1606L - Reklamowac, albo co...?

Data: 2011-06-29 22:37:15
Autor: Ryszard Mikke
1606L - Reklamowac, albo co...?
Nabylem niedawno licznik 1606L, moze z miesiac go mam.

Od tego czasu już trzeci raz sie zdarzylo, ze wyciagam go z kieszeni jakis czas po jezdzie, a on mi pokazuje ZERO. Roznie, czasem sama odleglosc, dzis wszystko wyzerowal.

Ja rozumiem, ze w kieszeni rozne rzeczy sie dzieja (dlatego nie pisalem po pierwszym razie), ale 1106 nie zrobil mi tego ani razu przez prawie dwa lata (acz resetowal sie pare razy z innych przyczyn, w czasie jazdy), oraz, czemu do cholery dzis zostalo jedno niezresetowane wskazanie, czyli srednia kadencja 60? Podpowiedz: NIE MAM czujnika kadencji...

Zaczynam podejrzewac, ze licznik jest jakis niespelna, myslicie, ze powinienem go reklamowac?

rmikke

Data: 2011-06-30 08:40:13
Autor: kamil/Endurorider.pl
1606L - Reklamowac, albo co...?

Bateria ok? Ja bym go reklamował. MÓj nie robi mi takich akcji, dane zawsze trzyma. Napisz mejla do Rzeszy (http://sigmasport.com/en/startseite/) i poproś o pomoc. Rzecz jasna możesz reklamować w PL, ale... szybciej, lepiej, przyjemniej i łatwiej będzie zwrócić sie do Rzeszy.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-30 09:26:45
Autor: Alfer_z_pracy
1606L - Reklamowac, albo co...?
Ryszard Mikke napisał:p
Od tego czasu już trzeci raz sie zdarzylo, ze wyciagam go z kieszeni jakis czas po jezdzie, a on mi pokazuje ZERO.

Taa, też to miewam. Wyjmij baterię i podciągnij blaszki kontaktowe, one mają tendencję do niezbyt mocnego przylegania do baterii i w trakcie ściskania licznika (np. w kieszeni) licznik potrafi się zresetować. Podobnie przy upadku, co w starszych Sigmach na sankach nie miało miejsca.

Nie lubię tego licznika, już kilka razy straciłem dane. Ale póki jeszcze działa aż szkoda wymieniać na inny.

Pzdr
A.

Data: 2011-07-07 19:10:47
Autor: __Maciek
1606L - Reklamowac, albo co...?
Wed, 29 Jun 2011 22:37:15 +0000 (UTC) "Ryszard Mikke"
<rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał:

Nabylem niedawno licznik 1606L, moze z miesiac go mam.

Mam taki sam, u mnie resetuje się tylko jak się przypadkiem wciśnie
przycisk jak go noszę w kieszeni. Czasem wyjmuję licznik z kieszeni, a
tam język - np. italiano :-) Ogólnie nie lubię tego licznika. Ma
pochrzanioną klawiszologię i właśnie się przyciski "same" wciskają.
Ale chęci/czasu żeby zrobić własny lepszy nie mam...

1606L - Reklamowac, albo co...?