16300

Data: 2020-10-27 11:02:52
Autor: dantes
16300
przypadków

Data: 2020-10-27 11:52:16
Autor: Runt
16300
W dniu 2020-10-27 o 11:02, dantes pisze:
przypadków

ciul z chińskim syfem, najważniejsza jest aborcja, a właściwie numer który wywinął PiS (czytaj J.Kaczyński). Biedny staruszek. Juz po nim. Po cholere mu to było?

https://bi.im-g.pl/im/bf/37/19/z26443455V,Pikieta-poslanek-i-poslow-opozycji-przeciw-- PiS-ow.jpg

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-10-27 11:59:57
Autor: Budzik
16300
Użytkownik dantes dantes@qmail.com ...

przypadków

O kurwa... Słyszałem ostatnio jakiegoś madrego który mowił ze 15 tysiecy dziennie to jest absolutna granica wydolnosci systemu zdrowotnego w PL.

Wczoraj widziałem w Tv jakis program gdzie pokazywali chorych siedzacych na fotelach na podjezdzie dla karetek i czekajacych na miejsce... --
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2020-10-27 06:21:56
Autor: Bruno Brunowski
16300

Te statystyki to pic na wodę fotomontarz. Specjaliści z ICM szacują, że rzeczywistych zakażeń jest co najmniej 10x więcej. https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C730914%2Cekspert-tracimy-troche-kontrole-nad-covid-19-zarazaja-glownie-dzieci.html

Wczoraj widziałem w Tv jakis program gdzie pokazywali chorych siedzacych na fotelach na podjezdzie dla karetek i czekajacych na miejsce...
"Cieszę się, że coraz mniej obawiamy się tego wirusa, tej epidemii i to jest dobre podejście, bo on jest w odwrocie. Już teraz nie trzeba się jego bać. Trzeba pójść na wybory tłumnie 12 lipca" (c) Mateusz "Pinokio" Morawiecki

A że uwierzyli we własną propagandę i praktycznie nic nie przygotowali teraz są efekty.
"O tym rekordzie nikt nie wspomina, bo bijemy go po cichu. Bez kolejnych komunikatów z Ministerstwa Zdrowia i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. A to właśnie on tłumaczy, dlaczego czas na działania się kończy. (...)
Aż 10 tys. 101 aktów zgonu wystawiły polskie urzędy stanu cywilnego w ubiegłym tygodniu (od 12 do 18 października). W ciągu ostatniej dekady w tym okresie roku nigdy tak wielu zgonów urzędy nie rejestrowały."
https://www.money.pl/gospodarka/akt-zgonu-za-aktem-zgonu-polakow-umiera-rekordowo-duzo-6568771565054656a.html

--
Bruno

Data: 2020-10-27 15:10:32
Autor: Sylvio Balconetti
16300
Am 27.10.20 um 14:21 schrieb Bruno Brunowski:
> [...]

>Widzimy najprawdopodobniej też pośrednie konsekwencje epidemii, czyli długie miesiące bez wizyt lekarskich, utrudniony dostęp do służby zdrowia i problemy z diagnozowaniem różnego rodzaju problemów zdrowotnych.<

Jak to teraz jest w Pomrocznej z opieka zdrowotna. Np. boli mnie reka (masz tzw. łokieć tenisisty), ramie, kolano, zeby, chcesz gimnastyke lecznicza, wkladki do butow, proteze, nowa plombe (stara wypadla).

Masz tylko teleporady? Ciekawe by byly teleporady u dentysty albo chirurga! Albo u fizjoterapeuty lub masazysty!
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-10-27 13:04:02
Autor: Zenek Kapelinder
16300
wtorek, 27 października 2020 o 12:59:58 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik dantes dan...@qmail.com ... > przypadków O kurwa... Słyszałem ostatnio jakiegoś madrego który mowił ze 15 tysiecy dziennie to jest absolutna granica wydolnosci systemu zdrowotnego w PL. Wczoraj widziałem w Tv jakis program gdzie pokazywali chorych siedzacych na fotelach na podjezdzie dla karetek i czekajacych na miejsce... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać" H. Jackson Brown, Jr.
Ale jak pokazywali zdjęcia z Włoch że lodowiska na chłodnie dla nieboszczyków zrobili pewno nie widziałeś? W USA pakowali i zapewne dalej pakują zmarłych do chłodni którymi normalnie pultusze się wozi. Wiesz że w USA zmarło na wirusa więcej niż połowa tych co zginęli w czasie II Wojny Światowej? Codziennie w USA umiera na wirusa mniej więcej tyle jakie mieli straty w czasie inwazji w Normandii. Sądzisz że jakaś krzywda tym w fotelach była. W Ameryce Łacińskiej na ulicach w rynsztokach umierali i umierają. Pamiętaj że jak zjadłeś dzisiaj jeden posiłek i spałeś we własnym łóżku to masz lepiej niż 1/3 ludzi żyjących na Ziemi. Weź sprawdź ile jest w Polsce miejsc w szpitalach na 100 tysięcy ludzi a ile jest w krajach skandynawskich, w krajach chujni tych uchodzących za bogate.

Data: 2020-10-27 13:05:45
Autor: Zenek Kapelinder
16300
wtorek, 27 października 2020 o 21:04:04 UTC+1 Zenek Kapelinder napisał(a):
[...]
Półtusze. W wolnej chwili napiszę to 300 razy.

Data: 2020-10-28 05:59:55
Autor: Budzik
16300
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Półtusze. W wolnej chwili napiszę to 300 razy.

:) niech pierwszy rzuci kamieniem ten co nigdy babola nie strzelił.
Ja odpadam ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2020-10-28 05:59:55
Autor: Budzik
16300
[...]

Ja sie cały czas pytam dlaczego u nas jest lepiej i skad przekonanie ze u nas ma być duzo lepiej?
Co robimy lepiej od Włochów czy Amerykanów?

P.S. Widzisz Zenek, ja juz tak mam ze argumenty pt a u was bija murzynów srednio na mnie działają.
Jeżeli przez całe lato specjalisci mowili ze na jesien bedzie duzo zachorowan to ja bym przygotowywał szpitale pod te zachorowania.
Nie umiem sobie wytłumaczyc, dlaczego dodatkowe szpitale organizuje sie w pospiechu w momencie kiedy one juz dawno powinny działac.
Ty umiesz to wyłumaczyc?

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2020-10-28 13:31:43
Autor: Zenek Kapelinder
16300
środa, 28 października 2020 o 06:59:57 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> [...]
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam kontrargument "Bo tak!". Tomasz 'tsca' Sienicki
Masz rację że nie jest argumentem że gdzieś jest gorzej.. Raczej taka sytuacja powinna zmusić do refleksji. Jak chcesz wiedzieć dlaczego u nas jest dużo zachorowań i dużo zmarłych na wirusa to spróbuj znaleźć odpowiedź na pytanie kto ma w tym interes. Uważam że nie są to jakieś koncerny farmaceutyczne, w światowy spisek że ktoś chce wykończyc prawie wszystkich ludzi i buduje stacje 5g też nie wierzę. To że mieliśmy bardzo mało zmarłych na wirusa było widać w światowych statystykach. Mieliśmy tak mało że mogło to zagrozić porządkowi politycznemu w Europie i możliwe że poza nią też. Czym grozi brak porządku politycznego na małą skalę widać było w Jugosławii. Z dwojga złego wolę chodzić do sklepu w maseczce niż bez maseczki biegać aleją snajperów? Że szpitalami jest teraz tak. Znajomy ma problem z kamieniami na nerkach. Był w szpitalu i coś mu robili. Zrobili łaskę że go przyjęli.. Szpital pusty. Praktycznie nie ma pacjentów. Trochę danych. Mamy podobno ok 600 łóżek w szpitalach na 100 tysięcy ludzi. To jeden z lepszych współczynników w Europie. Przed epidemia szpitale były obciążone według różnych źródeł od 60 do 80%. Teraz podobno nie więcej niż w czterdziestu procentach. A rządzący siwy dym robią że miejsca w szpitalach nie ma. Nie widzę żadnego problemu żeby w jakimś szpitalu wyłączyć jakieś piętro i umieszczać na nim zawirusowanych. Dlaczego tego nie robią nie wiem.

Data: 2020-10-29 09:39:39
Autor: Budzik
16300
[...]

Podsumujmy - jak było to dobrze to swietne działania rzadu (tylko nie wiadomo jakie)
Jak jest zle to spisek (tylko nie wiadomo kogo z kim i w jakim celu)
A moze wiadomo? Daj znac kogo tam widzisz dzis w lodówce.

Widze w tym jakis schemat.
Jak gadalismy o czystosci powietrza to było tak
- twoim zdaniem powietrze jest czyste
- nie ma sie co martwic bo kiedys było gorzej
- na podane dane zarzucasz ze nie ma takich danych
- jak ci je pokazałem to wtedy nie podoba ci sie zrodło danych (tak po prostu, bo to nie rzadowe)
- jak ci podałem raport rzadowy to stwierdziłes ze politycy kłamia.

Jest super, jest super wiec o co ci chodzi... ;-DDDD

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2020-10-29 19:25:59
Autor: Zenek Kapelinder
16300
czwartek, 29 października 2020 o 10:40:02 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem można jeść w miejscu publicznym ;-)" DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"
A może jest brudne jeśli dzisiaj teraz są 24 jednostki. Do 50 jest super czyste. 50-100 czyste. Wiadomo kto się z kim umówił. Ci co rządzą w Europie się umówili że Polska ma podciągnąć wyniki bo marnie na słupkach będzie wyglądało jak Belgia będzie miała 20 razy wyższy słupek niż Polska. Od niedawna podają ile umarło i ile z nich nie miało chorób innych. Wczoraj umarło 300 ale na czystego wirusa 40. To znaczy że 260 stało nad przepaścią i ich mały wiatr w nią popchnął. Protest kobiet jest doskonałym alibi dla rządu. Bardzo łatwo było go wywołać. Dostali z zachodu polecenie za ma urosnąć liczba zmarłych. Puścili ludzi na wakacje ale za mało było. Kazali chodzić do szkoły ale też nie osiągnęli celu. To wywołali zamieszki i zrealizują cel za trzy tygodnie. Nie mieli żadnego powodu żeby odkopać skrobanki i dać do sądu.

Data: 2020-10-30 08:00:50
Autor: Runt
16300
W dniu 2020-10-30 o 03:25, kompetentny idiota karaluch Zenek Kapelinder pisze:

[...]

masz jeszcze te szmaty w których znaleziono cię na wysypisku śmieci?

Oculum pro oculo et dentem pro dente!  - KANALIO!

--
Runt

Data: 2020-10-30 10:41:45
Autor: Budzik
16300
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

A może jest brudne jeśli dzisiaj teraz są 24 jednostki. Do 50 jest
super czyste. 50-100 czyste.

U nas tez dzis czyste bo pada.
Ale wpadasz w pułapke małej probki, nie sadzisz?

[...]

Czy ty naprawde twierdzisz ze nasz rzad w celu eliminacji czesci obywateli zawiazał spisek z innymi rzadami w europie? wow...
Dlaczego nie pilnował tego od poczatku tylko dopiero od drugiej fali?

BTW nie ograniczaj sie do statystyk zmarłych na covid etc.
Widziałes łączne statystyki ilosci zmarłych z ostatnich tygodni?

Gdyby rzad chciał dogonic inne kraje to zaczałby porzadnie badac chorych na covid i juz bysmy inne kraje dogonili w statystykach.
W ostatnich tygodniach umiera srednio prawie 1450 osób dziennie wobec 1100 srednio rocznie w normalnych czasach... Mowa o 41 i 42 tygodniu roku gdzie raportowano ponizej 100 zgonów covid...

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2020-10-30 11:53:49
Autor: ąćęłńóśźż
16300
Jesteśmy lepszą prowincją, Ukraina bardziej lepszą od nas, a Białoruś jeszcze lepszą.
Statystyki "francy" w XVIII/XIX wieku musiały być podobne.

-- -- -
dlaczego u nas jest lepiej i skad przekonanie ze u nas ma być duzo lepiej?

Data: 2020-10-27 13:32:49
Autor: dantes
16300
Dnia 27 Oct 2020 11:59:57 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Do końca miesiąca mamy 2 dychy + cipkomajdan.

Data: 2020-10-27 15:46:39
Autor: _Master_
16300
W dniu 2020-10-27 o 12:59, Budzik pisze:
jakiegoś madrego

Kolejny "specjalista" się POMYLIŁ? ;-)

Data: 2020-10-27 12:43:39
Autor: Zenek Kapelinder
16300
wtorek, 27 października 2020 o 11:01:26 UTC+1 dantes napisał(a):
przypadków
Zaraz będzie się kończyło. Już dobiliśmy z ilością zgonów do niemcow. Program minimum rząd wykonał. Rozpędem dojdziemy do dolnych stanów niskich krajów starej chujni. Możemy mieć dwa razy mniej niż inni ale nie dziesięć razy. W Belgii za moment będą mieli trupa na tysiąc ludzi. A oprócz tego z 500 dziennie umiera im z innych przyczyn. To jak by to wyglądało że w Belgii jeden nieboszczyk na tysiąc a u nas by było że jeden na dwadzieścia tysięcy.

Data: 2020-10-27 15:45:44
Autor: _Master_
16300
Pokaż że masz jaja i zaprezentuj wykres w porównaniu z innymi bardziej praworządnymi krajami w przeliczeniu na milion mieszkańców.
Zarażeni i zgony z podziałem na czystego covida i z chorobami współistniejącymi.

PODOŁASZ?

Data: 2020-10-27 07:57:37
Autor: Bruno Brunowski
16300
W dniu wtorek, 27 października 2020 15:45:48 UTC+1 użytkownik _Master_ napisał:
[...]

Jak to dla ciebie takie ważne, to sam bierz się do roboty, a nie jelenia szukasz.

PODOŁASZ?

--
Bruno

Data: 2020-10-27 18:59:56
Autor: Budzik
16300
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

[...]

Czyli twoim zdaniem wszystko jest przygotowane super i po prostu lepiej sie nie dało?
Podołasz uczciwie odpowiedziec?

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

16300