15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal

Data: 2013-03-26 17:19:10
Autor: szymon9240
15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal
Ja też mogę potwierdzić, że ten kod działa. Kupiłem 2 zegarki od tego samego sprzedawcy. Gdy wybrałem różne formy dostawy, nie odliczyło mi drugiego zegarka, ale gdy zmieniłem na taką samą formę dostawy, nie zapłaciłem ani złamanego centa ;)

Data: 2013-03-27 07:42:01
Autor: Q
Użytkownik <szymon9240@gmail.com> napisał w wiadomości news:d39edff1-01a2-4451-b8a9-4ab1626bbeaegooglegroups.com...
[...]

Czyli jednak zwracaja "do 15$" a nie "15$"?

PS Co za idioci pracuja w tym PP...

PS2 Na ebayu nic nie ma i chyba kupie 15$ od znajomego -
- skype juz doladowalem :).

Data: 2013-03-27 01:49:24
Autor: remek.gorski
15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal
Tak, zwracają do 15$. Jeśli kupisz coś za 10 dolców to zakupy masz darmowe ale pozostałe 5 dolców z kuponu przepada. :)

15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal