15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal

Data: 2013-03-27 10:50:18
Autor: Zbynek Ltd.
15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal
Q napisał(a) :
Dostalem maila od PayPala:
"Kup coś w serwisie eBay i zapłać za pośrednictwem PayPal, a otrzymasz od nas jednorazowo 15 USD w prezencie niezależnie od kwoty dokonanego przez Ciebie zakupu."

....i niby wszystko jasne, ale na samym dole, mala czcionka jest m.in.:
"- Kupon może być użyty tylko raz. Jeśli użytkownik dokona zakupu na kwotę

Kto nie otrzymał takiego maila nie ma możliwości skorzystania z kuponu? Po zalogowaniu do PP nie widzę nic o promocjach.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2013-03-27 11:31:38
Autor: Q
15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal
Kto nie otrzymał takiego maila nie ma możliwości skorzystania z kuponu? Po zalogowaniu do PP nie widzę nic o promocjach.

Po zalogowaniu do PP tez nic takiego nie widze
a przyslany kod promocyjny wyglada na "ogolny",
tzn. wszyscy maja taki sam :).

Konta na ebay-u jeszcze nie mam, wiec nie wiem czy tam jest jakies info.

Data: 2013-03-27 19:05:15
Autor: Yakhub
15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal
W liście datowanym 27 marca 2013 (10:50:18) napisano:
> [...]

Kto nie otrzymał takiego maila nie ma możliwości skorzystania z kuponu? Po zalogowaniu do PP nie widzę nic o promocjach.

Konta eBay i PaPal mam od dawna - i nic nie dostałem :(...

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

15 USD na zakupy w serwisie eBay - prezent od PayPal