18-01-2010 - spamowali psp

Data: 2010-01-19 16:32:34
Autor: mkarwan
18-01-2010 - spamowali psp
W dniu 18-01-2010 spamowali psp nowymi wątkami

kałecki - "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> - 11 nowych wątków

kupa - "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> - 7 nowych wątków

"* heRsk *" <ue?bigbrednie@interia.pl> - 4 nowe wątki

"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> - 5 nowych wątków

Data: 2010-01-19 16:36:15
Autor: Piotr
18-01-2010 - spamowali psp
Dnia Tue, 19 Jan 2010 16:32:34 +0100, mkarwan napisał(a):

"* heRsk *" <ue?bigbrednie@interia.pl> - 4 nowe wątki

No, to Heniek się opierrr...  A nie spamuje... Czy aby on ci nie podpadł, że go tu umieścileś? :-)
Piotr
--
Czego to ludzie z głupoty nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-19 17:55:37
Autor: awe
18-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hj4jh3$jln$1news.onet.pl...
[...]

ale jak tak se mysle ze mkarwan to musial w kontroli pracowac
awe

Data: 2010-01-19 18:10:46
Autor: u2
18-01-2010 - spamowali psp
W dniu 2010-01-19 17:55, awe pisze:

ale jak tak se mysle ze mkarwan to musial w kontroli pracowac

On nadal tam pracuje :)

Data: 2010-01-19 18:14:03
Autor: mkarwan
18-01-2010 - spamowali psp
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj4o1d$uf$1news.onet.pl...
[...]

Będziesz to robił za mnie?
Chętnie ci to oddam, bo na brak zajęć nie narzekam.
Robię to także dla ciebie abyś nie musiał codziennie przedzierać się przezduża ilość nowych wątków.

Data: 2010-01-19 18:39:47
Autor: Grzegorz Z.
18-01-2010 - spamowali psp
Dnia Tue, 19 Jan 2010 18:14:03 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Jeśli was drażni duża liczba nowych wątków, to nie przedzierajcie się przez
nie i czytajcie ich, Urwan.

Zmusza was ktoś do przedzierania się przez nie?

Data: 2010-01-19 18:42:16
Autor: u2
18-01-2010 - spamowali psp
W dniu 2010-01-19 18:39, Grzegorz Z. pisze:

Jeśli was drażni duża liczba nowych wątków, to nie przedzierajcie się przez
nie i czytajcie ich, Urwan.

Zmusza was ktoś do przedzierania się przez nie?

Zmusza do tego jego skrzywiona psychika. On nie trawi innych wątków
tylko swoje wypociny z niezliczonymi linkami i cytatami wyrwanymi z
kontekstu.

Data: 2010-01-19 18:52:30
Autor: # heÂŽsk #
18-01-2010 - spamowali psp
On Tue, 19 Jan 2010 18:14:03 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Będziesz to robił za mnie?
Chętnie ci to oddam, bo na brak zajęć nie narzekam.
Robię to także dla ciebie abyś nie musiał codziennie przedzierać się przezduża ilość nowych wątków.

 chlopie, nie radzisz sobie wiec masz problem ze soba,
 a nie piszacymi na psp. kto ci kaze "przedzierac sie"?
 czytasz wszystko? placa ci za to? ale numer !

 --

 HeSk

Data: 2010-01-20 02:48:55
Autor: awe
18-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj4pdh$9v8$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
raz ze mi to nie przeszkadza. nie jestem epileptykiem, a poza tym od kiedy zaczales upierdalac zycie n a grupie to liczba postow wzrosla. Nowy caly rzad postow to odpowiedzi na to co robisz na tej grupie. Moze ja zamiast kontrolowac bede bede robil liste na tych co nie pisuja tu za czesto. A zreszta po co. Mozesz mnie wyreczyc i z tego. Czasu jednak chyba masz za duzo. Coz nie kazdy sie nudzi tak jak ty
awe

Data: 2010-01-19 18:08:09
Autor: # heÂŽsk #
18-01-2010 - spamowali psp
On Tue, 19 Jan 2010 16:36:15 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

No, to Heniek się opierrr...  A nie spamuje...

 papierowy tygrysie, a jak ty masz na imie ?
 smialo, zobaczymy co z ciebie za bohater.
 a moze zwykly tchorz kryjacy sie za iluzoryczna  anonimoscia sieci? nie musisz tu podawac, napisz
 na bigbrednie@interia.pl zobaczymy  sie odwazysz? ;o))

Czy aby on ci nie podpadł, że go tu umieścileś? :-)

 ten gosciu musi miec jakas schize. moze niedopieszczony czy co?

--

 HeSk

Data: 2010-01-19 21:42:32
Autor: Piotr
18-01-2010 - spamowali psp
Dnia Tue, 19 Jan 2010 18:08:09 +-0100, # he+AK4-sk # napisa+AUI-(a):

[...]

No, Pietrek mam... Co ty Heniek, nie udawaj, +AXw-e nie wiesz.
Piotr
PS. Pisa+AUI-em ci, +AXw-e je+AXw-eli sobie nie +AXw-yczysz, to przestan+ARk- tytu+AUI-owa+AQc- ci+ARk-
"He+AUQ-kiem" na rzecz "heska". --
z chuci to potrafi bezrobotnemu nie+AXo-le odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-19 22:37:23
Autor: raff
18-01-2010 - spamowali psp
Piotr pisze:
Dnia Tue, 19 Jan 2010 18:08:09 +ACs-0100, +ACM- he+AK4-sk +ACM- napisa+AUI-(a):

papierowy tygrysie, a jak ty masz na imie ?
 smialo, zobaczymy co z ciebie za bohater.
 a moze zwykly tchorz kryjacy sie za iluzoryczna  anonimoscia sieci? nie musisz tu podawac, napisz
 na bigbrednie+AEA-interia.pl zobaczymy  sie odwazysz? ;o))

No, Pietrek mam... Co ty Heniek, nie udawaj, +AXw-e nie wiesz.
Piotr

No Heniutek sie nie domyslil. tez sie nie domyslil jak ja mam na imie.

Ech, musi mu ciemno byc. Moze niecj swiatla zapali.

R.

Data: 2010-01-19 22:39:34
Autor: Grzegorz Z.
18-01-2010 - spamowali psp
Dnia Tue, 19 Jan 2010 22:37:23 +0100, raff napisał(a):

Piotr pisze:
Dnia Tue, 19 Jan 2010 18:08:09 +0100, # he®sk # napisał(a):

[...]

No, Pietrek mam... Co ty Heniek, nie udawaj, Ĺźe nie wiesz.
Piotr

No Heniutek sie nie domyslil. tez sie nie domyslil jak ja mam na imie.

Ech, musi mu ciemno byc. Moze niecj swiatla zapali.

Nawypisywał się za młodu tych raportów do Oficera Prowadzącego to i wzrok
mu się na starość pogorszył. Mnie chyba też jeszcze w tym względzie nie
rozpracował.

Data: 2010-01-19 23:19:22
Autor: raff
18-01-2010 - spamowali psp
[...]

Ja mysle ze on innych Henkow szuka.

Jednego juz znalazl. Cyca.

R.

Data: 2010-01-19 18:11:39
Autor: mkarwan
18-01-2010 - spamowali psp
[...]

W zestawieniach zamieszczam wszystkich, którzy brali udział, niezależnie od tego jakie kto prezentuje poglądy.
Moim celem jest normalna dyskusja w psp, a nie spamowanie jej tak, że trudno przebrnąć przez nowe wątki.

Data: 2010-01-19 18:15:23
Autor: u2
18-01-2010 - spamowali psp
W dniu 2010-01-19 18:11, mkarwan pisze:

W zestawieniach zamieszczam wszystkich, którzy brali udział, niezależnie
od tego jakie kto prezentuje poglądy.
Moim celem jest normalna dyskusja w psp, a nie spamowanie jej tak, że
trudno przebrnąć przez nowe wątki.

Nie umiesz dyskutować to nie dyskutuj, a twoje uporczywe obrażanie
uczestników dyskusji świadczy o twoim braku elementarnej kultury.

Data: 2010-01-19 18:28:34
Autor: mkarwan

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/55c2859b8eb8c29f?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/b2c3bc533e2c2421?hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/274867538ecd5e00?hl=pl

Data: 2010-01-19 18:38:46
Autor: u2
18-01-2010 - spamowali psp
W dniu 2010-01-19 18:28, mkarwan pisze:

[...]

I po co znowu spamujesz i obrażasz normalnych uczestników dyskusji ?

Data: 2010-01-19 18:18:02
Autor: Grzegorz Z.
18-01-2010 - spamowali psp
Dnia Tue, 19 Jan 2010 18:11:39 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

A może macie za wolny komputer, Urwan?

Oczyście wasze XP ze śmieci, przepchajcie rejestr, zdefragmentujcie dysk, a
wtedy będzie wam łatwiej przebrnąć przez nowe wątki.

No i polecam wam starego ale jarego 40tude Dialoga zamiast Outlooka. Szybki
jak szatan, nawet na słabym sprzęcie.

Data: 2010-01-19 18:52:30
Autor: # heÂŽsk #
18-01-2010 - spamowali psp
On Tue, 19 Jan 2010 18:11:39 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

W zestawieniach zamieszczam wszystkich, którzy brali udział, niezależnie od tego jakie kto prezentuje poglądy.

 a po jaka cholere to robisz? placa ci za to czy tez zostalo
 ci z tamtych lat ? a moze ty jakis zboczek jestes czy co ? ;o))

Moim celem jest normalna dyskusja w psp, a nie spamowanie jej tak,
że trudno przebrnąć przez nowe wątki.

 aaaaa, to teraz wiadomo. nie radzisz sobie z analiza informacji.
 no chlopie poczytaj cos na temat tej choroby... poszukaj.
 z mojej analizy wynika, ze najwiekszym spamerem jestes wlasnie
 ty bo twoja pisanina tutaj nic nie wnosi. ciagle o zydach i spamie.

--

 HeSk

Data: 2010-01-19 21:43:58
Autor: Piotr
18-01-2010 - spamowali psp
[...]

Jakby nie było, cztery nowe wątki, trudno uznać za "spamowanie".
Taką mam koncepcję... :-)
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-19 18:06:42
Autor: # heÂŽsk #
18-01-2010 - spamowali psp
On Tue, 19 Jan 2010 16:32:34 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

"* heRsk *" <ue?bigbrednie@interia.pl> - 4 nowe wątki

 o cholera, znow 3-cie miejsce... ale sie postaram ;o)))

 ty to chyba musisz miec niezlego zajoba ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-19 18:15:06
Autor: mkarwan
18-01-2010 - spamowali psp
Użytkownik "# heRsk #" <cozaue?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:fgpbl557bi4mrik3gsvjf58den5vuvf81r4ax.com...
ty to chyba musisz miec niezlego zajoba ;o)))

Jeśli ty go masz, to nie musi oznaczać, że inni też.

Data: 2010-01-19 18:52:30
Autor: # heÂŽsk #
18-01-2010 - spamowali psp
On Tue, 19 Jan 2010 18:15:06 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
> ty to chyba musisz miec niezlego zajoba ;o)))

Jeśli ty go masz, to nie musi oznaczać, że inni też.

 z tego co napisales wniosek taki jest jednoznaczny.
 cos z toba musi byc nie tak skoro zajmujesz sie  "statystyka" na psp i "brniesz" przez wszystkie watki.
 traktuj psp jak jak ja, jako rozrywke i zrodlo do
 analizy zachowan spolecznych w roznych sytuacjach.

 --

 HeSk

Data: 2010-01-20 02:52:17
Autor: awe
18-01-2010 - spamowali psp

wrote:

"* heRsk *" <ue?bigbrednie@interia.pl> - 4 nowe wątki

 o cholera, znow 3-cie miejsce... ale sie postaram ;o)))

 ty to chyba musisz miec niezlego zajoba ;o)))
-- -- -- -- -- -
no licze na ciebie, ty bedziesz antypis a ja bede cie sekowal....tak ze 100 nowych postow dziennie. mkarwan bedzie szczesliwy
awe

Data: 2010-01-19 18:14:17
Autor: Grzegorz Z.
18-01-2010 - spamowali psp
Ostrzegam was Urwan, że piszecie nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie ich. Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Założenie 4 wątków na grupie dyskusyjnej w przeciągu 24 godzin nie jest
równoznaczne z rozsyłaniem spamu.

Data: 2010-01-20 02:53:39
Autor: awe
18-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1bf48pp1omr8o.1rx0les156zwa$.dlg40tude.net...
[...]

dokladnie, bo nie watki ale tresc sie liczy. a tresci i tak juz nie ma bo sie wszyscy znaja jak lyske konie....wiec po co dyskutowac...wiadomo kto co i komu napisze
awe

Data: 2010-01-20 09:38:51
Autor: cyc
18-01-2010 - spamowali psp

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj4jvf$1ka$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

mkarwan ! ale z Ciebie kretyn !!................nie odczuwasz tego jako obraze uczuc religijnych ? , przeciez uwazasz siebie w swojej nieuprawnionej pewnosci  , ze jestes katolikiem  .

cyc

18-01-2010 - spamowali psp