18-02-2010 spamowali psp

Data: 2010-02-19 12:51:39
Autor: Grzegorz Z.
18-02-2010 spamowali psp
Mam do Pana pro¶bę, Panie Mkarwan. Może Pan umieszczać mnie każdorazowo na swojej li¶cie proskrypcyjnej nawet
je¶li byłoby to w danym dniu "0 nowych w±tków" ? --
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-02-19 13:53:47
Autor: mkarwan
18-02-2010 spamowali psp
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kvi0oeh70hfv$.1iprqmjppsewa$.dlg40tude.net...
Mam do Pana pro¶bę, Panie Mkarwan.

Może Pan umieszczać mnie każdorazowo na swojej li¶cie proskrypcyjnej nawet
je¶li byłoby to w danym dniu "0 nowych w±tków" ?

Jak zwykle ma Pan problemy ze zrozumieniem tego co czyta, ale to już Pański problem

Data: 2010-02-19 05:29:49
Autor: Grzegorz Z.
18-02-2010 spamowali psp
On 19 Lut, 13:53, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:kvi0oeh70hfv$.1iprqmjppsewa$.dlg40tude.net...

> [...]

> je¶li byłoby to w danym dniu "0 nowych w±tków" ?

Jak zwykle ma Pan problemy ze zrozumieniem tego co czyta, ale to już Pański

Tym bardziej zasługuję na każdorazowe umieszczenie mnie na tej li¶cie,
prawda?

Więc jeszcze raz bardzo Pana proszę.

Data: 2010-02-19 18:24:04
Autor: cyc
18-02-2010 spamowali psp

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:f88064cb-8ef1-40df-8325-ee87cdaccb0bl19g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

problem

Tym bardziej zasługuję na każdorazowe umieszczenie mnie na tej li¶cie,

No co Ty !!! .
Podanie napisal ? , znaczki skarbowe nakleil ? , na rydzykowe radio i jego " dziela " wplacil "co lsaka " ? w spowiedzi byl ? .
No !. Skad zatem takie wymagania .
Ja tez chce i staram sie jak moge . A pozatym , tak po cichu powiem Ci , podejrzewam  ze mkarwan bierze lapowki i w zaleznosci od ich wysokosci umieszcza lub nie na liscie . Ja nie dam , wiec mam przechlapane . Raz dla zmylki mnie na niej ujal ale to tylko tak dla uwiarygodnienia !.

cyc

Data: 2010-02-19 18:32:27
Autor: Artur Borubar
18-02-2010 spamowali psp

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

To fakt, bierze! Wiem co mówię, bo prawie zawsze stoje na pudle, nawet często na pierwszym miejscu. Ale więcej nie dam. Pies go jebał, niech mnie wpisze gdzie chce ;-))

Przemek
--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rz±dów PiS
liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-02-19 19:48:22
Autor: Grzegorz Z.
18-02-2010 spamowali psp
Dnia Fri, 19 Feb 2010 18:32:27 +0100, Artur Borubar napisał(a):

[...]

W Polsce tylko ryby nie bior±.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-02-20 13:34:30
Autor: -he®sk-
18-02-2010 spamowali psp
On Fri, 19 Feb 2010 19:48:22 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

W Polsce tylko ryby nie bior±.

 a ty ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-20 13:55:58
Autor: Grzegorz Z.
18-02-2010 spamowali psp
Dnia Sat, 20 Feb 2010 13:34:30 +0100, -he®sk- napisał(a):

On Fri, 19 Feb 2010 19:48:22 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

W Polsce tylko ryby nie biorÄ….

 a ty ?

Raz w życiu byłem na rybach.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-20 15:01:18
Autor: -he®sk-
18-02-2010 spamowali psp
On Sat, 20 Feb 2010 13:55:58 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  a ty ?
Raz w życiu byłem na rybach.

 i brales ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-21 11:59:48
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

W Polsce tylko ryby nie biorÄ….
 a ty ?
Raz w życiu byłem na rybach.

 i brales ?

Wsłuchiwałem się w niemą symfonię Drogi Mlecznej. Jako mieszczuch rzadko
kiedy mam ku temu okazjÄ™. --
szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-21 13:31:18
Autor: -he®sk-
18-02-2010 spamowali psp
On Sun, 21 Feb 2010 11:59:48 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Wsłuchiwałem się w niem± symfonię Drogi Mlecznej.

 szukales miejsca skad mozesz pochodzic ?

Jako mieszczuch rzadko kiedy mam ku temu okazję.

 gamon z ciebie grzesiuz ale masz racje. nic nie zastapi
 widoku nocnego nieba gdzies daleko od miejskiego zgielku.
 w swiatlach miasta nie widac gwiazd...

--

 HeSk

Data: 2010-02-21 13:43:12
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Wsłuchiwałem się w niemą symfonię Drogi Mlecznej.

 szukales miejsca skad mozesz pochodzic ?

To akurat wiem - z lubelszczyzny i ze schlesien.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-21 15:58:23
Autor: -he®sk-
18-02-2010 spamowali psp
On Sun, 21 Feb 2010 13:43:12 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

To akurat wiem - z lubelszczyzny i ze schlesien.

 patrz zsdanie w 1-wszej linii...

--

 HeSk

Data: 2010-02-21 16:50:29
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Wsłuchiwałem się w niemą symfonię Drogi Mlecznej.
 szukales miejsca skad mozesz pochodzic ?
To akurat wiem - z lubelszczyzny i ze schlesien.

 patrz zsdanie w 1-wszej linii...

WidzÄ™ wszystkie. No i?