18-01-2010 - spamowali psp

Data: 2010-01-19 18:06:42
Autor: # heÂŽsk #
18-01-2010 - spamowali psp
On Tue, 19 Jan 2010 16:32:34 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

"* heRsk *" <ue?bigbrednie@interia.pl> - 4 nowe wątki

 o cholera, znow 3-cie miejsce... ale sie postaram ;o)))

 ty to chyba musisz miec niezlego zajoba ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-19 18:15:06
Autor: mkarwan
18-01-2010 - spamowali psp
Użytkownik "# heRsk #" <cozaue?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:fgpbl557bi4mrik3gsvjf58den5vuvf81r4ax.com...
ty to chyba musisz miec niezlego zajoba ;o)))

Jeśli ty go masz, to nie musi oznaczać, że inni też.

Data: 2010-01-19 18:52:30
Autor: # heÂŽsk #
18-01-2010 - spamowali psp
On Tue, 19 Jan 2010 18:15:06 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
> ty to chyba musisz miec niezlego zajoba ;o)))

Jeśli ty go masz, to nie musi oznaczać, że inni też.

 z tego co napisales wniosek taki jest jednoznaczny.
 cos z toba musi byc nie tak skoro zajmujesz sie  "statystyka" na psp i "brniesz" przez wszystkie watki.
 traktuj psp jak jak ja, jako rozrywke i zrodlo do
 analizy zachowan spolecznych w roznych sytuacjach.

 --

 HeSk

Data: 2010-01-20 02:52:17
Autor: awe
18-01-2010 - spamowali psp

wrote:

"* heRsk *" <ue?bigbrednie@interia.pl> - 4 nowe wątki

 o cholera, znow 3-cie miejsce... ale sie postaram ;o)))

 ty to chyba musisz miec niezlego zajoba ;o)))
no licze na ciebie, ty bedziesz antypis a ja bede cie sekowal....tak ze 100 nowych postow dziennie. mkarwan bedzie szczesliwy
awe

18-01-2010 - spamowali psp