16-letni Andrij Seńko: Władimir Putin mnie oszukał

Data: 2014-03-17 22:13:17
Autor: miś z okienka
16-letni Andrij Seńko: Władimir Putin mnie oszukał
Andrij Seńko otrzymał zegarek z wygrawerowanym nazwiskiem Władimira Putina 10 lat temu. Zegarek był nagrodą za pytanie, które chłopiec zadał przebywającemu wówczas na Ukrainie prezydentowi Rosji. Kijowski pierwszoklasista zapytał: "O czym pan marzy?". Putin, któremu pytanie bardzo się spodobało, odpowiedział, że marzy, aby wszystkie dzieci i ich rodzice byli szczęśliwi i żyli w pokoju. Po interwencji Rosji na Krymie 16-letni dziś Andrij postanowił zwrócić zegarek prezydentowi Rosji, ponieważ, jak twierdzi, Putin go oszukał.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,16-letni-Andrij-Senko-Wladimir-Putin-mnie-oszukal,wid,16475875,wiadomosc.html?ticaid=11262f

Data: 2014-03-17 22:16:53
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lg7olr$pd4$3node2.news.atman.pl...
[...]

~ewa 1 godzinę i 48 minut temu
Ciągnie się na wymioty jak czyta się takie polityczne bzdety.Zauważam,że w
świetle tej idiotycznej ,chorej naszej propagandy z dnia na dzień staję się
bardziej prorosyjska. To co robi Polska w tej chwili wpisuje się w frazę "psy
szczekają ,karawana jedzie dalej". Żałosny kraj ta Polska.

~JKM (14:38)
Za raz pęknę ze śmiechu! oddał zegarek... No to teraz Putin na pewno wycofa
wojska i unieważni referendum i jeszcze podda się do dymisji...

~Paweł (14:29)
Taka wypowiedź dużo kosztowała...zapewne więcej niż zegarek i laptop razem
wzięte. Propaganda nie zna granic, szczególnie ta medialna.

~hboo (13:51)
A co gówniarzeria może wiedzieć o gospodarce i polityce?

~kudzierawy (13:17)
Zostałem oszukany na 100 milionów, chyba oddam nerkę

~Orzeł (02:27)
Żałosna propaganda. Amerykanie i UE nie mogą nic zrobić, więc puszczają tego
typu pierdoły, aby obrzydzić wszystkim Rosjan i Putina. Gdyby nie Rosja i Chiny
to dziś "żandarmi" świata (Amerykanie + żydki) siedzieliby w każdym państwie i
ograbiali ich obywateli, tak samo jak to robią teraz w PL. Nasi śmieszni
politycy bredzą coś o suwerenności Ukrainy (swoją drogą dziwnego tworu na mapie
świata), a sami sprzedali Polskę na pniu i mówią tylko to, co im podsunie UE lub
USA. Ci wszyscy, którzy "walczyli" z poprzednim systemem i byli za obaleniem
Bloku Wschodniego, powinni już dziś paść na kolana i błagać o przebaczenie. Może
inni Wam wybaczą, ale ja zdrajców (typu Kukliński) wieszałbym na każdym drzewie.
Mam cichą nadzieję, że będzie mi dane założyć pętle na szyję RŚ, DT, HGW i całej
reszcie śmieci z Wiejskiej. A banderowcy niech siedzą cicho, bo im znowu zrobimy
jazdę bez trzymanki.

~olo (11:01)
Obama to największy destruktor słowiańskiej jedności!!!! zachowuje sie jak agent
zachodu, skłóca ze soba narody słowiańskie, to niszczyciel, nie budowniczy!!

~p50 (11:10)
Ja też zostałem oszukany - ale przez Państwo Polskie. Rozpoczynając pracę jako
nauczyciel 30 lat temu miałem świadomość że po przepracowaniu tych 30 lat będę
mógł odpocząć na emeryturze. Niestety pozostaje jeszcze 16 lat pracy w tym
bardzo wymagającym i trudnym zawodzie. Zegarek który dostałem na komunię już się
zepsuł więc nie mam co oddać...

~Władysław (11:18)
Tak jak Polaków oszukała w 1989 roku Solidarność. Miało być życie godne a jest
głodne.

Data: 2014-03-17 23:18:41
Autor: miś z okienka
16-letni Andrij Seńko: Władimir Putin mnie oszukał
    bujajcie się oszołomy

Data: 2014-03-18 09:45:55
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-17 22:13, miś z okienka pisze:
[...]

Pewnie ten Seńko nie zdawał sobie sprawy że to robota Putina że nikt nie zginął na Krymie. Działał w imię pokoju i szczęścia mieszkających tam ludzi. To że nie odbyło się to niezupełnie legalnie to już nie jego sprawa, dzisiejsza  Ukraina jest jednym wielkim zlepkiem bezprawia.

Data: 2014-03-18 17:30:35
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <ilich@op.pl> napisał w wiadomości news:lg91i6$qsa$1node1.news.atman.pl...
[...]

Trzeba było mu zrobić szkolenie ideologiczne towarzyszu Trybun...

16-letni Andrij Seńko: Władimir Putin mnie oszukał