15 minut Multibanku :)

Data: 2010-07-31 00:09:48
Autor: george
15 minut Multibanku :)

"Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> wrote in message news:87pqy4pw3a.fsfalfa.kjonca...

na http://www.multibank.pl/dla_ciebie/kredyty/limit czytamy:
#v+
Rewolucja kredytowa w MultiBanku!

Dziel i rządź! Indywidualny limit kredytowy już na Ciebie czeka!

Zaloguj się do serwisu transakcyjnego i sprawdź wysokość limitu w zakładce Oferta dla Ciebie.

Oferowany limit podziel dowolnie na kredyt gotówkowy, kartę kredytową i
kredyt odnawialny. Pieniądze otrzymasz online, szybko i sprawnie bez
formalności już w 15 minut, bez wychodzenia z domu.
#v-

Jako, że mnie też zaspamowali w serwisie transakcyjnym, to postanowiłem
sprawdzić jak to będzie działać.
Wybrałem KK (z limitem ~12,5% proponowanego przez system). Wniosek
został złożony w okolicach 16-tej. Niestety minęło dużo więcej niż 15
minut i ze strony Multi "ani me, ani be, ani qqrq".

KJ

PS. tak wiem, że owe 15 min. nie jest nigdzie gwarantowane itd,
itp. Jednak _jakiś_ sygnał Multi mogłoby przesłać, choćby taki, że
przyjęło wniosek.

--

sprawdzasz bank, programistów czy hardware multibanku ?

george

P.S. Może złóż wniosek o 4 nad ranem ?

15 minut Multibanku :)