1606L - Reklamowac, albo co...?

Data: 2011-06-30 08:40:13
Autor: kamil/Endurorider.pl
1606L - Reklamowac, albo co...?

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iug9er$q41

Zaczynam podejrzewac, ze licznik jest jakis niespelna, myslicie, ze powinienem
go reklamowac?

Bateria ok? Ja bym go reklamował. MÓj nie robi mi takich akcji, dane zawsze trzyma. Napisz mejla do Rzeszy (http://sigmasport.com/en/startseite/) i poproś o pomoc. Rzecz jasna możesz reklamować w PL, ale... szybciej, lepiej, przyjemniej i łatwiej będzie zwrócić sie do Rzeszy.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

1606L - Reklamowac, albo co...?