18 wypadków w Krakowie z udziałem pieszych....

Data: 2019-11-28 01:06:51
Autor: WS
18 wypadków w Krakowie z udziałem pieszych....
On Thursday, November 28, 2019 at 9:38:48 AM UTC+1, BaX wrote:
...skoro taki kretyn czasami mając nawet czerwone światło pakuje się pod tramwaj gdzie nie ma nawet mowy o jego pierwszeństwie to w jaki sposób pierwszeństwo przed pasami na jezdni ma go chronić bardziej?

ale niezwisly i tak orzeknie wine motorniczego/kierowcy ;)
np. https://spidersweb.pl/autoblog/potracenie-pieszego-lodz-winny-kierowca/

18 wypadków w Krakowie z udziałem pieszych....