15mm QR a ko³o 9mm

Data: 2010-09-29 11:32:20
Autor: Strielok
15mm QR a ko³o 9mm
Witam szanownych Forumowiczów,

        Chcia³em zapytaæ czy istnieje jaki¶ adapter jaka¶ przej¶ciówka do po³±czenia amortyzatora 15mm QR z ko³em ze standardow± piast± 9mm.
Kiedy¶ widzia³em, ale w drug± stronê (ko³o 20mm a amor 9mm) no, ale to inna historia.
Wydaje mi siê, ¿e nie ma nic takiego, ale wole siê upewniæ, gdy¿ mam okazjê zakupiæ nowy amor z mocowaniem w³a¶nie na 15mm a ko³o mam 9mm, tylko proszê nie piszcie: "wymieñ piaste" bo ko³a to fabryczne Crossmaxy ST i kto mi co¶ takiego zrobi.

pzdr
Strielok

Data: 2010-09-29 12:27:33
Autor: Strielok
15mm QR a ko³o 9mm

       Chcia³em zapytaæ czy istnieje jaki¶ adapter jaka¶ przej¶ciówka do po³±czenia amortyzatora 15mm QR z ko³em ze standardow± piast± 9mm.

pzdr
Strielok

Ok nieaktualne pytanie okaza³o siê ze wszystkie ko³a Cossmax'ów ST s± na 15mm a standardowo maj± zamontowan± przej¶ciówkê.
Mam te ko³a 3 sezon a dopiero teraz siê dowiedzia³em :)

Strielok

15mm QR a ko³o 9mm