1606L - Reklamowac, albo co...?

Data: 2011-06-30 09:26:45
Autor: Alfer_z_pracy
1606L - Reklamowac, albo co...?
Ryszard Mikke napisał:p
Od tego czasu już trzeci raz sie zdarzylo, ze wyciagam go z kieszeni jakis czas po jezdzie, a on mi pokazuje ZERO.

Taa, też to miewam. Wyjmij baterię i podciągnij blaszki kontaktowe, one mają tendencję do niezbyt mocnego przylegania do baterii i w trakcie ściskania licznika (np. w kieszeni) licznik potrafi się zresetować. Podobnie przy upadku, co w starszych Sigmach na sankach nie miało miejsca.

Nie lubię tego licznika, już kilka razy straciłem dane. Ale póki jeszcze działa aż szkoda wymieniać na inny.

Pzdr
A.

1606L - Reklamowac, albo co...?