16.12.2009 / tesco / wszystkie konsole 20% taniej

Data: 2009-12-08 11:34:21
Autor: KuFeL
16.12.2009 / tesco / wszystkie konsole 20% taniej
nie wiem gdzie jest myk, bo szczegolow nie ma, ale tak jest napisane w gazetce tesco. do wyczerpania asortymentu.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-12-08 13:11:26
Autor: Terror
On Tue, 08 Dec 2009 11:34:21 +0100, KuFeL <kufel@spam.o2.spam.pl> wrote:

nie wiem gdzie jest myk, bo szczegolow nie ma, ale tak jest napisane w  gazetce tesco. do wyczerpania asortymentu.

Myk pewnie taki jak bardzo często - tych konsol na sklepie będzie... jedna  lub dwie.
A jak życie pokazuje i tak kupi j± kto¶ z obsugi sklepu

--
Terror | X360 | PS3SLIM | PSP | GG: 52182 | t3rror.eu

Data: 2009-12-08 13:59:31
Autor: KuFeL
Terror pisze:
[...]

a ja mysle ze to nie media markt czy saturn i konsol bedzie troche, bo 16.12 to prawie juz swieta i ostatnia szansa na przewietrzenie magazynu.

ew. inna opcja ze podbija cene o 20% zeby potem ja opuscic przy kasie ;)

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-12-08 08:06:14
Autor: SzalonyKapelusznik
On 8 Gru, 13:59, KuFeL <ku...@spam.o2.spam.pl> wrote:
Terror pisze:> On Tue, 08 Dec 2009 11:34:21 +0100, KuFeL <ku...@spam.o2.spam.pl> wrote:

> [...]

16.12 to prawie juz swieta i ostatnia szansa na przewietrzenie magazynu.

ew. inna opcja ze podbija cene o 20% zeby potem ja opuscic przy kasie ;)

Juz o zagrywkach sieci ktore stricte elektronika nie handluja bylo na
grupie.

Data: 2009-12-08 15:30:14
Autor: Catalyst

"KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> wrote in message news:hflijd$io0$1inews.gazeta.pl...
a ja mysle ze to nie media markt czy saturn i konsol bedzie troche, bo 16.12 to prawie juz swieta i ostatnia szansa na przewietrzenie magazynu.

ew. inna opcja ze podbija cene o 20% zeby potem ja opuscic przy kasie ;)

Te parchate markety wal± ¶ciemy. Niedawno był COD:MW2 za niby 166 pln. Oczywi¶cie ani widu ani słychu po tej cenie na półkach - jeno 230 pln było (OKAZJA! OSZALAŁEM! COD PRAWIE ZA DARMO OD SS!!)

Pewnie gdzie¶ tam były małe literki że przy zakupach za gazylion groszy taka cena

Data: 2009-12-08 16:00:49
Autor: kamil

"KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> wrote in message news:hfla36$fqc$3inews.gazeta.pl...
nie wiem gdzie jest myk, bo szczegolow nie ma, ale tak jest napisane w gazetce tesco. do wyczerpania asortymentu.

'do wyczerpania asortymentu' to jest wlasnie ten myk.

Pozdarwiam
Kamil

Data: 2009-12-08 19:48:54
Autor: RobiZ
Dnia Tue, 08 Dec 2009 16:00:49 +0000, kamil napisał(a):

[...]

No właśnie, z tym PS3 w Tesco to trochę lipa. Sam tydzień (albo dwa) temu jak kupowałem to gość musiał sprawdzić "na magazynie" czy w ogóle mają... czekałem z 15 minut i jedną znalazł. A ten MW2 to był faktycznie w mega promocji za 239PLN. Parę dni temu tę samą grę w Realu "wyszarpałem" za 189 PLN. Jeśli będą coś mieli w magazynie to proponuję wycieczkę do Tesco 15 grudnia tuż przed północą i zakup parę minut po północy, gdy już formalnie promocja będzie obowiązywała. Może się uda...

Data: 2009-12-10 13:04:50
Autor: Terror
On Tue, 08 Dec 2009 20:48:54 +0100, RobiZ  <jozin.z.bazin.tnij.to@gazeta.pl> wrote:

[...]

No wła¶nie, z tym PS3 w Tesco to trochę lipa. Sam tydzień (albo dwa) temu
jak kupowałem to go¶ć musiał sprawdzić "na magazynie" czy w ogóle maj±...
czekałem z 15 minut i jedn± znalazł. A ten MW2 to był faktycznie w mega
promocji za 239PLN. Parę dni temu tę sam± grę w Realu "wyszarpałem" za
189 PLN.

Je¶li będ± co¶ mieli w magazynie to proponuję wycieczkę do Tesco 15
grudnia tuż przed północ± i zakup parę minut po północy, gdy już
formalnie promocja będzie obowi±zywała. Może się uda...

Hehe, dokładnie. "Może się uda".

--
Terror | X360 | PS3SLIM | PSP | GG: 52182 | t3rror.eu

Data: 2009-12-10 12:31:11
Autor: kamil
"Terror" <terror_pl@gazeta.pl> wrote in message news:op.u4p06cliejecjcv-rafalk01.europe.corp.microsoft.com...

[...]

Ewentualnie wszystkie 15 konsol kupi pracownik, po czym bedziesz mogl je na allegro od SS w promocji dostac.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-12-10 16:08:16
Autor: Moltisanti
16.12.2009 / tesco / wszystkie konsole 20% taniej

Użytkownik "kamil" :

Ewentualnie wszystkie 15 konsol kupi pracownik, po czym bedziesz mogl je na allegro od SS w promocji dostac.

A co najlepsze, jak ja kupowalem PS3 to pierwszym
miejscem poszukiwan byla siec i allegro, jak sie okazalo i tak najtaniej
cala sterta konsol lezala w MM. Zreszta wiele takich przykladow.

Pamietac tez nalezy ze mozna sie targowac!

M.

Data: 2009-12-10 17:04:44
Autor: kamil
16.12.2009 / tesco / wszystkie konsole 20% taniej

"Moltisanti" <pff@pff.ko> wrote in message news:hfr2t4$a34$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "kamil" :

[...]

To raz, a dwa ze jesli konsola padnie na drugi dzien, wieksza szansa ze sklep wymieni ja na nowa, niz SuperSprzedawca sie tym przejmie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-12-16 15:27:56
Autor: KuFeL
W dniu 2009-12-08 11:34, KuFeL pisze:
nie wiem gdzie jest myk, bo szczegolow nie ma, ale tak jest napisane w
gazetce tesco. do wyczerpania asortymentu.

tescowa promocja stala sie faktem i z tego komentarza wynika ze jednak sciemy nie bylo:

cytuje komentarz pod moim wpisem na blogu:
"Wpadłem przed otwarciem stoiska, stan±łem w kolejce i wyci±gn±łem PS3 Slim 120 + FIFA 10 za 1079 zł :) Nawet nie było tak, że trzy egzemplarze i koniec - pan w kasie przywiózł wózeczkiem całkiem ładn± stertę. XBoxy też były, ale większe zainteresowanie zdecydowanie po stronie PSki"

jak bylo naprawde moze ktos jeszcze napisze dla porownania.

Pzdr,
KuFeL