150 zł do Biedronki za założenie konta w BZ WBK (bez okresu karencji)

Data: 2018-01-03 01:24:04
Autor: Benny
150 zł do Biedronki za założenie konta w BZ WBK (bez okresu karencji)
Naprawdę dobra promocja od BZ WBK. Otwierając Konto Jakie Chcę otrzymacie voucher o wartości 150 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka. Aby zdobyć bonus wystarczy wykonać transakcje kartą lub BLIKIEM na kwotę 150 zł (nie musicie w sumie nawet wnioskować o kartę). Prowadzenie konta i przelewy są darmowe. Voucher można wykorzystać podczas jednych lub kilku zakupów (ma on wielorazowy charakter). Promocja zarówno dla nowych jak i byłych klientów banku. Wystarczy, że w momencie składania wniosku nie będziecie posiadaczami konta w BZ WBK. Szczegółowa analiza promocji u mnie na blogu: http://jakdorobic.com/bz-wbk-150-zl-do-wykorzystania-w-biedronce-za-zalozenie-konta-jakie-chce/

UWAGA - limit to tylko 1000 promocyjnych wniosków, więc mając doświadczenia z poprzednich tego typu akcji, rozejdzie się on bardzo szybko.

Data: 2018-01-03 12:44:19
Autor: z
W dniu 2018-01-03 o 10:24, Benny pisze:
UWAGA - limit to tylko 1000 promocyjnych wniosków, więc mając doświadczenia z poprzednich tego typu akcji, rozejdzie się on bardzo szybko.

Znowu nie podałeś kwoty jaką można udupić na tym interesie.

A skoro tych wniosków jest aż 1000 to po co zaśmiecasz tą informacją internet?
Bulisz mi 50% od kwoty którą dostałeś za spamowanie. JAZDA :-)

150 zł do Biedronki za założenie konta w BZ WBK (bez okresu karencji)