Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   150 zł od mBank (prawie) bez okresu karencji dla byłych posiadaczy konta osobistego oraz do +250 zł w programie poleceń

150 zł od mBank (prawie) bez okresu karencji dla byłych posiadaczy konta osobistego oraz do +250 zł w programie poleceń

Data: 2020-02-07 10:47:01
Autor: bankomaniacy.pl
150 zł od mBank (prawie) bez okresu karencji dla byłych posiadaczy konta osobistego oraz do +250 zł w programie poleceń
Czy na tej grupie jest ktoś, kto nie miał konta w mBanku? Zapewne marne szanse.
Ale może są tacy, którzy mieli ale już takowego nie posiadają.

Można zgarnąć 150 zł premii po spełnieniu prostych warunków, a okres karencji to tylko 4 dni:
- udział może wziąć pełnoletnia osoba, która na dzień 03.02.2020 nie posiadała ani współposiadała konta osobistego w mBank,
- posiadanie innych produktów / usług w mBank nie wyklucza z udziału w promocji.

Zasady:
- do 31.03.2020 zarejestrować się na stronie promocji,
- potwierdzić rejestrację poprzez link, który przyjdzie na adres email,
- i na tej samej stronie złożyć wniosek o eKonto z kartą podając ten sam e-mail, który podano na stronie rejestracji,
- do 15.04.2020 zawrzeć  umowę o konto z kartą

Warunki proste, wystarczy w jednym z okresów: - marzec-kwiecień lub / i - kwiecień-maj wykonać 5 transakcji - to wszystko!
Mogą to być płatności kartą czy płatności BLIK czy przelewy - pełna dowolność.

Info o premii przyjdzie na adres email do 17.06. Należy zalogować
się na stronie promocji i uzupełnić dane do wypłaty premii.
150 zł zostanie wypłacone do 30.06.2020. Oczywiście do momentu wypłaty premii nie można zamknąć konta ani wypowiedzieć umowy. Powodzenia.

Opis na https://bankomaniacy.pl/promocja-mbank-ekonto-z-premia-150-zl/ Strona promocji https://lokatakonto.ebrokerpartner.pl/short/5b6mx Jeśli ktoś ma ochotę zajrzeć, to zapraszam.

Można również zgarnąć dodatkowe środki w programie poleceń, 50 zł za skuteczne polecenie (maks. 250 zł).

Data: 2020-02-08 09:01:30
Autor: PiteR
bankomaniacy pisze tak:

Czy na tej grupie jest ktoś, kto nie miał konta w mBanku? Zapewne
marne szanse. Ale może są tacy, którzy mieli ale już takowego nie
posiadają.

Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki.

Zabrzmiało jak przed lotem na Marsa ;)

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2020-02-08 13:19:15
Autor: bankomaniacy.pl
W dniu sobota, 8 lutego 2020 10:01:45 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
bankomaniacy pisze tak:

> Czy na tej grupie jest ktoś, kto nie miał konta w mBanku? Zapewne
> marne szanse. Ale może są tacy, którzy mieli ale już takowego nie
> posiadają. Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki.

Tak mówią :) Ale miałem znajomego, który na przekór temu mówił: "Ja w tej rzece kąpałem się już kilka razy"
Mówił, bo już go nie ma między nami, bynajmniej nie przez rzekę (btw chodziło o Pilicę).
> [...]
> 150 zł zostanie wypłacone do 30.06.2020. > Oczywiście do momentu wypłaty premii nie można zamknąć konta ani

Naprawdę nie wiem co powiedzieć :)

Data: 2020-02-09 18:34:46
Autor: z
W dniu 2020-02-08 o 10:01, PiteR pisze:
150 zł zostanie wypłacone do 30.06.2020.

ło matko

Data: 2020-02-09 18:33:35
Autor: z
150 zł od mBank (prawie) bez okresu karencji dla byłych posiadaczy konta osobistego oraz do +250 zł w programie poleceń
Mógłbym ale mi się to  nie opłaca.

Może jakby dawali o jedno zero więcej ;-)

Śmiechu kupa ;-)

Data: 2020-02-10 17:03:17
Autor: bankomaniacy.pl
W dniu niedziela, 9 lutego 2020 18:33:37 UTC+1 użytkownik z napisał:
Mógłbym ale mi się to  nie opłaca.

Może jakby dawali o jedno zero więcej ;-)

Śmiechu kupa ;-)

Nie mnie tu oceniać czy 150 zł to dużo w każdym razie, promocja trwała tylko ~3 dni :)

Data: 2020-02-11 10:07:38
Autor: z
W dniu 2020-02-11 o 02:03, bankomaniacy.pl@gmail.com pisze:
Nie mnie tu oceniać czy 150 zł to dużo w każdym razie,
promocja trwała tylko ~3 dni :)

Są powody do dumy.
Wisienkowbiorcy będą się cieszyć jak dzieci że załapali się do grona szczęśliwców ;-)
A ci co się nie załapali jeszcze bardziej będą wywieszać język i merdać ogonkami aby dobry pan skapnął coś ze swojego stołu.

Jakież to żenujące ;-)

150 zł od mBank (prawie) bez okresu karencji dla byłych posiadaczy konta osobistego oraz do +250 zł w programie poleceń