18-02-2010 spamowali psp

Data: 2010-02-19 12:47:48
Autor: mkarwan
18-02-2010 spamowali psp
W dniu 18-02-2010 spamowali psp nowymi wątkami

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> -  10 nowych wątków

tchórz zmieniający nicki "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> -  10 nowych wątków

"Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> -  8 nowych wątków

kałecki - "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> -  8 nowych wątków

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> -  6 nowych wątków

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> -  4 nowe wątki

Data: 2010-02-19 12:51:39
Autor: Grzegorz Z.
18-02-2010 spamowali psp
Mam do Pana prośbę, Panie Mkarwan. Może Pan umieszczać mnie każdorazowo na swojej liście proskrypcyjnej nawet
jeśli byłoby to w danym dniu "0 nowych wątków" ? --

Data: 2010-02-19 13:53:47
Autor: mkarwan
18-02-2010 spamowali psp
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kvi0oeh70hfv$.1iprqmjppsewa$.dlg40tude.net...
Mam do Pana prośbę, Panie Mkarwan.

Może Pan umieszczać mnie każdorazowo na swojej liście proskrypcyjnej nawet
jeśli byłoby to w danym dniu "0 nowych wątków" ?

Jak zwykle ma Pan problemy ze zrozumieniem tego co czyta, ale to już Pański problem

Data: 2010-02-19 05:29:49
Autor: Grzegorz Z.
18-02-2010 spamowali psp
On 19 Lut, 13:53, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:kvi0oeh70hfv$.1iprqmjppsewa$.dlg40tude.net...

> [...]

> jeśli byłoby to w danym dniu "0 nowych wątków" ?

Jak zwykle ma Pan problemy ze zrozumieniem tego co czyta, ale to już Pański

Tym bardziej zasługuję na każdorazowe umieszczenie mnie na tej liście,
prawda?

Więc jeszcze raz bardzo Pana proszę.

Data: 2010-02-19 18:24:04
Autor: cyc
18-02-2010 spamowali psp

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f88064cb-8ef1-40df-8325-ee87cdaccb0bl19g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

problem

Tym bardziej zasługuję na każdorazowe umieszczenie mnie na tej liście,

No co Ty !!! .
Podanie napisal ? , znaczki skarbowe nakleil ? , na rydzykowe radio i jego " dziela " wplacil "co lsaka " ? w spowiedzi byl ? .
No !. Skad zatem takie wymagania .
Ja tez chce i staram sie jak moge . A pozatym , tak po cichu powiem Ci , podejrzewam  ze mkarwan bierze lapowki i w zaleznosci od ich wysokosci umieszcza lub nie na liscie . Ja nie dam , wiec mam przechlapane . Raz dla zmylki mnie na niej ujal ale to tylko tak dla uwiarygodnienia !.

cyc

Data: 2010-02-19 18:32:27
Autor: Artur Borubar
18-02-2010 spamowali psp

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

To fakt, bierze! Wiem co mówię, bo prawie zawsze stoje na pudle, nawet często na pierwszym miejscu. Ale więcej nie dam. Pies go jebał, niech mnie wpisze gdzie chce ;-))

Przemek
--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS
liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-02-19 19:48:22
Autor: Grzegorz Z.
18-02-2010 spamowali psp
Dnia Fri, 19 Feb 2010 18:32:27 +0100, Artur Borubar napisał(a):

[...]

W Polsce tylko ryby nie biorą.

Data: 2010-02-20 13:34:30
Autor: -heÂŽsk-
18-02-2010 spamowali psp
On Fri, 19 Feb 2010 19:48:22 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

W Polsce tylko ryby nie biorą.

 a ty ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-20 13:55:58
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

W Polsce tylko ryby nie biorą.

 a ty ?

Raz w życiu byłem na rybach.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-20 15:01:18
Autor: -heÂŽsk-
18-02-2010 spamowali psp
On Sat, 20 Feb 2010 13:55:58 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  a ty ?
Raz w życiu byłem na rybach.

 i brales ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-21 11:59:48
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

W Polsce tylko ryby nie biorą.
 a ty ?
Raz w życiu byłem na rybach.

 i brales ?

Wsłuchiwałem się w niemą symfonię Drogi Mlecznej. Jako mieszczuch rzadko
kiedy mam ku temu okazję. --
szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-21 13:31:18
Autor: -heÂŽsk-
18-02-2010 spamowali psp
On Sun, 21 Feb 2010 11:59:48 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Wsłuchiwałem się w niemą symfonię Drogi Mlecznej.

 szukales miejsca skad mozesz pochodzic ?

Jako mieszczuch rzadko kiedy mam ku temu okazję.

 gamon z ciebie grzesiuz ale masz racje. nic nie zastapi
 widoku nocnego nieba gdzies daleko od miejskiego zgielku.
 w swiatlach miasta nie widac gwiazd...

--

 HeSk

Data: 2010-02-21 13:43:12
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Wsłuchiwałem się w niemą symfonię Drogi Mlecznej.

 szukales miejsca skad mozesz pochodzic ?

To akurat wiem - z lubelszczyzny i ze schlesien.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-21 15:58:23
Autor: -heÂŽsk-
18-02-2010 spamowali psp
On Sun, 21 Feb 2010 13:43:12 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

To akurat wiem - z lubelszczyzny i ze schlesien.

 patrz zsdanie w 1-wszej linii...

--

 HeSk

Data: 2010-02-21 16:50:29
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Wsłuchiwałem się w niemą symfonię Drogi Mlecznej.
 szukales miejsca skad mozesz pochodzic ?
To akurat wiem - z lubelszczyzny i ze schlesien.

 patrz zsdanie w 1-wszej linii...

Widzę wszystkie. No i?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-19 13:59:39
Autor: -heÂŽsk-
18-02-2010 spamowali psp
On Fri, 19 Feb 2010 12:47:48 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

W dniu 18-02-2010 spamowali psp nowymi wątkami

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> -  10 nowych wątków

tchórz zmieniający nicki "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> -  10 nowych wątków

 NARESZCIE ! NA RESZCIE ! zalapalem sie na gorne pudlo!
  zabolalo cie spamerze ? ;o)))

 powiedz no SPAMERZE dlaczego nie liczysz "starych" watkow ?
 tu jestesmy bardzo produktywni ;o))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-19 14:11:13
Autor: konserwator
18-02-2010 spamowali psp

wrote:

[...]

no ale za mna! Mimo to gratuluje i do boju!

Data: 2010-02-19 14:56:14
Autor: mkarwan
18-02-2010 spamowali psp
[...]

zabolalo cie

Czemu ma mnie boleć twoja głupawka, to ty robisz z siebie durnia, nie ja

>dlaczego nie liczysz "starych" watkow ?

jakich starych wątków?

Data: 2010-02-19 15:22:15
Autor: -heÂŽsk-
18-02-2010 spamowali psp
On Fri, 19 Feb 2010 14:56:14 +0100, "męndrzec" zwany "mkarwan"
<mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

>zabolalo cie
Czemu ma mnie boleć twoja głupawka,

 jestes chory z urojenia ;o))

to ty robisz z siebie durnia, nie ja

 tak odpowiadasz kazdemu. co z toba chlopie nie tak ?

 >dlaczego nie liczysz "starych" watkow ?
jakich starych wątków?

 postaraj sie myslec. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-19 15:31:35
Autor: mkarwan
18-02-2010 spamowali psp
Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:pc7tn5t3489qbo76rbokilhkgj9puq5d7l4ax.com...
>zabolalo cie
Czemu ma mnie boleć twoja głupawka,
jestes chory z urojenia ;o))

Jeśli ty jesteś, to nie musi oznaczać, że inni też.

to ty robisz z siebie durnia, nie ja
tak odpowiadasz kazdemu. co z toba chlopie nie tak ?

Nie każdemu, tylko tym, ktrózy robią z siebie durnia.

dlaczego nie liczysz "starych" watkow ?
jakich starych wątków?
postaraj sie myslec.

Nie znam twojego toku myślenia.

Zmień kodowanie tak abym nie musiał wstawiac za ciebie ">"

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-19 14:08:41
Autor: konserwator
18-02-2010 spamowali psp

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hllttt$2jc$1atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 18-02-2010 spamowali psp nowymi wątkami

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> -  10 nowych wątków

nareszcie na podium!

Data: 2010-02-19 14:59:41
Autor: mkarwan
18-02-2010 spamowali psp
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:hlm2gg$kkv$1news.task.gda.pl...

W dniu 18-02-2010 spamowali psp nowymi wątkami

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> -  10 nowych wątków

nareszcie na podium!

Podium tych, którzy dostali głupawki, robią z siebie durnia i spamują psp.
Wybrałbyś sobie mądrzejsza rywalizację.
Na przykład zamiast dziesięciu nowych wątków jeden ale taki, który każdy przeczytałby z przyjemnością.
Postów tych, którzy dostają głupawki raczej nie czytam.

Data: 2010-02-19 15:22:15
Autor: -heÂŽsk-
18-02-2010 spamowali psp
On Fri, 19 Feb 2010 14:59:41 +0100, "męndrzec" zwany "mkarwan"
<mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

Podium tych, którzy dostali głupawki,

 w twojej glowce ;o))

robią z siebie durnia

 raczej z ciebie ;o)))

i spamują psp.

 nowyt watek to jest spam? wez ty sie walnij chlopie!
 musi byc z toba cos nie tak.masz kompleksik niezaleczony?

Wybrałbyś sobie mądrzejsza rywalizację.
Na przykład zamiast dziesięciu nowych wątków jeden ale taki, który każdy przeczytałby z przyjemnością.

 np o zydach ;o)))) walnij ty sie w leb chlopie.

Postów tych, którzy dostają głupawki raczej nie czytam.

 skoro nie czytasz skad wiec wiesz, ze to spam? ;o)))
 alez z ciebie "męndrzec". żałosny, zakompleksiony cienias.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-19 15:40:14
Autor: mkarwan
18-02-2010 spamowali psp
Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:qd7tn5t4c1ebjjaq3odo86kt5r4sdkj58p4ax.com...
Podium tych, którzy dostali głupawki,
w twojej glowce ;o))

Ja nie zasypuję psp lawiną nowych wątków

robią z siebie durnia
raczej z ciebie ;o)))

Chiałeś zrobić ze mnie, a zrobiłes z siebie

i spamują psp.
nowyt watek to jest spam? wez ty sie walnij chlopie!

Jeśli jest go dużo i na dodatek następuje jeden po drugim tego samego autora, to nie jest chęć dyskusji ale zasypanie psp nowymi wątkami.
Może kiedyś to do ciebie dotrze, ale chyba to płonna nadzieja.

>musi byc z toba cos nie tak.masz kompleksik niezaleczony?

Jeśli z tobą jest coś nie tak i masz jakieś niezaleczone kompleksy nie musi oznaczać, że z innymi jest podobnie.

Wybrałbyś sobie mądrzejsza rywalizację.
Na przykład zamiast dziesięciu nowych wątków jeden ale taki, który każdy
przeczytałby z przyjemnością.
np o zydach ;o))))

jęśli byłyby ciekawe to chętnie poczytam

walnij ty sie w leb chlopie.

zrób to sam ale chyba ci to nie pomoże, raczej zaszkodzi.

Postów tych, którzy dostają głupawki raczej nie czytam.
skoro nie czytasz skad wiec wiesz, ze to spam? ;o)))

Mowa jest o ilości nowych wątków, ale ty i tak chyba tego nie pojmiesz

alez z ciebie "męndrzec". żałosny, zakompleksiony cienias.

Poprawiłeś sobie humor porównuj mnie do siebie?

Data: 2010-02-19 21:44:15
Autor: Grzegorz Z.
18-02-2010 spamowali psp
Dnia Fri, 19 Feb 2010 15:40:14 +0100, mkarwan napisał(a):

Jeśli jest go dużo i na dodatek następuje jeden po drugim tego samego autora, to nie jest chęć dyskusji ale zasypanie psp nowymi wątkami.
Może kiedyś to do ciebie dotrze, ale chyba to płonna nadzieja.

Może to kiedyś do Pana dotrze że kilka różnych wątków tego samego autora
choćby i w tej samej minucie wysłanych - to nie jest spam.

18-02-2010 spamowali psp