175 938 717 z³otych. Rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.

Data: 2019-03-08 03:44:17
Autor: Bruno Brunowski
175 938 717 z³otych. Rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.
Data: 2019-03-08 12:59:03
Autor: u2
175 938 717 z³otych. Rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.
W dniu 08.03.2019 o 12:44, Br Br pisze:
https://www.tvn24.pl/wosp-2019/wosp-2019-jerzy-owsiak-oglosil-ostateczny-wynik-zbiorki,916334.html

S³uszn± liniê ma nasza Partia!

175 mln, a wiesz na ile s± zad³u¿one polskie szpitale ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-08 07:37:27
Autor: Bruno Brunowski
175 938 717 z³otych. Rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.
W dniu pi±tek, 8 marca 2019 12:59:03 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:
W dniu 08.03.2019 o 12:44, Br Br pisze:
> https://www.tvn24.pl/wosp-2019/wosp-2019-jerzy-owsiak-oglosil-ostateczny-wynik-zbiorki,916334.html
> 175 mln, a wiesz na ile s± zad³u¿one polskie szpitale ?:)

Obecnie? Na jak±¶ 1/4 "pi±tki Kaczyñskiego" i ro¶nie.

S³uszn± liniê ma nasza Partia!

--
Bruno

Data: 2019-03-08 15:53:35
Autor: Lepudruk
175 938 717 z³otych. Rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Czy¿by to by³a wina "owsika"?  Komu "500+"? Komu? Komu?

- Lepudruk -

Data: 2019-03-09 08:09:07
Autor: Pajdak
175 938 717 z³otych. Rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.
pijaczek "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5c825905$0$501$65785112news.neostrada.pl...

KTO je zad³uzy³? ;-)))

Tusk? A mo¿e PO? A mo¿e UE? ;-)))

S³uszn± liniê ma wasza partia! ;-)))

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

--
Pajdak

Data: 2019-03-10 14:19:54
Autor: u2
W dniu 09.03.2019 o 08:09, Pajdak pisze:
175 mln, a wiesz na ile s± zad³u¿one polskie szpitale ?:)

KTO je zad³uzy³? ;-)))

Tusk? A mo¿e PO? A mo¿e UE? ;-)))

¶lepy jeste¶ kupa ? ty je zad³u¿asz w tych podejrzanych ustawionych przetargach na "inteligentne" rozwi±zania

--
George Orwell :

Data: 2019-03-10 07:20:13
Autor: Zenek Kapelinder
175 938 717 z³otych. Rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.
Juz nie zadluza. Skonczyly sie lewe przetargi dla swoich. Zeby mial na zarcie w londynie na zmywaku zapierdala. Sam sie chwalil gdzie to on teraz kariere robi.

Data: 2019-03-10 23:00:51
Autor: Pisiorowy Escobar
175 938 717 z³otych. Rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisa³(-a):

Zaczely sie lewe przetargi dla swoich.

poprawi³em ci oczywisty b³±d

--
Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich ¿ydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

Mimo nadej¶cia ostrze¿eñ z IMGW rz±d nie wys³a³ ostrze¿eñ RSO na komórki zalogowane na zagro¿onym terytorium mimo ¿e system dzia³a od 2015 roku.
Tym razem Szyd³o i P³aszczak maj± na rêkach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu³manie, chor± wersj± religii,
ale te¿ i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wiêcej ³±czy, ni¿ dzieli."

Nag³e zmiany prokuratorów, fa³szywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶æ tych, którzy walcz± o odzyskanie
pieniêdzy i wykrycie sprawców najwiêkszego przekrêtu w historii III RP.
Zdaniem by³ych cz³onków SKOK Wo³omin, obecna w³adza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo³omin -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto¶ panów racz±cych siê pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2019-03-10 23:38:25
Autor: u2
W dniu 10.03.2019 o 23:00, Pisiorowy Escobar pisze:

poprawi³em ci oczywisty b³±d

chodzi tobie kupa o ustawione przetargi na "inteligentne" rozwi±zania dla polskich szpitali ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-10 23:56:21
Autor: Pisiorowy Escobar
175 938 717 z³otych. Rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

> chodzi tobie kupa o ustawione przetargi na "inteligentne" rozwi±zania dla polskich szpitali ?:)

chodzi mi ruski o skupowanie d³ugów szpitali przez kaczyñskich

Data: 2019-03-11 10:18:30
Autor: u2
W dniu 10.03.2019 o 23:56, Pisiorowy Escobar pisze:
chodzi tobie kupa o ustawione przetargi na "inteligentne" rozwi±zania
dla polskich szpitali ?:)

chodzi mi ruski o skupowanie d³ugów szpitali

bez ³apówek w ustawianiu przetargów na pewno siê nie oby³o, polskie szpitale ton± w d³ugach, to zas³uga twojej pe³omafii:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-11 11:29:57
Autor: Pajdak
szpitale ton± przez PO!

bez ³apówek w ustawianiu przetargów na pewno siê nie oby³o,

PiS-owcy uwa¿aj±, ¿e ³apówki im sie nale¿a!

polskie szpitale ton± w d³ugach,

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/zadluzenie-szpitali-sluzba-zdrowia,5,0,2424069.html

"Zad³u¿enie samodzielnych publicznych zak³adów opieki zdrowotnej,
uwzglêdnione w d³ugu sektora finansów publicznych, wzros³o na koniec
wrze¶nia do ponad 6,1 mld z³ - poda³o w tym tygodniu ministerstwo finansów.
To najwy¿szy poziom od wrze¶nia 2007 roku."

POpatrz sobie na obrazek:

https://i.wpimg.pl/644x/money.wpcdn.pl/i/h/204/art429516.jpg

to zas³uga twojej pe³omafii:)

Zwróc uwagê na lata 2005-07 ;-)))

Kto to wtedy rz±dzi³? ;-)))

Tu tez sobie POpatrz:

https://galeria.bankier.pl/p/b/3/ce712d2c7ee9d8-645-360-0-0-645-360.png

--
Pajdak

Data: 2019-03-11 07:16:29
Autor: Pajdak
glonojady w suwalskich szpitalach
pijaczek "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5c8591e1$0$526$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 10.03.2019 o 23:00, Pisiorowy Escobar pisze:
poprawi³em ci oczywisty b³±d

chodzi tobie kupa

Suwalska kupa ;-))))

https://images91.fotosik.pl/131/ef8bb0845854168f.jpg

o ustawione przetargi na "inteligentne" rozwi±zania dla polskich szpitali ?:)

W³a¶nie! PiS-owskie sêpy jak glonojady s± podczepione do ka¿dego przetargu.

--
Pajdak

Data: 2019-03-10 16:38:23
Autor: Pajdak
PiS zabola³a rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.
W dniu 09.03.2019 o 08:09, Pajdak pisze:
175 mln, a wiesz na ile s± zad³u¿one polskie szpitale ?:)

KTO je zad³uzy³? ;-)))

Tusk? A mo¿e PO? A mo¿e UE? ;-)))

¶lepy jeste¶ kupa ?

Kupê to ty masz w swoim ³ysym ³bie! ;-)))

ty je zad³u¿asz w tych podejrzanych ustawionych przetargach na
"inteligentne" rozwi±zania

Trzydniówka znów ci siê trafi³a? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-10 17:34:26
Autor: u2
W dniu 10.03.2019 o 16:38, Pajdak pisze:
ty je zad³u¿asz w tych podejrzanych ustawionych przetargach na
"inteligentne" rozwi±zania

Trzydniówka znów ci siê trafi³a?

to jak kupa, znowu nie masz ¿adnych wyrzutów sumienia ?:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-11 07:36:04
Autor: Pajdak
suwalskie i ³odzkie kleszcze
W dniu 10.03.2019 o 16:38, Pajdak pisze:
ty je zad³u¿asz w tych podejrzanych ustawionych przetargach na
"inteligentne" rozwi±zania

Trzydniówka znów ci siê trafi³a?

to jak kupa,

suwalska kupa ;-)))

https://images91.fotosik.pl/131/ef8bb0845854168f.jpg

znowu nie masz ¿adnych wyrzutów sumienia ?:)))))))

Poznajesz siebie:

https://images92.fotosik.pl/131/5fb9547335d4aa84.jpg

u2 to ten maluch, a który z nich to zenus, a ktory lordzik? ;-)))

Lol!

--
Pajdak

Data: 2019-03-10 17:42:01
Autor: A. Filip
PiS zabola³a rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry Adamowicza?
"Pajdak" <runt@aneqmena.orq> pisze:
[...]

Nie co roku zabójstwo burmistrza sporego+ miasta u¶wietnia zbiórkê Owsiaka.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-11 07:05:50
Autor: Pajdak
zrzuta "narodowa"
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:anfi+qbfq2r9k3f-j3a0@wp.eu...
"Pajdak" <runt@aneqmena.orq> pisze:
Trzydniówka znów ci siê trafi³a? ;-)))

Nie co roku zabójstwo burmistrza sporego+ miasta u¶wietnia zbiórkê Owsiaka.

Ano!

https://wolniisolidarni.czest.pl/2018/06/15/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

--
Pajdak

Data: 2019-03-10 01:36:42
Autor: SK

Tam powinni wiedzieæ https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/254943,1,ogrodnicy-szpitalnych-dlugow.read

Data: 2019-03-10 03:14:16
Autor: Bruno Brunowski
175 938 717 z³otych. Rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.
W dniu niedziela, 10 marca 2019 10:36:44 UTC+1 u¿ytkownik SK napisa³:
W dniu pi±tek, 8 marca 2019 12:59:03 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:

> a wiesz na ile s± zad³u¿one polskie szpitale ?:)

> [...]

Hmm... Hodowla znów ruszy³a pe³n± par±?
"Dyrektorzy szpitali powiatowych alarmuj±, ¿e bez dodatkowych pieniêdzy uton± w d³ugach. Podkre¶laj±, ¿e ostatnio podwy¿szono p³ace lekarzom specjalistom i minimalne wynagrodzenie dla pracowników ochrony zdrowia, ale nie przekazano im pieniêdzy na te wydatki. Dobija ich jeszcze nawet 80 procentowy wzrost kosztów za energiê elektryczn±. Napisali list do ministra zdrowia, w którym domagaj± siê wzrostu wyceny ¶wiadczeñ o 15 procent."
https://www.prawo.pl/zdrowie/zadluzenie-szpitali-powiatowych-rosnie-konieczna-pomoc,346543.html

--
Bruno

Data: 2019-03-10 13:55:51
Autor: Pisiorowy Escobar
175 938 717 z³otych. Rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisa³(-a):

> [...]

"Dyrektorzy szpitali powiatowych alarmuj±, ¿e bez dodatkowych pieniêdzy uton± w d³ugach. Podkre¶laj±, ¿e ostatnio podwy¿szono p³ace lekarzom specjalistom i minimalne wynagrodzenie dla pracowników ochrony zdrowia, ale nie przekazano im pieniêdzy na te wydatki. Dobija ich jeszcze nawet 80 procentowy wzrost kosztów za energiê elektryczn±. Napisali list do ministra zdrowia, w którym domagaj± siê wzrostu wyceny ¶wiadczeñ o 15 procent."

pewnie znowu jaka¶ kaczyñska chce siê dorobiæ
tak jak marta na hodowaniu d³ugów

zenek, napisz jak to siê sta³o ¿e marta dorobi³a siê maj±tku na d³ugach
szpitali ?

Data: 2019-03-08 13:31:04
Autor: boukun
175 938 717 z³otych. Rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.
U¿ytkownik "Bruno Brunowski"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
https://www.tvn24.pl/wosp-2019/wosp-2019-jerzy-owsiak-oglosil-ostateczny-wynik-zbiorki,916334.html

S³uszn± liniê ma nasza Partia!
Bruno

Ile z tego trafi³o do luda, a ile zgarn±³ z³oty melon?

boukun

Data: 2019-03-08 13:45:59
Autor: Pisiorowy Escobar
175 938 717 z³otych. Rekordowa zbiórka Wielkiej Orkiestry ¦wi±tecznej Pomocy.
"boukun" <boukun@gmail.com> napisa³(-a):

zapytaj skazanego matkê kurkê