15 miesięcy na parkingu producenta

Data: 2009-05-16 10:48:27
Autor: Tomasz Nowicki
15 miesięcy na parkingu producenta
Wszystko zależy od tego, jaki dostaniesz upust, co wymienią od ręki i jak
wygląda sprawa gwarancji. Ale dealer pewnie nie będzie się specjalnie
poświęcał, bo i tak znajdzie leszcza, co łyknie takie auto za jakiś drobny
upust.
W każdym razie - ja jeżdżę Avensisem, który stał prawie rok na placu (od
daty produkcji do sprzedaży), zrobiłem nim w dwa lata 75 tysięcy i nic
złego się nie dzieje - wymienili mi jeden pas i przy niskich temperaturach
niedomaga wyświetlacz radia. Czyli sprawy nie związane z "placowym".
W twoim wypadku poprosiłbym o polerowanie lakieru, konserwację uszczelek,
wymianę opon na nowe, wymianę płynów i staranną kontrolę sprawności
podzespołów. Oczywiście upust w wysokości co najmniej różnicy cen
rocznikowo plus jakiś bonus wyposażeniowy. Pamiętaj, że teraz sprzedaż
bardzo mocno kucnęła i każdy dealer ma w oczach widmo jeśli nie bankructwa,
to na pewno strat. Np. Toyocie sprzedaż siadła o 1/3 albo i bardziej i żyją
praktycznie wyłącznie z serwisu

T.

Data: 2009-05-16 14:09:09
Autor: usrobo
Tomasz Nowicki pisze:
[...]

okazalo sie ze nie jest tak zle
auto jest z sierpnia 2008
zaproponowano mi rabat ok. 10 000zł od ceny katalogowej.

michal

Data: 2009-05-18 11:28:43
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Sat, 16 May 2009 14:09:09 +0200, usrobo napisał(a):

okazalo sie ze nie jest tak zle
auto jest z sierpnia 2008
zaproponowano mi rabat ok. 10 000zł od ceny katalogowej.

Jak troszkę pomarudzisz, to ci alarm i dywaniki dorzucą i będzie git ;)

T.

15 miesięcy na parkingu producenta