17 000 pracowników.

Data: 2014-03-29 18:17:34
Autor: LS
17 000 pracowników.
Proponuję krótki rzut oka na pracę w chinach, robi wrażenie.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=nVImL2aNxYk#t=29

Może i zarabiają niewiele, w przeliczeniu będzie 1200 pln, ale jednak pieniążek dostają na czas, nie tak jak drogowcy nad którymi jest sznurek pośredników, przetargi, GDDIA, ministry, Denaty Luski i ch..go wie kto jeszcze, efektywnie to taki chinol zarobi więcej, dostanie przecież kasę, w tuskowym pierdolniku robol zostanie nowocześnie wyjebany i zostanie bez grosza:) Pośrednik spierdoli na cypr, będzie można powiedzieć że średnia krajowa to 3500 brutto, wszystko się zgadza:)

No i plan zrobienia z polski zaplecza projektowego - mózgu , a z chin zaplecza produkcyjnego - udaÅ‚ siÄ™ w poÅ‚owie, nie tu w każdym bÄ…dź razie:)  Nie chodzi mi o sam film, tylko umiejÄ™tność  zarzÄ…dzania taka masÄ….

Data: 2014-03-29 18:51:58
Autor: Marek Czaplicki
17 000 pracowników.
LS pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 29 marca 2014 18:17:

Proponujê krótki rzut oka na pracê w chinach, robi wra¿enie.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=nVImL2aNxYk#t=29

Mo¿e i zarabiaj± niewiele, w przeliczeniu bêdzie 1200 pln, ale jednak
pieni±¿ek dostaj± na czas, nie tak jak drogowcy nad którymi jest sznurek
po¶redników, przetargi, GDDIA, ministry, Denaty Luski i ch..go wie kto
jeszcze, efektywnie to taki chinol zarobi wiêcej, dostanie przecie¿
kasê, w tuskowym pierdolniku robol zostanie nowocze¶nie wyjebany i
zostanie bez grosza:) Po¶rednik spierdoli na cypr, bêdzie mo¿na
powiedzieæ ¿e ¶rednia krajowa to 3500 brutto, wszystko siê zgadza:)

No i plan zrobienia z polski zaplecza projektowego - mózgu , a z chin
zaplecza produkcyjnego - uda³ siê w po³owie, nie tu w ka¿dym b±d¼
razie:)  Nie chodzi mi o sam film, tylko umiejêtno¶æ  zarz±dzania taka
mas±.

Te¿ by¶ zasuwa³ jakby¶ nie mia³ odprowadzanych sk³adek na ZUS, bo jaki¶ taki ichni nie istnieje, a tym samym emerytury te¿ nie. :-)

Data: 2014-03-29 19:35:59
Autor: LS
17 000 pracowników.

Nie rozumiem co chcesz powiedzieæ, tu: http://polish.cri.cn/961/2013/04/19/21s116446.htm   twierdz± ¿e emerytury jednak s±. Nie by³em, nie wiem.

Data: 2014-03-29 14:12:54
Autor: Stachu Chebel
17 000 pracowników.
W dniu sobota, 29 marca 2014 19:35:59 UTC+1 u¿ytkownik LS napisa³:

> Te¿ by¶ zasuwa³ jakby¶ nie mia³ odprowadzanych sk³adek na ZUS, bo jaki¶ taki

> ichni nie istnieje, a tym samym emerytury te¿ nie. :-)

> [...]

Za to ja by³em i to nie raz. Emerytuty S¡! Czaplicki pierdoli jak propagandzista.

Data: 2014-03-29 19:46:32
Autor: Marek Czaplicki
17 000 pracowników.
LS pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 29 marca 2014 19:35:

[...]

"Obecnie mieszkañcy chiñscy zdali sobie sprawê z tego, ¿e ka¿da osoba powinna wzi±æ udzia³ w ubezpieczeniach spo³ecznych. Np. wykupi³am polisê ubezpieczeñ emerytalnych i ubezpieczeñ zdrowotnych mojej córce, która pracuje w prywatnym sektorze ."

Jak kto chce.

Data: 2014-03-29 21:26:01
Autor: LeonKame
17 000 pracowników.
[...]

To jest tylko propaganda ciuli z wiejskiej . Gonic te bande w chuj.

17 000 pracowników.