16 tysięcy Polaków olało Ruskich... ;}

Data: 2009-10-02 06:58:29
Autor: Tzva Adonai
16 tysięcy Polaków olało Ruskich... ;}
.... wszyscy jak jeden mąż przebrali się na pomarańczowo (kolor
reprezentacji Holandii) i wściekle kibicowało Holenderkom... ;}

***

Rosjanie: 16 tys. polskich rusofobów przyczyniło się do naszej klęski.

"Holenderki, niesione dopingiem 16-tysięcznej Atlas-Areny w Łodzi,
która przemalowała się na kolor pomarańczowy, wściekle walczyły z
Rosjankami, choć im samym nic nie było już potrzebne - Holandia
wcześniej zapewniła sobie pierwsze miejsce w grupie E" - pisze gazeta.

"Sowietskij Sport" zauważa, że "końcówkę czwartego seta polscy kibice
oglądali na stojąco, pomagając naszym rywalkom". "Rosjanki nie
wytrzymały - przegrały 19:25, wywołując burzę emocji na trybunach" -
wskazuje gazeta i dodaje, że "na tie-break nasze nie zdołały już się
pozbierać".

"Graliśmy w tej samej atmosferze, co dzień wcześniej. Sala się
kołysała, płakała, krzyczała, klęła i triumfowała przy każdym udanym
ataku Holenderek. A gdy Manon Flier udanie blokowała Gamową, dosłownie
ruszała w taniec" - relacjonuje.

http://www.sport.pl/siatkowka/1,85351,7102699,ME_siatkarek__Rosyjska_prasa_po_porazce__sbornej__.html

Data: 2009-10-02 16:19:43
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
... wszyscy jak jeden mąż przebrali się na pomarańczowo (kolor
reprezentacji Holandii) i wściekle kibicowało Holenderkom... ;}

***

Holendrzy na pewno nam się odwdzięcza przysyłając kolejna partię kurczaków z dioksyna. Oni przysług nie zapominają.

Data: 2009-10-02 07:25:26
Autor: Antenka
On 2 Paź, 16:19, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> [...]

Holendrzy na pewno nam się odwdzięcza przysyłając kolejna partię
kurczaków z dioksyna. Oni przysług nie zapominają.

Albo "świecące pomidory" ;-)

Antenka

Data: 2009-10-02 19:47:42
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Wiesz, myślę że oni nam przysyłają te genetycznie modyfikowane paskudztwa bo chcą zmienić nasz słowiański wygląd, naszą urodę, której nam najwyraźniej zazdroszczą.. widziałaś jakie rodowici Holendrzy maja "mordy"?

Data: 2009-10-02 22:42:57
Autor: VicAbarca
16 tysięcy Polaków olało Ruskich... ;}
jadrys пишет:
 bo chcą zmienić nasz słowiański wygląd, naszą urodę, ktĂłrej
nam najwyraźniej zazdroszczą..

Taaaaa, slowianska urode typu antenkowatego... :)

--
Vic

Data: 2009-10-03 21:19:27
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
 bo chcą zmienić nasz słowiański wygląd, naszą urodę, ktĂłrej
nam najwyraźniej zazdroszczą..

Taaaaa, slowianska urode typu antenkowatego... :)

Antenka jest niezwykle piękną kobietą.

Data: 2009-10-03 22:12:28
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Antenka jest niezwykle piękną kobietą.

To pieknie. A do ktorej z ogolnie znanych kobiet porownalbys urode Antenki?

--
Vic

Data: 2009-10-03 22:45:51
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
Antenka jest niezwykle piękną kobietą.

To pieknie. A do ktorej z ogolnie znanych kobiet porownalbys urode Antenki?

No jakby ci tu powiedzieć? Blondynka o pięknych niebieskich oczach... nie mogę na obecną chwilę skojarzyć Jej urody z jakąś znaną postacią, nic mi nie przychodzi do głowy :-(

Data: 2009-10-03 14:21:28
Autor: Antenka
On 3 PaĹş, 22:45, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
VicAbarca pisze:

> [...]

No jakby ci tu powiedzieć? Blondynka o pięknych niebieskich oczach...
nie mogę na obecną chwilę skojarzyć Jej urody z jakąś znaną postacią,

Śniłam Ci się? :D

Antenka

Data: 2009-10-04 00:07:02
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

jadrys пишет:

[...]

Właśnie..  i mam nadzieje Ĺźe dziś w nocy teĹź mi sie przyśnisz. Dobranoc Antenka :-)

Data: 2009-10-03 13:14:54
Autor: Antenka
[...]

No nie, tylko na filmie, bo miałam kiedyś podjęchać do Amsterdamu
kupić sobie brylanty, ale zmieniłam decyzję :D.
Jadrysiu masz absolutną rację. Co sugerujesz, że ich zmutowane gęby to
wynik wcinania "świecących pomidorów"? :DDD

Antenka

Data: 2009-10-03 22:47:12
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Oczywiście, ale  nie tylko "świecących pomidorów", prawie cała ich żywność jest genetycznie modyfikowana. Jedzą te paskudztwa, i stąd ich nieatrakcyjny dla nas Słowian wygląd. .. dla nich samych pewnie też - Holandia słynie z dużej ilości tłuczonych luster ;-)

Data: 2009-10-02 16:28:16
Autor: cirrus
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:95bd39d6-58ee-4606-906d-f2cdbd364a5by36g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

A podobno to żydówki z żydowskim trenerem.

--
stevep

Data: 2009-10-02 20:41:24
Autor: dexth
[...]