17 bloków OKC vs LAL

Data: 2010-04-21 00:41:07
Autor: Leszczur
17 bloków OKC vs LAL
To dopiero trzeci mecz playoffs z przynajmniej 17 blokami jednej
drużyny od 1991 roku. Poprzednie dwa były przeciwko Pacers (Knicks w
2000 i Pistons w 2004). Ibaka bedzie DPY w 2011 czy dopiero w
2010? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-21 01:01:39
Autor: sooobi
17 bloków OKC vs LAL
On 21 Kwi, 09:41, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

Jesli chcesz kupic i Odena i Ibake to nie starczy Ci kasy:)

Data: 2010-04-21 01:23:56
Autor: Leszczur
17 bloków OKC vs LAL
On 21 Kwi, 10:01, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

> 2010? ;-)

Jesli chcesz kupic i Odena i Ibake to nie starczy Ci kasy:)

Spoko - Grangera nie bede kipował i jakoś dam radę :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-21 01:28:51
Autor: Leszczur
17 bloków OKC vs LAL
> [...]

> 2010? ;-)

Jesli chcesz kupic i Odena i Ibake to nie starczy Ci kasy:)

A i jeszcze jedno. Ibaka jest jednym z niewielu zawodników którzy w
stat sheet nie wyglądali za dobrze, ale gdy go zobaczyłem w meczu to
pomyślałem "natychmiast pobierać".
I mówię Wam, że on będzie gwiazdą (przynajmniej w obronie) - czuje
piłkę, ma świetny timing, zasięg jak Radio Maryja... - nie będzie on
tani, oj nie będzie :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-21 02:01:17
Autor: sooobi
17 bloków OKC vs LAL
On 21 Kwi, 10:28, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

I mówię Wam, że on będzie gwiazdą (przynajmniej w obronie) - czuje
piłkę, ma świetny timing, zasięg jak Radio Maryja... - nie będzie on

W tym sezonie jeszcze bedzie ale warto za rok zakonczyc z nim sezon
jako rfa.
W Thunder mimo wszystko jest za Krsticem i Collisonem i watpie zeby to
sie zmienilo tak nagle. Oczywiscie warto go miec w skladzie ale watpie
zeby Ibaka poszedl do kogos za 2,1.

Data: 2010-04-21 02:23:06
Autor: Leszczur
17 bloków OKC vs LAL
On 21 Kwi, 11:01, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> tani, oj nie będzie :-)

W tym sezonie jeszcze bedzie ale warto za rok zakonczyc z nim sezon jako rfa.

W tym sezonie już było warto.

W Thunder mimo wszystko jest za Krsticem i Collisonem i watpie zeby to
sie zmienilo tak nagle.

Patrząc na splity czsu gry - zmiana warty zaczęła sie już w tym
sezonie.
Krstic i Collison są na razie nieco lepsi w ataku (chociaż co do
Krstica nie byłbym taki pewny), ale Ibaka nie jest zupełnie
bezużyteczny. Ot będzie centrem defensywnym w typie dynamiczniejszej
wersji Dampiera. Obrona, bloki, zbiórki i dobitki.

Oczywiscie warto go miec w skladzie ale watpie zeby Ibaka poszedl do kogos za 2,1

Ja tam nikogo nie będę namawiał :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-21 11:37:48
Autor: s
17 bloków OKC vs LAL
[...]

Pojdzie.
wiLQ zostanie z budzetem rownym 38M pod koniec draftu i na takie wynalazki nie bedzie zalowal kasy. Zeby potem nie skonczyc jak w tym roku z Gasolem :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-21 02:41:20
Autor: Leszczur
17 bloków OKC vs LAL
On 21 Kwi, 11:37, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

wiLQ zostanie z budzetem rownym 38M pod koniec draftu i na takie
wynalazki nie bedzie zalowal kasy. Zeby potem nie skonczyc jak w tym

Chyba nie. W baseballu wiLQ testuje szalenczo nowatorską metodę:
"wydaję cały budżet i nawet kupuję gwiazdy". :-)
Ceny wywoławcze w kiperku będą takie jak w tym roku. Carter raczej nie
powinien być podejrzewany o to, że należy go wywołać w Top3... słowem
- będzie dobrze ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-21 11:52:51
Autor: s
17 bloków OKC vs LAL
[...]

Gwiazdy (konkretnie - jedna + jedna uszkodzona) to kupil i ostatnio.
A z tym budzetem to pozyjom-uwidim, czy jakos tak :-)

Ceny wywoławcze w kiperku będą takie jak w tym roku. Carter raczej nie
powinien być podejrzewany o to, że należy go wywołać w Top3... słowem
- będzie dobrze ;-)

Przeca to nie musi byc Carter. Jakiegos innego orla sobie znajdzie.
A moze i nie... Teraz wiLQ bedzie wybieral jako jeden z pierwszych, to moze i takiego znajdzie studa, co to mu go ktos przebije :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-21 03:02:33
Autor: sooobi
17 bloków OKC vs LAL
> [...]

A moze i nie... Teraz wiLQ bedzie wybieral jako jeden z pierwszych, to
moze i takiego znajdzie studa, co to mu go ktos przebije :-)

Ciekawe tez jaka bedzie cyna wywolawcza, bo brak LeBrona w puli
keeperow powinien znaczaco podniesc cene licytacji.

Data: 2010-04-21 03:08:18
Autor: Leszczur
17 bloków OKC vs LAL
On 21 Kwi, 12:02, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

Ciekawe tez jaka bedzie cyna wywolawcza, bo brak LeBrona w puli
keeperow powinien znaczaco podniesc cene licytacji.

Na razie zakładam, że cena wywoławcza będzie taka sama, czyli 6,5M$..
Przy założeniu, że LeBron i Bosh będą jeszcze raz kiperami.
Ale jeśli nie - to będzie to 7M$

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-21 14:19:38
Autor: wiLQ
17 bloków OKC vs LAL
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ciekawe tez jaka bedzie cyna wywolawcza, bo brak LeBrona w puli
keeperow powinien znaczaco podniesc cene licytacji.

Przeciez sam LeBron niewiele zmienia bo jego 16-18M$ wracajace do puli
to raptem dodanie paru stow do minimum dla pierwszej rundy.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-21 14:13:18
Autor: wiLQ
17 bloków OKC vs LAL
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Chyba nie. W baseballu wiLQ testuje szalenczo nowatorską metodę:
"wydaję cały budżet i nawet kupuję gwiazdy". :-)

To, ze testuje nie oznacza, ze sie do niej przekonam... zwlaszcza, ze
niektore z nich zaczely slabo i juz mnie roznosi by ich sprzedac ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-21 14:09:11
Autor: wiLQ
17 bloków OKC vs LAL
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> W Thunder mimo wszystko jest za Krsticem i Collisonem i watpie zeby to
> sie zmienilo tak nagle. Oczywiscie warto go miec w skladzie ale watpie
> zeby Ibaka poszedl do kogos za 2,1.

Pojdzie.
[ktos] zostanie z budzetem rownym 38M pod koniec draftu i na takie wynalazki nie bedzie zalowal kasy.

Pozwolilem sobie na drobna korekte cytatu ;-)
Niemniej co do sedna sie zgadzam, pewnie, ze ktos rzuci kostka na centra
z upsidem liczac na potencjalnego keepera. Ba! Moze bedzie to Bartek,
ktory tym postem probuje odwrocic nasza uwage od tego szczegolu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-21 05:16:18
Autor: Leszczur
17 bloków OKC vs LAL
On 21 Kwi, 14:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

z upsidem liczac na potencjalnego keepera. Ba! Moze bedzie to Bartek,
ktory tym postem probuje odwrocic nasza uwage od tego szczegolu ;-)

Pewnie, ze to bedzie Bartek. Jak to się mówi "do trzech razy
sztuka" :-)
Ale IMO powinien konsekwentnie walczyć z rzeczywistością po raz
kolejny kupując Odena ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-21 14:02:45
Autor: wiLQ
17 bloków OKC vs LAL
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A i jeszcze jedno. Ibaka jest jednym z niewielu zawodników którzy w
stat sheet nie wyglądali za dobrze,

Huh?!

I mówię Wam, że on będzie gwiazdą (przynajmniej w obronie) - czuje
piłkę, ma świetny timing, zasięg jak Radio Maryja... - nie będzie on
tani, oj nie będzie :-)

Eeee tam, piszesz to po jego zyciowce w blokach, wiec emocja gora i o
tym zapomnisz za kilka miesiecy bo trzeba bedzie sie skupic na tym
dlaczego w preseason jest zmiennikiem dla ziutka z ligi letniej ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-21 05:17:37
Autor: Leszczur
17 bloków OKC vs LAL
On 21 Kwi, 14:02, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A i jeszcze jedno. Ibaka jest jednym z niewielu zawodników którzy w
> stat sheet nie wyglądali za dobrze,

Huh?!

Yup. No chyba, że szukałeś konkretnych statystyk i nie brałeś pod
uwagę danych z całego sezonu.

> [...]

tym zapomnisz za kilka miesiecy bo trzeba bedzie sie skupic na tym
dlaczego w preseason jest zmiennikiem dla ziutka z ligi letniej ;-)

Na pewno tak właśnie będzie. Sam siebie przekonam, że jakiś Collison
to pewniejsza inwestycja :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-21 14:26:30
Autor: wiLQ
17 bloków OKC vs LAL

> Huh?!

Yup. No chyba, że szukałeś konkretnych statystyk i nie brałeś pod
uwagę danych z całego sezonu.

Nie wiem skad masz takie zdanie, ale wg mnie z rzeczywistoscia nie ma
ono za wiele wspolnego. Ibaka przez caly sezon byl intrygujacy i
produktywny na potrzeby naszego keepera, ot przez wieksza czesc mial tez
standardowe ograniczenie numer jeden: za malo minut.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-21 05:38:29
Autor: Leszczur
17 bloków OKC vs LAL
On 21 Kwi, 14:26, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Yup. No chyba, e szuka e konkretnych statystyk i nie bra e pod
> uwag danych z ca ego sezonu.

Nie wiem skad masz takie zdanie, ale wg mnie z rzeczywistoscia nie ma
ono za wiele wspolnego.

Tak? Uważasz, ze srednie za sezon 6 ppg, 5 rpg, FG=55%, FT=63%, 1,3 bl
i A/T=0.1 to jakoś wybitnie podniecające statystyki? Bo mnie kręcą
tylko ewentualnie dwie z nich.

Ibaka przez caly sezon byl intrygujacy i
produktywny na potrzeby naszego keepera, ot przez wieksza czesc mial tez
standardowe ograniczenie numer jeden: za malo minut.

I czemu uważasz, że nasze zdania sa różne? Minuty ograniczały jego
statsy i przez to w nie wyglądał za dobrze. Takich intrygujących
zawodników, którym brakuje minut jest w lidze wielu.
Stąd jeżeli dało się go używać, to tak jak to zrobiłem w ostatnich
dniach sezonu - żeby podbudowac 1-2 statystyki.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-21 14:54:57
Autor: wiLQ
17 bloków OKC vs LAL
> [...]

Tak? Uważasz, ze srednie za sezon 6 ppg, 5 rpg, FG=55%, FT=63%, 1,3 bl
i A/T=0.1 to jakoś wybitnie podniecające statystyki? Bo mnie kręcą

To statystyki zawodnika musza byc wybitnie podniecajace bys sie nim
zainteresowal? Bo jak na moj gust gralibysmy wtedy mniej niz 10 slotami.

BTW, w keeperze tygodnie przed Twoim manewrem pod koniec sezonu pobralo
go trzech innych GMow: Hubert [mistrz ligi], Bartek [3] i Slawek [4]. Sorry, ale to wg mnie wybitnie przeczy tezie, ze nie wygladal dobrze w
stat sheet... a uwzgledniajac fakt, ze zainteresowales sie nim takze Ty
[2 miejsce] to moze dawac do myslenia pozostalym GMom ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-22 11:57:09
Autor: Leszczur
17 bloków OKC vs LAL
On 21 Kwi, 14:54, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]
> tylko ewentualnie dwie z nich.

To statystyki zawodnika musza byc wybitnie podniecajace bys sie nim

Yup. Musza byc podniecające dla mnie, albo dla mojej bezpośredniej
konkurencji.

Bo jak na moj gust gralibysmy wtedy mniej niz 10 slotami.

Pewnie podniecenie tez ma jakąś skalę :-)

BTW, w keeperze tygodnie przed Twoim manewrem pod koniec sezonu pobralo
go trzech innych GMow: Hubert [mistrz ligi], Bartek [3] i Slawek [4].

Nom. I każdy z nich miał o co walczyć w przynajmniej jednej z
kategorii w których Ibaka wyglądał dobrze. Co więcej każdy z nich go
zaraz potem wyrzucił, więc pewnie ich podniecenie było krótkotrwałe i
niezbyt mocne.

Sorry, ale to wg mnie wybitnie przeczy tezie, ze nie wygladal dobrze w
stat sheet... a uwzgledniajac fakt, ze zainteresowales sie nim takze Ty
[2 miejsce] to moze dawac do myslenia pozostalym GMom ;-)

Dokładnie. Bart wiedział co mówi o tej kasie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-22 22:18:06
Autor: s
17 bloków OKC vs LAL
[...]

U mnie powod byl dosc prosty.
Na horyzoncie pojawil sie Furiat, ktory przy okazji nie kaszanil ATO.
A ze potem prawie nie gral, to juz inna sprawa.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-22 23:34:54
Autor: sooobi
17 bloków OKC vs LAL
On 22 Kwi, 22:18, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Na horyzoncie pojawil sie Furiat, ktory przy okazji nie kaszanil ATO.
A ze potem prawie nie gral, to juz inna sprawa.

U mnie problem byl z minutami Ibaki. Ja obserwowalem go od poczatku
sezonu i pobralem go zanim ktokolwiek zaczal zwracac na niego uwage.
Niestety problemem byly minuty i tylko minuty. Taki sam problem Ibace
towarzyszyl do konca sezonu. W przyszlym roku w OKC zostaje zarwno
Krstic jak i Collison wiec minuty nadal beda problemem.

Data: 2010-04-23 02:23:12
Autor: Leszczur
17 bloków OKC vs LAL
On 23 Kwi, 08:34, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

U mnie problem byl z minutami Ibaki. Ja obserwowalem go od poczatku
sezonu i pobralem go zanim ktokolwiek zaczal zwracac na niego uwage.

:-)

Niestety problemem byly minuty i tylko minuty.

Nie tylko. Kiepski FT% i A/T przy większych minutach byłyby jeszcze
bardziej bolesne.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-23 06:34:42
Autor: sooobi
17 bloków OKC vs LAL
On 23 Kwi, 11:23, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

:-)

A jak!

> Niestety problemem byly minuty i tylko minuty.

Nie tylko.

Moge na to przymknac oko, tym bardziej majac Duranta i jego ft%:)

Kiepski FT% i A/T przy większych minutach byłyby jeszcze
bardziej bolesne.

Ale chyba nie bardziej niz u Okafora:)

Data: 2010-04-21 13:51:32
Autor: wiLQ
17 bloków OKC vs LAL
> [...]

> 2010? ;-)

Jesli chcesz kupic i Odena i Ibake to nie starczy Ci kasy:)

Nie wiem kogo L'e keeperuje, ale powyzsze by oznaczalo, ze mozesz ich
kupic nawet za 44,3M$... Trzymamy za slowo! ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-21 05:00:03
Autor: sooobi
17 bloków OKC vs LAL
On 21 Kwi, 13:51, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Jesli chcesz kupic i Odena i Ibake to nie starczy Ci kasy:)

Nie wiem kogo L'e keeperuje, ale powyzsze by oznaczalo, ze mozesz ich
kupic nawet za 44,3M$... Trzymamy za slowo! ;-)

Nie do konca bo zatrzymuje Duranta i Beasa wiec zostaje mi zaledwie
38,4:P

Data: 2010-04-21 14:27:19
Autor: wiLQ
17 bloków OKC vs LAL

> [...]
> kupic nawet za 44,3M$... Trzymamy za slowo! ;-)

Nie do konca bo zatrzymuje Duranta i Beasa wiec zostaje mi zaledwie

Whatever, nawet jak wydasz na nich 30M$ tez bedziemy zadowoleni ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-21 13:57:58
Autor: wiLQ
17 bloków OKC vs LAL
[...]

Wynik tym bardziej imponujacy, ze zaliczony na wyjezdzie, wiec raczej
obylo sie bez naciagania... swoja droga, Lakersi zablokowali tylko trzy
rzuty, a Thunder wcale nie mieli duzo lepszej skutecznosci z gry...

Ibaka bedzie DPY w 2011 czy dopiero w 2010? ;-)

Disastrous Prospect of the Year? Juz w 2010 ;-)

--
pzdr
wiLQ

17 bloków OKC vs LAL