19 gr mBank

Data: 2009-12-27 01:58:01
Autor: PlaMa
19 gr mBank
Posiedziałem ostatnio z kalkulatorem i wyszło mi, że opłaca mi się przyłączyć do szczęśliwej rodzinki mBanku, ale małe pytanie. Czy ta promocja z 19gr/min nadal obowiązuje? Czy można przenieść na nią numer? Czy w lipcu faktycznie się skończy (czy były jakieś plotki co do tego?)?

Data: 2009-12-27 11:21:33
Autor: dizel
19 gr mBank
On Sun, 27 Dec 2009 01:58:01 +0100, PlaMa <mariush.p_usunto_@wp.pl>
wrote:

Posiedziałem ostatnio z kalkulatorem i wyszło mi, że opłaca mi się przyłączyć do szczęśliwej rodzinki mBanku, ale małe pytanie. Czy ta promocja z 19gr/min nadal obowiązuje? Czy można przenieść na nią numer?

Z tego co pisze na stronie Mb promocja trwa do 7 grudnia, startery
zostały już wyprzedane ale numer można jeszcze przenieść tylko musisz
we wniosku podać kod 7343:
http://www.mbankmobile.pl/prl3.html

Czy w lipcu faktycznie się skończy (czy były jakieś plotki co do tego?)?

Narazie nic niewiadomo, wszystko to gdybanie ale nawet jeśli by się
promocja skończyła to można będzie przenieść numer do innej sieci
także nie ma co się narazie przejmować.

Data: 2009-12-27 12:18:07
Autor: Jack
19 gr mBank
PlaMa <mariush.p_usunto_@wp.pl> napisał(a):
[...]

Od lipca będzie po prostu jeszcze taniej :) Korzystam z mMobile i zadowolony jestem po prostu.Polecam :)

Data: 2009-12-27 18:01:24
Autor: W
19 gr mBank
PlaMa wystukał, co następuje:

Posiedziałem ostatnio z kalkulatorem i wyszło mi, że opłaca mi się przyłączyć do szczęśliwej rodzinki mBanku, ale małe pytanie. Czy ta promocja z 19gr/min nadal obowiązuje? Czy można przenieść na nią numer?

Teoretycznie wczoraj na stronie jeszcze wisiała, więc pewnie obowiązuje

Czy w lipcu faktycznie się skończy (czy były jakieś plotki co do tego?)?

Jeżeli za plotkę uważasz zapis z regulaminu to gratuluję ;)
(a co będzie potem, to jedynie wróżenie z fusów...)

Data: 2009-12-27 18:33:39
Autor: PlaMa
19 gr mBank
W dniu 2009-12-27 19:01, W pisze:

[...]

No niby udało mi się zamówić przez przeniesienie numeru, więc chyba działa

Czy w lipcu faktycznie się skończy (czy były jakieś plotki co do tego?)?
Jeżeli za plotkę uważasz zapis z regulaminu to gratuluję ;)
(a co będzie potem, to jedynie wróżenie z fusów...)

pytałem się czy były jakieś plotki czy będą przedłużali tą promocję, czy dadzą coś lepszego itp. itd. O takie plotki się pytałem :)

PS. dadzą mi jakieś ostrzeżenie, że koniec z Orange?
Mam na koncie jeszcze jakieś 20 zł i szkoda by je orangutanowi oddawać.

Data: 2009-12-27 19:47:28
Autor: orcio
19 gr mBank
PlaMa pisze:
W dniu 2009-12-27 19:01, W pisze:

[...]

automat na stronie działa jak kurier przyjdzie to będzie potwierdzone

[...]

w regulaminie jest napisane co kiedy:
Aspiro rozpatruje wniosek o przeniesienie przydzielonego numeru telefonicznego w terminie 2 dni od daty otrzymania przez Aspiro podpisanych przez Nowego Klienta dokumentów wskazanych w § II ust. 3 i zawiadamia Nowego Klienta w terminie 7 dni od daty otrzymania
przez Aspiro podpisanych dokumentów...

orcio

19 gr mBank