17-02-2010 spamowali psp

Data: 2010-02-18 19:41:09
Autor: mkarwan
17-02-2010 spamowali psp
W dniu 17-02-2010 spamowali psp nowymi wątkami

kałecki - "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> -  10 nowych wątków

"Grzegorz "chamidło" Z." <blogfiles@gazeta.pl> -  6 nowych wątków

"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> -  6 nowych wątków

"cyc" <ja@ja.pl> -  5 nowych wątków

"abc" <abc@wp.pl> -  4 nowe wątki

tchórz zmieniający nicki "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> -  4 nowe wątki

Data: 2010-02-18 19:49:49
Autor: awe
17-02-2010 spamowali psp
Kaulecki to spamer - zawsze wiedzialem, mkarwan przynudzasz....jakbym chcial sam bym sobie policzyl posty:-)) ale wiesz gowno mnie to interesuje
awe

Data: 2010-02-18 21:41:20
Autor: mkarwan
17-02-2010 spamowali psp
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlk1q2$s7e$1news.onet.pl...
Kaulecki to spamer - zawsze wiedzialem, mkarwan przynudzasz....jakbym chcial sam bym sobie policzyl posty:-)) ale wiesz gowno mnie to interesuje

Widać, że cie interesuje skoro czytasz i nawet odpowiadasz.

Data: 2010-02-18 22:24:25
Autor: awe
17-02-2010 spamowali psp

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlk9ar$4mq$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
nie badz smieszny
awe

Data: 2010-02-19 00:39:15
Autor: Antenka
17-02-2010 spamowali psp
On 18 Lut, 19:41, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 17-02-2010 spamowali psp nowymi wątkami

kałecki - "Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> -  10 nowych wątków

"Grzegorz "chamidło" Z." <blogfi...@gazeta.pl> -  6 nowych wątków

"muto2100" <maniek...@gazeta.pl> -  6 nowych wątków

"cyc" <j...@ja.pl> -  5 nowych wątków

"abc" <a...@wp.pl> -  4 nowe wątki

tchórz zmieniający nicki "-heRsk-" <wc?bigbred...@interia.pl> -  4 nowe
wątki

Ave Cesarus  mi nie pasuje mi do tej układanki

Antenka

Data: 2010-02-19 12:00:22
Autor: mkarwan
17-02-2010 spamowali psp

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:3eb13f39-0669-4f69-8066-72e679e5272015g2000yqa.googlegroups.com...

Ave Cesarus  mi nie pasuje mi do tej układanki

To znaczy?

Data: 2010-02-20 00:17:17
Autor: Antenka
17-02-2010 spamowali psp
On 19 Lut, 12:00, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:3eb13f39-0669-4f69-8066-72e679e5272015g2000yqa.googlegroups.com...

>Ave Cesarus  mi nie pasuje mi do tej układanki

To znaczy?

To znaczy, że ave nie rozpoczyna dziennie 100.000 tysięcy wątków tak
jak szplin tzva, antyklerykalny komuch pryszczaty GrzegorzZ. czy
Kupecki-Kawecki i inni. Nie zauważyłam, żeby ave w tym przodował,
jedynie to, że lubi odpowiadać na posty innych.

Antenka

Data: 2010-02-21 14:12:23
Autor: mkarwan
17-02-2010 spamowali psp
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5c1d0e96-ec78-4e3a-9859-c77cee8a81a2q16g2000yqq.googlegroups.com...
> [...]

Kupecki-Kawecki i inni. Nie zauważyłam, żeby ave w tym przodował,
jedynie to, że lubi odpowiadać na posty innych.

Z zestawień wynika, że czasami jest inaczej niż ci się wydaje.

Data: 2010-02-19 13:59:29
Autor: -heÂŽsk-
17-02-2010 spamowali psp

> tchórz zmieniający nicki "-heRsk-"

 mkarawan, sam jestes tchorzliwym smieciem ;o)

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

17-02-2010 spamowali psp