18 lat Radia Maryja - nowy hymn!...

Data: 2009-12-05 00:56:54
Autor: Tzva Adonai
18 lat Radia Maryja - nowy hymn!...
Niezawodna Kapela znad Baryczy nagrała specjalną piosenkę na 18.
urodziny naszej ulubionej rozgłośni (pamiętaj - 5 grudnia!).

Link do piosenki: http://bi.gazeta.pl/im/5/7313/m7313075.mp3

Kiedyś walczyłem z Radiem Maryja, ale w końcu zrozumiałem, że spełnia
ono bardzo pozytywną rolę w społeczeństwie... Dzięki boukunowi wiem
już, że tylko komuniści, narodowi socjaliści i wrogowie narodu
polskiego walczą z tym Radiem i symbolami chrześcijańskimi....

Polscy patrioci tacy jak ja powinni zachowywać się inaczej w stosunku
do dzieła ojca Rydzyka...

Sto lat dla Radia Maryja!....

18 lat Radia Maryja - nowy hymn!...