180 tys. spraw w e-sądzie

Data: 2010-06-22 10:24:54
Autor: Zbynek Ltd.
180 tys. spraw w e-sądzie
Witam

Jak ktoś nie czyta gazet:
http://wiadomosci.onet.pl/2187661,11,180_tysiecy_pozwow,item.html
Wpłynęło dotąd 180 tysięcy pozwów, 142 tysiące ma już nakaz zapłaty,
w 98% spraw nie było odwołań.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-06-22 16:38:33
Autor: Johnson
180 tys. spraw w e-sądzie
Zbynek Ltd. pisze:
[...]

A jakie szybkie i zabójcze tempo - tylko miesiąc czekania na nakaz ... W każdym innym sądzie jest szybciej.

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

Data: 2010-06-22 17:38:38
Autor: Icek
180 tys. spraw w e-sądzie
A jakie szybkie i zabójcze tempo - tylko miesiąc czekania na nakaz ... W
każdym innym sądzie jest szybciej.

no nie, we wroclawiu to juz w gospodarczym tak szybko nie jest

Icek

Data: 2010-06-22 17:38:19
Autor: Johnson
180 tys. spraw w e-sądzie
Icek pisze:

A jakie szybkie i zabójcze tempo - tylko miesiąc czekania na nakaz ... W
każdym innym sądzie jest szybciej.

no nie, we wroclawiu to juz w gospodarczym tak szybko nie jest

Nie wierze. Piszemy o nakazie, nie o całej sprawie.

Data: 2010-06-22 17:45:27
Autor: Icek
180 tys. spraw w e-sądzie

> no nie, we wroclawiu to juz w gospodarczym tak szybko nie jest

Nie wierze. Piszemy o nakazie, nie o całej sprawie.

no ja pisze o nakazie. Przegladne daty na pozwach to napisze. Skladalem pare
sztuk w ostatnich 2 miesiacach.

Icek

Data: 2010-06-22 18:45:46
Autor: Liwiusz
180 tys. spraw w e-sądzie
Icek pisze:
[...]

   Niedawno zaskoczył mnie sąd rejonowy dla warszawy woli. Pozew w grudniu, nakaz z datą styczniową, wysłany w marcu, do dziś nie mogą się zdecydować, czy jest już prawomocny, czy nie (wie pan, mamy tyle spraw do prawomocności, nawet nie wiem na której półce może się ona znajdować, będę je (półki) brała w kolejności i może w którejś będzie). Ech, państwowe sądy...

   W wydziałach gospodarczych na Czerniakowskiej zwykle czeka się na nakaz (wraz z czasem przesyłki) około miesiąca.

--
Liwiusz

Data: 2010-06-23 07:57:20
Autor: Andrzej Lawa
180 tys. spraw w e-sądzie
Johnson pisze:

A jakie szybkie i zabójcze tempo - tylko miesiąc czekania na nakaz ... W
każdym innym sądzie jest szybciej.

Nie w każdym ;)

I wiele zależy od planów urlopowych - ja miałem taką sytuację, że sędzia
niedługo po wydaniu wyroku (zanim dotarła do nadania klauzuli
wykonalności dla mojej sprawy) wyjechała na wakacje. Potrwało z półtora
miesiąca. Za to komornik był błyskawiczny - dzień czy dwa od otrzymania
tej zaliczki na poczet kosztów miałem pieniądze na koncie.

180 tys. spraw w e-sądzie