możesz ale zamknąć już nie :)

U mnie jest mądrzej:

                 Przepraszamy w chwili obecnej przyjęcie dyspozycji
                 założenia rachunku oszczędnościowego jest niemożliwe.
                 Prosimy ponowić próbę w terminie późniejszym.

I tak od kilku dni. :)

Data: 2009-08-30 08:10:48
Autor: Valdi.Pavlack
15 KO w Eurobanku :)
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:h7c8ba$2d0$1inews.gazeta.pl

[...]

Osobiście nie chce mi się wierzyć, że ich system ma ciągłą padakę, w wyniku
której pewne osoby nie mają możliwości założenia dodatkowych KO. Syndrom
getinu? ;)

Data: 2009-08-30 09:29:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"Valdi.Pavlack" h7d4b6$1e1$4@news.interia.pl

Osobiście nie chce mi się wierzyć, że ich system ma ciągłą padakę,
w wyniku której pewne osoby nie mają możliwości założenia dodatkowych
KO. Syndrom getinu? ;)

Czyli klienci EB są niewierni? Stąd te wysokie odpromile? Inne banki żyją z wiary. ;)

Teraz zakładam konta oszczędne. Ale nie noszą one kolejnych numerków.

Data: 2009-08-29 22:07:41
Autor: glaukonWYTNIJTO
15 KO w Eurobanku :)
> [...]

> transakcyjnego?

Nie, podobno w oddziale można, aczkolwiek nie wiem czy ktoś już próbował

Mojej mamie w oddziale franczyzowym pracownik wcale o to nie proszony zamknął
jeden rachunek oszczędnościowy i poinformował, że jak już zamknął, to nie można
z powrotem otworzyc. Ale w normalnym oddziale powiedzieli, że można.

Data: 2009-08-29 22:46:34
Autor: Valdi.Pavlack
15 KO w Eurobanku :)
<glaukonWYTNIJTO@op.pl> news:33ae.000001ae.4a998a8dnewsgate.onet.pl

[...]

I mamy kolejny dowód na to, że france nie powinny istnieć... żenada.

Data: 2009-08-30 01:32:40
Autor: glaukonWYTNIJTO
15 KO w Eurobanku :)

I mamy kolejny dowód na to, że france nie powinny istnieć... żenada.

A jak masz w małym mieście do wyboru PKO BP, Kredyt Bank oraz francę Eurobanku? ;)

Data: 2009-08-30 02:05:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:33ae.000001ca.4a99ba98newsgate.onet.pl...

I mamy kolejny dowód na to, że france nie powinny istnieć... żenada.

A jak masz w małym mieście do wyboru PKO BP, Kredyt Bank oraz francę Eurobanku? ;)

A jak masz w małym mieście do wyboru PKO BP i jakiś spółdzielczy? :)
Są jeszcze netowe banki.

Data: 2009-08-30 08:15:27
Autor: Valdi.Pavlack
15 KO w Eurobanku :)
<glaukonWYTNIJTO@op.pl> news:33ae.000001ca.4a99ba98newsgate.onet.pl

> I mamy kolejny dowód na to, że france nie powinny istnieć... żenada.

A jak masz w małym mieście do wyboru PKO BP, Kredyt Bank oraz francę
Eurobanku? ;)

Czy w eurobanku człowiek jest przypisany do placówki, w której zakładał
konto czy też swoje sprawy może załatwiać w dowolnym oddziale? Jeżeli tak to
nawet był bym w stanie odżałować pieniądze na paliwo i podjechać sobie do
jakiegoś większego miasta i bez stresu założyć sobie konto. Jeżeli ktoś nie
ma ciśnienia i nie lata do oddziału raz na kilka dni to taka "wyprawa" mam
sens :)

Data: 2009-08-30 09:33:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"Valdi.Pavlack" h7d4b6$1e1$3@news.interia.pl

[...]

Przy okazji można coś załatwić dodatkowego. :)

Data: 2009-08-30 10:38:05
Autor: Valdi.Pavlack
15 KO w Eurobanku :)
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:h7da1s$cjf$1inews.gazeta.pl

Przy okazji można coś załatwić dodatkowego. :)

Szczególnie kiedy np. placówka jest w centrum handlowym :) a za to eurobank
ma plusa :)

Data: 2009-08-30 15:01:45
Autor: Robert Kois
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Sun, 30 Aug 2009 10:38:05 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Przy okazji można coś załatwić dodatkowego. :)
Szczególnie kiedy np. placówka jest w centrum handlowym :) a za to eurobank
ma plusa :)

No u mnie dostał wielkiego w momencie zakładania konta. Powiedziałem co
chcę mieć i nie było żadnego dodatkowego nagabywania na dodatkowe produkty
(no ulotki dostałem). Szybko sprawnie i fachowo a placówka przy
supermarkecie.

--
Kojer

Data: 2009-08-30 19:01:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"Robert Kois" u87tp2tay6yo.dlg@kojer.kojer

[...]

A mnie namawiały na ubezpieczenie w Allianz. :) No... I ubezpieczyłem

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

samochód. ;)

Data: 2009-08-28 08:51:16
Autor: Robert Kois
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Thu, 27 Aug 2009 22:03:47 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Osobiście bardzo bym chciał aby obecna oferta eurobanku w obecnej formie nie
uległa zmianie :)

Ja mam nadzieję, że rozbuduja funkcjonalność o PZ, przelewy zagraniczne,
linie kredytowe itp. :).

--
Kojer

Data: 2009-08-28 09:42:31
Autor: Zbigniew Demidowicz
15 KO w Eurobanku :)
Robert Kois <kojer@hell.pl> napisał(a):
> [...]

> uległa zmianie :)

Ja mam nadzieję, że rozbuduja funkcjonalność o PZ, przelewy zagraniczne,

Oj, tylko nie to !
Takie "rozbudowanie" usług skutkuje zwiększonymi kosztami banku (zwiększanie
liczby pracowników, nakłady na oprogramowanie, dodatkowy sprzęt itd.)
spowoduje konieczność obciążania tymi kosztami klientów, a więc obniżeniem
atrakcyjności usług -> ucieczka kapitału i ogólny zjazd w dołek tabeli
'dobrych banków'.

Przykładem jest dzisiejszy stan mBanku, ongiś bodajże najlepszy dla drobnych
ciułaczy zasilających bank.

Data: 2009-08-28 11:58:48
Autor: Robert Kois
15 KO w Eurobanku :)
Dnia Fri, 28 Aug 2009 09:42:31 +0000 (UTC), Zbigniew Demidowicz napisał(a):

[...]

Ale na takich rzeczach bank też zarabia. Nie mówie przecież, że te
dodatkowe rzeczy mają być za darmo.
 --
Kojer

Data: 2009-08-27 12:46:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"XYZ" h74eug$v16$2@news.onet.pl

[...]

Więc może w oddziale od razu poprosić, aby zmienili numer? :)
Można dodać z kamiennym (powaznym) wyrazem twarzy -- porządek musi być! ;)

Data: 2009-08-27 00:17:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"krzysztofsf" 35c27df5-5750-4fc2-897a-b72e0cd7c27b@b14g2000yqd.googlegroups.com

jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

Idźcie już spać! Dajcie i mnie założyć, i bankowi odpocząć. ;)

  Przepraszamy w chwili obecnej przyjęcie dyspozycji założenia
  rachunku oszczędnościowego jest niemożliwe. Prosimy ponowić
  próbę w terminie późniejszym.

Jak tak można niecnie wykorzystywać cudzą (systemu) pracę. ;)

Postscriptum: Trzeba to jakoś zuatomatyzować. Codziennie z każdego konta
              jeden grosz na inne konto, a gdy tam już dozbiera się złych
30.12 -- na kolejne... ;)

Data: 2009-08-27 14:09:33
Autor: zlotowinfo
15 KO w Eurobanku :)
Uzytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisal w wiadomosci
jak pisza na stronie - "Na kazdym mozesz oszczedzac na inny cel" :)))

wchodze sobie na eurobank
patrze 30.12zl, kie licho? wczoraj wplacalem 30.12zl
wchodze w historie 30.13zl, wracam do listy rachunków i juz jest 30.13zl

czyzby to sposób eurobanku na przeciazenia systemu które getina rozlozyly?

Data: 2009-08-27 17:18:06
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
15 KO w Eurobanku :)
zlotowinfo wrote:

[...]

Przecież tak było zawsze - strona główna często zawiera dane
nieaktualne, po wejściu w historię rachunku system zasysa aktualne dane
z bazy. Stąd właśnie co i rusz biadolenia na grupie, że ludziom przelewy
do Eurobanku za długo idą - a to nie prawda, wcale nie idą długo, tylko
trzeba sprawdzać w historii. :-)

--
MiCHA

Data: 2009-08-27 18:58:56
Autor: zlotowinfo
15 KO w Eurobanku :)
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:h76847$dao$1inews.gazeta.pl...
trzeba sprawdzać w historii. :-)

może wiesz co jaki czas system faktycznie odświeża dane?

Data: 2009-08-27 19:19:20
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
15 KO w Eurobanku :)
zlotowinfo wrote:
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w
wiadomości news:h76847$dao$1inews.gazeta.pl...
trzeba sprawdzać w historii. :-)

może wiesz co jaki czas system faktycznie odświeża dane?

Nie odkryłem żadnej reguły. :-(

--
MiCHA

Data: 2009-08-27 19:46:28
Autor: XYZ
15 KO w Eurobanku :)
On 2009-08-27 17:18, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
zlotowinfo wrote:

[...]

Ja z kolei nigdy nie zauważyłem żeby było tak jak piszesz. Wykonuję kilka operacji pod rząd (np. przelewy między kilkoma RO na KO, czy ustanawiam zlecenia przyszłe) i widzę, że wszystko ładnie przechodzi prawie w czasie rzeczywistym, zaplanowane zlecenia są aktywne, itd. Po ok. 5 minutach, gdy wciąż wykonuję operacje system wraca do stanu sprzed wykonywania wszystkich czynności! Salda ponownie takie jak po zalogowaniu do systemu, a zlecone operacje mają status anulowane! W historii rachunków salda są poprawne, ale nawet wejście tam nie naprawia problemu - znika sam po ok. 10 minutach.

Data: 2009-08-27 20:24:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"XYZ" h76gps$qqc$1@news.onet.pl

[...]

Prawie? A wiesz, co to znaczy, że coś wykonało się w czasie rzeczywistym?
Tak około ,,póki nie było za późno''. :)

Data: 2009-08-27 20:22:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"Przemyslaw Kwiatkowski" h76847$dao$1@inews.gazeta.pl

[...]

nieprawda

Ja to sprawdzam zazwyczaj na 16 sposobów. :)

Data: 2009-08-27 21:23:42
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
15 KO w Eurobanku :)
[...]

No to jakiś dziwny jesteś. :-)

--
MiCHA

Data: 2009-08-28 02:02:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
15 KO w Eurobanku :)

"Przemyslaw Kwiatkowski" h76mgm$ea$1@inews.gazeta.pl

Ja to sprawdzam zazwyczaj na 16 sposobów. :)

No to jakiś dziwny jesteś. :-)

Wszystko lubię tak sprawdzać. :)
Nie sprawdzam aż tak zawzięcie tego,
co sam robię, bo mam do siebie zaufanie,
ale też solidnie sprawdzam...

Zwłaszcza tu, w Głupolandzie trzeba każdemu
patrzeć na ręce, i to najlepiej od razu roentgenem. ;)

15 KO w Eurobanku :)