15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal

Data: 2013-03-26 14:23:44
Autor: Q
15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal
Dostalem maila od PayPala:
"Kup coś w serwisie eBay i zapłać za pośrednictwem PayPal, a otrzymasz od nas jednorazowo 15 USD w prezencie niezależnie od kwoty dokonanego przez Ciebie zakupu."

....i niby wszystko jasne, ale na samym dole, mala czcionka jest m.in.:
"- Kupon może być użyty tylko raz. Jeśli użytkownik dokona zakupu na kwotę niższą niż kwota kuponu, pozostała kwota kuponu nie może już zostać wykorzystana i tym samym przepada."

Dla mnie stoi to w sprzecznosci z pierwszym zdaniem.

Powiedzmy, ze z kumplem wystawiamy sobie aukcje na ebay-u:
ja kupuje u niego cos-tam za xx$ a on ode mnie za xx$.
ebay potraca nam 2.5% a PayPal placi - wlasnie: ile?

ile dla xx$ =  1$?
ile dla xx$ = 15$?

Ktos spotkal sie z taka promocja w przeszlosci i wie co PP ma na mysli?

PS Pozostaly tekst z sekcji malej czcionki:

- Odliczenie nastąpi automatycznie wówczas, gdy po zaznaczeniu w procesie płatności opcji PayPal użytkownik kliknie łącze realizacji kuponu i poda stosowny kod przesłany w tej wiadomości.
- W razie potrzeby wymiana waluty nastąpi automatycznie podczas dokonywania płatności i odbędzie się po kursie obowiązującym w dniu realizacji kuponu przez użytkownika.
- W tym przypadku mogą obowiązywać stosowne opłaty za wymianę waluty.
- Kupon jest ważny do 31 marca 2013 r.
- Kupon może zostać użyty w serwisie eBay w dowolnej kategorii przedmiotów w odniesieniu do pełnej kwoty zakupu (powiększonej o koszty wysyłki i doręczenia) co najmniej jednego przedmiotu od jednego sprzedającego.
- Nie ma określonej ceny minimalnej przedmiotu.
- Jeśli użytkownik zwróci zakupiony przedmiot, z kuponu nie można już skorzystać na potrzeby kolejnego zakupu.

Data: 2013-03-26 08:59:36
Autor: witek
Q wrote:
[...]

najpierw musisz coś kupić, potem dostaniesz 15 dolarów, którymi będziesz mógł zapłacić za następny zakup. Jeśli zakup za ktory bedziesz chciał zapłacić tym bonusem  będzie za mniej niż 15 dolarów reszta bonusu przepadnie.

Teraz jasne?

Data: 2013-03-26 09:38:47
Autor: remek.gorski
15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal
Witek no własnie nie. Dodałem do koszyka myszkę za 15 dolców, wpisałem kod kuponu, koszt zmniejszył się do zera. Jeszcze musiałem zalogować się na konto paypal żeby zweryfikować to czy byłem adresatem kuponu. I voila. Dostałem myszkę, tanią bo tanią, ale za darmo. Czyli nie jest tak, jak piszesz.

Data: 2013-03-26 11:40:21
Autor: witek
remek.gorski@gmail.com wrote:
[...]

Możliwe.
Czyli po prostu rozdawali za darmo, albo też coś wcześniej kupiłeś i dlatego ci przysłali do wykorzystania na teraz.

Data: 2013-03-26 09:44:17
Autor: remek.gorski
15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal
No własnie też nie ;) Nigdy wcześniej nic ze swojego konta nie kupowałem na ebayu :) Nawet nie miałem na ebayu konta, dopiero dzisiaj założyłem żeby wykorzystać ten kupon ;)

Data: 2013-03-26 11:49:42
Autor: witek
[...]

szczęsciarz

Data: 2013-03-26 18:32:33
Autor: Q
[...]

To tak samo jak ja :).
Pewnie kod tez masz C******15, ale to chyba nie dziwne :).

Data: 2013-03-26 18:31:24
Autor: Q
15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal
Dodałem do koszyka myszkę za 15 dolców, wpisałem kod kuponu, koszt zmniejszył się do zera. Jeszcze

To bylo do przewidzenia, ale co gdy myszka kosztowalaby 1 USD?
Wg pierwszego zdania tak czy siak dadza 15 USD,
ale dalej zaprzeczaja - i to jest to o co mi chodzi :).

Data: 2013-03-26 18:30:21
Autor: Q
[...]

Ty chyba jeszcze bardziej nie zrozumiales paypalowych wypocin.
Przeczytales caly post? Chodzi mi o fragment:

Data: 2013-03-26 17:19:10
Autor: szymon9240
15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal
Ja też mogę potwierdzić, że ten kod działa. Kupiłem 2 zegarki od tego samego sprzedawcy. Gdy wybrałem różne formy dostawy, nie odliczyło mi drugiego zegarka, ale gdy zmieniłem na taką samą formę dostawy, nie zapłaciłem ani złamanego centa ;)

Data: 2013-03-27 07:42:01
Autor: Q
Użytkownik <szymon9240@gmail.com> napisał w wiadomości news:d39edff1-01a2-4451-b8a9-4ab1626bbeaegooglegroups.com...
[...]

Czyli jednak zwracaja "do 15$" a nie "15$"?

PS Co za idioci pracuja w tym PP...

PS2 Na ebayu nic nie ma i chyba kupie 15$ od znajomego -
- skype juz doladowalem :).

Data: 2013-03-27 01:49:24
Autor: remek.gorski
15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal
Tak, zwracają do 15$. Jeśli kupisz coś za 10 dolców to zakupy masz darmowe ale pozostałe 5 dolców z kuponu przepada. :)

Data: 2013-03-27 10:50:18
Autor: Zbynek Ltd.
Q napisał(a) :
[...]

Kto nie otrzymał takiego maila nie ma możliwości skorzystania z kuponu? Po zalogowaniu do PP nie widzę nic o promocjach.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2013-03-27 11:31:38
Autor: Q
15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal
Kto nie otrzymał takiego maila nie ma możliwości skorzystania z kuponu? Po zalogowaniu do PP nie widzę nic o promocjach.

Po zalogowaniu do PP tez nic takiego nie widze
a przyslany kod promocyjny wyglada na "ogolny",
tzn. wszyscy maja taki sam :).

Konta na ebay-u jeszcze nie mam, wiec nie wiem czy tam jest jakies info.

Data: 2013-03-27 19:05:15
Autor: Yakhub
15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal
W liście datowanym 27 marca 2013 (10:50:18) napisano:
> [...]

Kto nie otrzymał takiego maila nie ma możliwości skorzystania z kuponu? Po zalogowaniu do PP nie widzę nic o promocjach.

Konta eBay i PaPal mam od dawna - i nic nie dostałem :(...

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal