180 dni na VAT

Data: 2009-03-23 04:04:01
Autor: adequental
180 dni na VAT
Hej!
Jak jest liczone 180 dni na zwrot VAT-u? Od dnia złożenia zeznania? Od
końca miesi±ca, w którym zeznanie zostało składane? Jeszcze jako¶
inaczej? Je¶li to pierwsze, to termin maj± do dzisiaj...

Data: 2009-03-23 18:25:25
Autor: cef
180 dni na VAT
Użytkownik wrote:

Jak jest liczone 180 dni na zwrot VAT-u? Od dnia złożenia zeznania? Od
końca miesi±ca, w którym zeznanie zostało składane? Jeszcze jako¶
inaczej? Je¶li to pierwsze, to termin maj± do dzisiaj...

Od dnia złożenia deklaracji.
I co z tego, że termin mija dzisiaj?
Zostaniesz rentierem? :-)

Data: 2009-03-23 19:08:03
Autor: Tomek
180 dni na VAT
Dnia 23-03-2009 o 18:25:25 cef <cezfar@interia.pl> napisał(a):

UĹĽytkownik wrote:

Jak jest liczone 180 dni na zwrot VAT-u? Od dnia złożenia zeznania? Od
końca miesiąca, w którym zeznanie zostało składane? Jeszcze jakoś
inaczej? Jeśli to pierwsze, to termin mają do dzisiaj...

Od dnia złożenia deklaracji.
I co z tego, ĹĽe termin mija dzisiaj?
Zostaniesz rentierem? :-)

Do mnie wysyłają tak, że przychodzi mi ostatnią sesją elixir w ostatnim
dniu terminu. Czyli po kolacji mam na koncie  :-)

--
Pozdrawiam,
Tomek

180 dni na VAT