18 lat

Data: 2013-06-02 13:11:44
Autor: A.B@u.bu
18 lat
Po 18 latach bycia abonentem canal+ chcialem zyczyc nowym mocodawcom w/w koncernu CHUJA W DUPĘ, NIE do zobaczenia juz nigdy.

Data: 2013-06-03 17:06:49
Autor: Kamil
18 lat
Użytkownik "A.B@u.bu" napisał:

Po 18 latach bycia abonentem canal+ chcialem zyczyc nowym mocodawcom w/w koncernu CHUJA W DUPĘ, NIE do zobaczenia juz nigdy.

18 lat? Długo dojrzewałeś. Ja po roku zyczyłem im najgorszego. Do dzisiaj nie oddali mi kaucji za dekoder analogowy. I moje zyczenie sie spełniło. Patrz "afera Rywina". Niedługo, ale odsiedział wał wyrok.

Pzdr

18 lat