1500 zlotych

Data: 2017-12-20 14:36:35
Autor: Zenek Kapelinder
1500 zlotych
Tyle dostanie pierwszy alimenciarz kraju. Reszte z zebranych dla niego pieniedzy zabierze komornik i da jego dzieciom.

Data: 2017-12-20 15:42:29
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
1500 zlotych
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Tyle dostanie pierwszy alimenciarz kraju. Reszte z zebranych dla niego pieniedzy zabierze komornik i da jego dzieciom.

Niby jak? Najpierw muszą znaleźć się na jego koncie.
Do czasu przekazania, pieniądze nie są jego.

Data: 2017-12-20 17:17:21
Autor: Zenek Kapelinder
1500 zlotych
Jak sie znajda na jego koncie to komornik zostawi mu 1500 ktore bedzie mogl wyplacic. Jak zalozy konto ktorego komornik nie zdazy zablokowac , malo prawdopodobne zeby komornik sie nie dowiedzial o zalozeniu konta, i przez nie przejda pieniadze to zlamie prawo i sprawa trafi do prokuratury. Jesli pieniadze zostana przelane na konto innej osoby chociaz byly celowo zbierane dla Kijowskiego to ta inna osoba bedzie znana i bedzie miala. problemy jesli nie przekaze ich komornikowi. Jak sie Kijowski nie obroci to dupe zawsze bedzie mial z tylu.

Data: 2017-12-20 23:52:08
Autor: A. Filip
1_500
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Tyle dostanie pierwszy alimenciarz kraju. Reszte z zebranych dla niego
pieniedzy zabierze komornik i da jego dzieciom.

A kto powiedziała że on to jednym rzutem bez kombinowania dostanie?
Miejże więcej wiary w wielkie zdolności ojca Mateusza niedowiarku! ;-)

Data: 2017-12-20 15:05:58
Autor: Zenek Kapelinder
1_500
Zagiales mnie. Nie pomyslalem z kim on sie solidaryzuje i ze to sami przekreciarze. Tylko ze tym razem moze sie nie dac przekrecic kasy. Pewno kasa jest na koncie celowym. Konto z kasa moze byc juz przez komornika zablokowane.

Data: 2017-12-21 06:28:50
Autor: \"Opozycja Totalna\"
1_500

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+0u9oygttyf-hck3@wp.eu...
[...]

Ile z tego otrzyma Rydzyk? Ostatni bilans to ponad 76 000 000  zł.

A to coś z waszego podwórka:

https://gwiazdy.wp.pl/jacek-kurski-nie-placi-alimentow-na-syna-5856444789503105g/3

Chcesz cos powiedzieć o źdźble?

CL

Data: 2017-12-21 10:57:25
Autor: Presidente de San Escobar
1_500
"\"Opozycja Totalna\"" <ciemny.ludek@kupi.to> napisał(-a):

Ile z tego otrzyma Rydzyk? Ostatni bilans to ponad 76 000 000  zł.

Za tyle z całego Krakowa można być wyrzucić piece węglowe.
Ach to lepiej wydać na "geotermię" :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-21 11:18:30
Autor: t-1
1_500
W dniu 2017-12-21 o 06:28, "Opozycja Totalna" pisze:

Ile z tego otrzyma Rydzyk? Ostatni bilans to ponad 76 000 000  zł.

A co powiesz o 100 000 000 zł. na dobry początek?

Data: 2017-12-21 12:08:01
Autor: Presidente de San Escobar
1_500
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> napisał(-a):

W dniu 2017-12-21 o 06:28, "Opozycja Totalna" pisze:

> Ile z tego otrzyma Rydzyk? Ostatni bilans to ponad 76 000 000  zł.

A co powiesz o 100 000 000 zł. na dobry początek?

Na billboardy? :DDDDDDDDDD Spoko :DDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-21 10:57:22
Autor: Presidente de San Escobar
1500 zlotych
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Tyle dostanie pierwszy alimenciarz kraju. Reszte z zebranych dla niego pieniedzy zabierze komornik i da jego dzieciom.

Nie jestem Pisuarowym Kogutem więc łapówek wziąć nie może :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]