166cm wzrosty a Honda Varadero 125

Data: 2012-03-30 18:23:24
Autor: Heniek
166cm wzrosty a Honda Varadero 125

"yedrek" <yedrec@_NOSPAM_gmail.com> wrote in message news:836a5d869d7b6980a3bc8d21044efb4b$1grupy.scigacz.pl...
Witam
Cześć

Mam pytanie odnośnie Hondy Varadero 125. Mianowicie chodzi mi o to czy mając 166cm wzrostu dam rade jeździć tym motorem, jeździć jak jeździć ogólnie użytkować Smile

Najlepiej, gdy sam sobie odpowiesz na swoje pytanie dosiadając sprzęta osobiście

Gdyby był za wysoki to można znaleźć komplet do obniżki zawieszenia np. tu:
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTEyMzA0NQ==&bid=103735

ewentualnie guglać lub pytać na forach, być może ktoś to robił we własnym zakresie, co umożliwi ci zaoszczdzenie pięciu stów za kawałek rurki czy płaskownika

Pozdrawiam
Piotrek

Pozdrawiam również
Heniek

Data: 2012-03-31 15:17:50
Autor: yedrek
166cm wzrosty a Honda Varadero 125
wielkie dzieki za odp bo juz myslalem ze do konca zrobil sie to off topic :)

166cm wzrosty a Honda Varadero 125