160 tys. zł za 63 dni

Data: 2015-05-19 13:59:20
Autor: Przedstawiciel_narodu
160 tys. zł za 63 dni
Mirosław Wądołowski, były burmistrz Helu, zatrzymany ws. afery korupcyjnej, otrzyma od Skarbu Państwa odszkodowanie za niesłuszny areszt. Sąd zdecydował, że za 63 dni pozbawienia wolności, Wądołowskiemu należy się ponad 160 tys. zł. Rozstrzygnięcie gdańskiego sądu to przedostatni akt sprawy ciągnącej się od 2007 r.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019379,title,Byly-burmistrz-Helu-otrzyma-od-Skarbu-Panstwa-ponad-160-tys-zl-za-niesluszny-areszt,wid,17548718,wiadomosc.html

Ja pierdzilę, a ile dostałby szary Kowalski?

Data: 2015-05-19 14:01:33
Autor: Przedstawiciel_narodu
160 tys. zł za 63 dni
"Przedstawiciel_narodu" <Przedstawiciel_narodu@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

 ~Ada 1 godzinę i 54 minut temuRozumiem,że panu burmistrzowi należy się rekompensata za straty moralne,uwięzienie. Ale dlaczego mają je pokryć podatnicy, a nie osoby, które wydały ten fałszywy wyrok? Swoją drogą, wobec takiej kwoty odszkodowania po raz któryś nasuwa mi się myśl, że praca większości Polaków jest nic nie warta. Na taką kwotę musiałabym pracować kilka lat. Jestem nauczycielem dyplomowanym z 35 letnim stażem pracy.

 ~SKANDAL! 1 godzinę i 41 minut temuTakie przekrety tylko na Helu.

160 tys. zł za 63 dni