15 kzł za nazwanie homosia, pedałem!

Data: 2009-08-04 16:16:04
Autor: Piotr
15 kzł za nazwanie homosia, pedałem!
Czyli mamy już taryfikator:
"Sąd Okręgowy w Szczecinie orzekł, że mieszkanka Wolina w województwie
zachodniopomorskim Anna S. za to, że nazwała "pedałem" swego sąsiada,
musi mu zapłacić 15 tys. zł zadośćuczynienia.
Sąd zakazał kobiecie naruszania dóbr osobistych powoda w szczególności
używania słowa "pedał" lub podobnych określeń oraz publicznego
komentowania życia intymnego oraz orientacji seksualnej mężczyzny."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,15-tys.-zl-za-nazwanie-homoseksualisty-pedalem,wid,11373615,wiadomosc.html?ticaid=18818&_ticrsn=3

Czekam na pierwszy pozew, i wygraną oczywiście, za nazwanie kogoś
"heterykiem"...
Piotr

Data: 2009-08-04 16:42:33
Autor: bolek

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:9wojumzs9u9.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To ile dostanie facet za nazwanie Kaczyńskiego żydem ?
Będzie można ustalić cennik.
A ile babina by dostała, gdyby go nazwała "kochającym inaczej" ?

bolek

Data: 2009-08-04 16:47:14
Autor: Piotr
Dnia Tue, 4 Aug 2009 16:42:33 +0200, bolek napisał(a):

To ile dostanie facet za nazwanie Kaczyńskiego żydem ?
Będzie można ustalić cennik.
A ile babina by dostała, gdyby go nazwała "kochającym inaczej" ?

Hm, ile byś dostał za nazwanie kogoś durniem? Bo myślę, że to może być
podobnie obraźliwe... Jeżeli byś w ogóle coś dostał do zapłacenia. A
za "pedała" 15 kzł... Może ta baba zarabia 50 tyś, miech w miech? Bo
chyba nie tyle co normalnie w Polsce 2-3 tyś?
Ten wyrok, to skandal kolego. Piotr

Data: 2009-08-04 16:49:23
Autor: Tzva Adonai
15 kzł za nazwanie homosia, pedałem!
Ten wyrok, to skandal kolego.

bolek zwyzywał ci Kaczkę od pedałów i żydów, a ty jeszcze zwracasz się do niego
per 'kolego'?.. Ten twój farbowany antykomunizm i proPiSizm od początku wydał mi
się mocno podejrzany.. Tyś Piotrze wrażliwy tylko na róż, czerwień niespecjalnie
cię razi...

Data: 2009-08-04 16:48:57
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Decyzja sądu jak najbardziej prawidłowa, tylko ta kara za mała.. jaszcze tej dewotce powinien sąd dołożyć za wścibstwo, za wtykanie nosa w nieswoje sprawy..

Data: 2009-08-04 16:57:24
Autor: Piotr
Dnia Tue, 04 Aug 2009 16:48:57 +0200, jadrys napisał(a):

Decyzja sądu jak najbardziej prawidłowa, tylko ta kara za mała.. jaszcze tej dewotce powinien sąd dołożyć za wścibstwo, za wtykanie nosa w nieswoje sprawy..

Pieprzysz, czyli chuj w młockarnię... Jeżeli sądy polskie zaczną skazywać ludzi, za obelgi w trakcie
sąsiedzkich kłótni, to spełni się twój komuszy sen, o zamianie tego
kraju w jeden wielki łagier.
Piotr

Data: 2009-08-04 08:12:32
Autor: Grzegorz Z.
On 4 Sie, 16:57, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Jeżeli sądy polskie zaczną skazywać ludzi, za obelgi w trakcie
sąsiedzkich kłótni, to spełni się twój komuszy sen, o zamianie tego

Nawet świętojebliwy PWN słowo "pedał" użyte pod adresem
homoseksualisty uważa za obraźliwe.

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=Peda%B3&od=&from=os

Data: 2009-08-04 17:00:47
Autor: White Power
15 kzł za nazwanie homosia, pedałem!
"Ziemia jest płaska" - zakladam że gdyby ten cytat pochodził z PWNu to też byś był takiego zdania.

Data: 2009-08-15 15:05:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 4 Aug 2009 17:00:47 +0000 (UTC), White Power napisał(a):

"Ziemia jest płaska" - zakladam że gdyby ten cytat pochodził z PWNu to też byś był takiego zdania.

Nie byłbym.

Tak samo jak nie jestem zdania że Wojtyła wielkim Polakiem był, mimo że PWN
tak o nim podawał.

Data: 2009-08-04 17:21:51
Autor: Piotr
Dnia Tue, 4 Aug 2009 08:12:32 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Rany, co za czerwone matoły... Przecież piszę "obelga", nie umieta
kur... czytać? Piotr

Data: 2009-08-04 08:33:28
Autor: Grzegorz Z.
On 4 Sie, 17:21, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> Nawet świętojebliwy PWN słowo "pedał" użyte pod adresem
> homoseksualisty uważa za obraźliwe.

Rany, co za czerwone matoły... Przecież piszę "obelga", nie umieta
kur... czytać?

Dlaczego wg ciebie ktoś komu nie przeszkadza czyjś kolor skóry,
światopogląd czy orientacja seksualna jest "czerwonym" ?

Data: 2009-08-04 17:44:34
Autor: Piotr
Dnia Tue, 4 Aug 2009 08:33:28 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Ja się już odzwyczaiłem od twojego wekslowania, he, he... Rence i nogi
siem uginajom od twoich debilnych wygibasów zgrzesiu.
Piotr
PS. I czytać się naucz czerwony matole, ze zrozumieniem!

Data: 2009-08-04 08:48:50
Autor: Grzegorz Z.
On 4 Sie, 17:44, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> [...]

Piotr
PS. I czytać się naucz czerwony matole, ze zrozumieniem!

Jakie znowu wygibasy?

Obelgą było przecież nazwanie homoseksualisty pedałem.

Data: 2009-08-04 17:56:44
Autor: Piotr
Dnia Tue, 4 Aug 2009 08:48:50 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Jakie znowu wygibasy?

Obelgą było przecież nazwanie homoseksualisty pedałem.

Spierdalaj.
Piotr

Data: 2009-08-04 15:20:00
Autor: Grzegorz Z.
On 4 Sie, 17:56, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Tue, 4 Aug 2009 08:48:50 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

> Jakie znowu wygibasy?

> Obelgą było przecież nazwanie homoseksualisty pedałem.

Spierdalaj.

Od razu widać żeś i polak i katolik.

Data: 2009-08-04 18:09:03
Autor: pulsar
Piotr napisał(a):

Obelgą było przecież nazwanie homoseksualisty pedałem.

Spierdalaj.
Piotr

Nooo, Piotr, nie bierz sobie tego
wszystkiego tak osobiście... To fakt,
że Grzegorz Z. i jadrys robią sobie
z ciebie jaja, ale na pewno nie chcieli
cię obrazić...

--
pulsar

Data: 2009-08-04 18:11:01
Autor: Piotr
Dnia Tue, 04 Aug 2009 18:09:03 +0200, pulsar napisał(a):

Nooo, Piotr, nie bierz sobie tego
wszystkiego tak osobiście... To fakt,
że Grzegorz Z. i jadrys robią sobie
z ciebie jaja, ale na pewno nie chcieli
cię obrazić...

Ooo, wylazł spod kamienia, mój wierny czytelnik...
Piotr

Data: 2009-08-04 18:14:32
Autor: pulsar
Piotr napisał(a):
Ooo, wylazł spod kamienia, mój wierny czytelnik...

... bo ja zawsze bronię ułomnych.

--
pulsar

Data: 2009-08-04 18:31:59
Autor: Piotr
Dnia Tue, 04 Aug 2009 18:14:32 +0200, pulsar napisał(a):

... bo ja zawsze bronię ułomnych.

Wy wszyscy różowi jesteście jacyś ułomni. Narobisz się brachu.
Ale zgrześ raczej nie potrzebuje obrońcy... Piotr

Data: 2009-08-04 18:42:19
Autor: pulsar
Piotr napisał(a):
... bo ja zawsze bronię ułomnych.

Wy wszyscy różowi jesteście jacyś ułomni. Narobisz się brachu.
Ale zgrześ raczej nie potrzebuje obrońcy... Piotr

To durne odwracanie kota ogonem to nawet
ci do pasuje... ale jednak najlepiej się
prezentujesz w tym waszym służbowym
moherowym bereciku z Antenką...

--
pulsar

Data: 2009-08-04 17:47:02
Autor: Panslavista
15 kzł za nazwanie homosia, pedałem!
On Tue, 04 Aug 2009 17:44:34 +0200, Piotr wrote:

Ogólnie "pedał" jest to spolszczenie i skrócenie wyrazu pederasta.
Ten sąd to chyba po intonacji sądził...

Data: 2009-08-04 08:49:14
Autor: Grzegorz Z.
On 4 Sie, 17:47, Panslavista <panslavi...@wp.pl> wrote:
On Tue, 04 Aug 2009 17:44:34 +0200, Piotr wrote:

Ogólnie "pedał" jest to spolszczenie i skrócenie wyrazu pederasta.
Ten sąd to chyba po intonacji sądził...

Odezwał się Miodek heheh

Data: 2009-08-05 16:53:35
Autor: Imię Nazwisko
15 kzł za nazwanie homosia, pedałem!
Użytkownik "Grzegorz Z.

[...]

Nawet świętojebliwy PWN słowo "pedał" użyte pod adresem
homoseksualisty uważa za obraźliwe.
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=Peda%B3&od=&from=os

W takim razie ta zacna kobieta powinna użyć słowa "ciota".
Według tego samego słowanika nie jest ono obraźliwe:

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=ciota

A swoja drogą ciekawe czy ten sam sąd skazałby kogoś innego
za określenie "katol", "konował", "grafoman" czy "klecha".
Kara 15 tys. za "pedała" to powrót do praktyk z lat 80-tych:
za przewożenie bibuły karano konfiskatą samochodu.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-04 17:06:51
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Zawsze obraźliwe obelgi pod adresem osoby prywatnej były i są karalne, i tak jest na całym świecie..

Data: 2009-08-04 23:32:19
Autor: Adam
15 kzł za nazwanie homosia, pedałem!
Zawsze obraźliwe obelgi pod adresem osoby prywatnej były i są karalne, i tak jest na całym świecie..
Nazwanie pederasty pedałem jest tak samo obraźliwe jak nazwanie przygłupa młotkiem.
Jeśli tym się teraz mają zajmować sądy w Polsce - to pora się pakować.
AC __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4306 (20090804) __________

Data: 2009-08-04 23:46:10
Autor: Lorn
Adam pisze:
Zawsze obraźliwe obelgi pod adresem osoby prywatnej były i są karalne, i tak jest na całym świecie..
Nazwanie pederasty pedałem jest tak samo obraźliwe jak nazwanie przygłupa młotkiem.

Coś Ci się pomyliło... :>

Odznacz proszę w swoim NOD`zie odpowiedni kwadracik, co by Ci postów nie brudził :>

Data: 2009-08-05 10:48:53
Autor: jadrys
Adam pisze:
[...]

Jesteś Adamie Pederastą? Jeśli nie, to skąd możesz wiedzieć co jest obraźliwe dla homoseksualistów?

Data: 2009-08-04 19:13:05
Autor: konserwator
[...]

czyli sad uznal, ze ten gosc jest popieranej przez Gzette Wyborcza oriuentacji seksualnej?

Data: 2009-08-04 21:03:08
Autor: Lorn
Piotr pisze:
[...]

Namolne 'sąsiadki' nie mogą czuć się bezkarnie :)

Data: 2009-08-04 21:45:45
Autor: Piotr
Dnia Tue, 04 Aug 2009 21:03:08 +0200, Lorn napisał(a):

Namolne 'sąsiadki' nie mogą czuć się bezkarnie :)

Chyba o to chodzi w takich wyrokach, żeby ludzie nie czuli się swobodnie,
co nie? Bedziem karać, za homofobię, a co? W końcu co by to była za
socjalizderia, gdyby można se było myśleć i gadać co się chce? Za samowolkie będą drkońskie kary, rozumicie lorn, drkońskie. Tak, żeby się harcownik posrał. Za "skurwysyna" będzie dwie godziny aresztu z zamianą na 209 zł, a za
"pedała" 15000 zł.
Piotr

Data: 2009-08-04 22:48:38
Autor: Lorn
Piotr pisze:
[...]

W wulgarnym wykonaniu, a i owszem... :>

W końcu co by to była za socjalizderia, gdyby można se było myśleć i gadać co się chce?

Socjalizaderia? :> Polska to nie Hide Park :>

Za samowolkie będą drkońskie kary, rozumicie lorn, drkońskie.

Prywatnie sobie samowolkę urządzaj... Publicznie licz się ze słowami. Tak?

Tak, żeby się harcownik posrał. Za "skurwysyna" będzie dwie godziny aresztu z zamianą na 209 zł

Poczekajmy... Będą wyższe :)

a za "pedała" 15000 zł.

Może być więcej... Wiązanek Ci u nas pod dostatkiem. :>

Data: 2009-08-04 22:57:34
Autor: Piotr
Dnia Tue, 04 Aug 2009 22:48:38 +0200, Lorn napisał(a):

[...]

Na pewno wyższe! Co jak co, ale w karaniu socjalizdy zawsze wiodły prym.
Ta sławetna, sowiecka dycha za nic...
Piotr

Data: 2009-08-04 23:11:17
Autor: Lorn
Piotr pisze:
[...]

Ależ Wam się ta sowiecka szpila wbiła... Stara czy młoda sędzina to czerwona. :>

Data: 2009-08-04 23:31:49
Autor: Piotr
Dnia Tue, 04 Aug 2009 23:11:17 +0200, Lorn napisał(a):

Ależ Wam się ta sowiecka szpila wbiła... Stara czy młoda sędzina to czerwona. :>

Wy to lorn jakieś dzisiaj niekumate jesteście. Przecie tylko modość siem
liczy, każda rewolucja stawia na modość, bo durna. Stare już swoje wie i na
wasze gówna się nie rzuci.
Piotr

Data: 2009-08-04 23:39:21
Autor: Lorn
Piotr pisze:
[...]

Wam się chyba XIX wiek i jego rewolucje śnią po nocach. :> ta ciemna masa jest już przeszłością. :>

Stare już swoje wie i na wasze gówna się nie rzuci.

Za to w szambie tapla się z ochotą "hołotą?" :>

Data: 2009-08-04 23:56:02
Autor: Andrzej Kokakolski
15 kzł za nazwanie homosia, pedałem!
No a gdzie sie podziala ta radosna duma demonstrowana na roznych "paradach tolerancji"?

AK

--

15 kzł za nazwanie homosia, pedałem!