15 miesięcy na parkingu producenta

Data: 2009-05-15 23:37:36
Autor: bratPit
15 miesięcy na parkingu producenta

w wyniku pomylki dealer oferuje mi auto ktore od produkccji stalo 15
miesiecy na parkingu.
auto jest nowe, nieuzywane

bez względu na cene
czy warto interesowac sie autem ktore stalo 15 miesiecy?

sprzedawałem samochody w salonie i powiem Ci że mocno bym się zastanawiał,
nie wiem czy to zbieg okoliczności, autosugestia czy prawda, ale wydaje mi się że z samochodami które tyle stały na placach później były problemy, w każdym razie klientów którzy kupili te auta częściej widziałem w serwisie niż tych którzy kupili auta 'na bieżąco', a to coś skrzypiało, a to czujnik, a to znów lejąca pompa, sam nie wiem, ale jestem /raczej/ na nie,
brat

Data: 2009-05-16 08:38:47
Autor: daro
[...]

W pierwszej chwili chciałem napisać że opowiadasz głupoty ;-) ale jak się
dłużej zastanowiłem to przyznaję Ci 100% racji. Też pracuję u dealera.
--
D.

15 miesięcy na parkingu producenta