1734 zł pożyczy każdy pracujący Polak na ratowanie stefy euro

Data: 2011-12-16 22:27:14
Autor: boukun
1734 zł pożyczy każdy pracujący Polak na ratowanie stefy euro
Udział Polski w pożyczce dla Międzynarodowego Funduszu Walutowego ma wynieść 6,27 mld euro, czyli 3,14 proc. całości - podano na blogu Wall Street Journal Real Time Brussels, powołując się na anonimowe źródło

6,27 mld euro to 28,3 mld zł. Po podzieleniu przez 16,3 mln wychodzi, że na każdego pracującego Polaka wypada 1734 zł.

     udział

     w proc.
     w EUR

      STREFA EURO

      Austria
     3,01
     6,03

      Belgia
     4,91
     9,82

      Cypr
     0,23
     0,47

      Finlandia
     1,85
     3,70

      Francja
     15,44
     30,87

      Niemcy
     20,40
     40,80

      Włochy
     11,54
     23,09

      Luksemburg
     1,01
     2,02

      Malta
     0,13
     0,26

      Holandia
     6,69
     13,38

      Słowacja
     0,77
     1,53

      Słowenia
     0,45
     0,90

      Hiszpania
     7,30
     14,61

      W SUMIE
     73,73
     147,47

      POZOSTALI

      Czechy
     1,67
     3,34

      Dania
     2,63
     5,27

      Polska
     3,14
     6,27

      Szwecja
     3,39
     6,78

      Wielka Brytania
     15,44
     30,87

(PAP, AP)

http://aleksanderpinski.nowyekran.pl/post/44543,1734-zl-pozyczy-kazdy-pracujacy-polak-na-ratowanie-stefy-euro

Ode mnie chuja dostaną...

boukun

Data: 2011-12-16 14:12:08
Autor: J-23
On 16 Gru, 22:27, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

jasne, bo skad bys wzial 1734 zl.

Data: 2011-12-16 23:22:22
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-16 23:12, J-23 pisze:
jasne, bo skad bys wzial 1734 zl.

Żona da :>

Data: 2011-12-16 23:55:44
Autor: pluton
1734 zł pożyczy każdy pracujący Polak na ratowanie stefy euro
> jasne, bo skad bys wzial 1734 zl.

Żona da :>

Za 1734 ??

Nullification

Data: 2011-12-16 23:59:37
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jcggb1$4oa$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-12-16 23:12, J-23 pisze:
jasne, bo skad bys wzial 1734 zl.

Żona da :>

Żona też nie da, bo nie płaci złodziejom u władzy haraczu...

boukun

Data: 2011-12-17 00:00:33
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-16 23:59, boukun pisze:

[...]

Czyli zapierdala na czarno? :>

Data: 2011-12-17 00:18:02
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jcgiij$c7c$2inews.gazeta.pl...
[...]

Gdzieś tu był fajny artykuł, że Tusk pracuje na to, żeby Polacy odprowadzali podatki do niemieckiego budżetu i zapracował, że ponad 4 miliony tak robi...

boukun

Data: 2011-12-17 00:21:46
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-17 00:18, boukun pisze:

[...]

Czyli zapierdala na czarno?

Data: 2011-12-17 00:24:35
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jcgjqd$fu3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Skąd te podwójne czyli?

boukun

Data: 2011-12-17 00:32:56
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-17 00:24, boukun pisze:

[...]

Stąd, że nie odpowiedziałeś mi na pytanie? Jeśli nie pracuje na czarno musi być zatem rezydentem kraju w którym płaci podatki... :> Czyli?

Data: 2011-12-16 15:42:02
Autor: Marek
On 17 Gru, 00:32, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

Stąd, że nie odpowiedziałeś mi na pytanie? Jeśli nie pracuje na czarno
musi być zatem rezydentem kraju w którym płaci podatki... :> Czyli?

Zona bekona jest poza podejrzeniami...

Data: 2011-12-17 01:07:57
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jcgkfb$hc7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jest zatrudniona w Niemczech...

boukun

Data: 2011-12-17 01:14:23
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jcgmn6$mbn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli sryli. Tak ciężko kapujesz? Teraz ja będę ciebie spamował...
Czyli zapierdalasz na czarno?

boukun

Data: 2011-12-17 01:20:44
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-17 01:14, boukun pisze:

[...]

Tak ciężko odpowiedzieć na pytanie? Twoja żona jest rezydentem, czy zapierdala na czarno?

Data: 2011-12-17 01:39:35
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jcgn8v$nar$2inews.gazeta.pl...
[...]

A przede wszystkim, to nos w sos...

Data: 2011-12-17 01:48:03
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-17 01:45, boukun pisze:

[...]

Proste pytanie: Twoja żona jest rezydentem, czy zapierdala na czarno?

Data: 2011-12-17 01:51:24
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jcgos6$pqq$3inews.gazeta.pl...
[...]

O moją żonę pytaj mojej żony...

boukun

Data: 2011-12-17 01:54:16
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-17 01:51, boukun pisze:

[...]

Czyżbym zadawał trudne pytania? :> Odpowiedz mi... Twoja żona jest rezydentem, czy zapierdala na czarno?

Data: 2011-12-17 02:01:06
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-17 01:56, boukun pisze:

[...]

Czyli zapierdala biedaczka na czarno :> Współczuję jej... Utrzymywać takiego dupka jak ty, to trzeba mieć nadludzką siłę... :> Wiem... Boisz się przyznać ok... Rozumiem. :> Nie bój się nie jestem z tych co podpierdala... Gorzej z tymi co czytają :>

Data: 2011-12-17 02:10:39
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-17 02:06, boukun pisze:

[...]

Miłego trollowania :> Szczerze współczuję... Wiem, że czytałeś moje posty, dlatego twoje pytanie jest nad wyraz śmieszne ;-) Żona jest rezydentem czy nie? Tak btw daj mi namiar do niej... Chętnie się jej zapytam :) Może nr, telefonu...

Data: 2011-12-17 02:14:34
Autor: Lorn
W dniu 2011-12-17 02:12, boukun pisze:

[...]

Chcę ją zapytać... Daj mi numer. Dryndnę do niej...

Data: 2011-12-17 04:20:23
Autor: stevep
Dnia 16-12-2011 o 23:22:22 Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

W dniu 2011-12-16 23:12, J-23 pisze:
jasne, bo skad bys wzial 1734 zl.

Żona da :>

Gierek ma
to mu da.

--
stevep

Data: 2011-12-17 11:44:11
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Żona przestała dawać i teraz wydziela mu głodowe porcje. Dlatego taki zgorzkniały i wściekły na cały świat.

1734 zł pożyczy każdy pracujący Polak na ratowanie stefy euro