160 miliardow zlotych to maksymalne roszczenia Polakow wobec...

Data: 2009-07-06 18:56:25
Autor: konserwator
160 miliardow zlotych to maksymalne roszczenia Polakow wobec...
oprawcow zydowskich w SB! i KGB!

Data: 2009-07-06 19:14:26
Autor: konserwator

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h2tau4$mc7$1nemesis.news.neostrada.pl...
oprawcow zydowskich w SB! i KGB!

smialo mozna pozwac izraelski rzad i podatnikow ereca!

Data: 2009-07-06 19:19:30
Autor: Tzva Adonai
160 miliardow zlotych to maksymalne roszczenia Polakow wobec...
smialo mozna pozwac izraelski rzad i podatnikow ereca!

Co ma izraelski rząd do polskich prostytutek wysługujących się Ruskim?.. Pozwij
rząd Putina i żyjących esbeków, idioto...

Data: 2009-07-06 19:24:23
Autor: Tzva Adonai
160 miliardow zlotych to maksymalne roszczenia Polakow wobec...
Co ma izraelski rząd do polskich prostytutek wysługujących się Ruskim?.. Pozwij
rząd Putina i żyjących esbeków, idioto...

Ty nawet esbeków nie mógłbyś pozwać, bo jak pewnie słusznie przypuszczam, nie
ucierpiałeś na skutek ich działalności... Byłeś szarą peerelowską myszką, której
świat zawalił się dopiero z chwilą rozpoczęcia transformacji ustrojowej...

Data: 2009-07-06 20:46:58
Autor: Jerzy Tabortowski
160 miliardow zlotych to maksymalne roszczenia Polakow wobec...
Co ma izraelski rząd do polskich prostytutek wysługujących się Ruskim?.. Pozwij
rząd Putina i żyjących esbeków, idioto...

A takiego Morela, a taką Wolińską, a takiego Różańskiego. A Romkowskiego, a Bermana, Stolzmana, Szechtera, dalej wymieniać ??
Po śmierci. I tego rebe który Wojtyle kiwał swoim kaprawym, pogiętym paluchem przed nosem i mówił do niego "pane papesz". A co, wam wolno to i nam wolno. Wszyscy równi, doskonały ustrój, czaisz Cfelu ??
W końcu nie odpowiedziałeś mi na pytanie, czy Twoja wypasiona wieża Marantza jezd moja bo mi sie należy, bo równe my so, czy nie ??
Swoją drogą, jaka masz wieżę ?? :)
J.T.

160 miliardow zlotych to maksymalne roszczenia Polakow wobec...