190 - 0

Data: 2017-06-03 09:05:01
Autor: Trefniś
190 - 0
W dniu .06.2017 o 23:59 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

2 głosy nieważne:)))))))))))))))))

http://niezalezna.pl/99897-1900-tylko-polska-nikt-inny-nie-uzyskala-takiego-poparcia-do-rady-bezpieczenstwa

(...)

Szef MSZ Witold Waszczykowski zaznaczył natomiast, że ,,rezultat  głosowania przerósł nasze najśmielsze oczekiwania" i dzięki temu  ,,uzyskaliśmy potężny instrument oddziaływania na świat".

[...]

Propaganda.
Przejęliśmy funkcję po Ukrainie - ta to sobie strasznie dużo załatwiła.
No, może to, że durne Lachy sypią pieniądzem i ściągają do siebie  rezunów...

--
Trefniś

Data: 2017-06-03 11:54:17
Autor: u2
190 - 0
W dniu 03.06.2017 o 09:05, Trefniś pisze:
Propaganda.
Przejęliśmy funkcję po Ukrainie - ta to sobie strasznie dużo załatwiła.
No, może to, że durne Lachy sypią pieniądzem i ściągają do siebie rezunów...

rezuny to nasze dawne kolonie, kolonie cywilizowane i rozwinięte, nie to co ta dzika hołota zalewająca zachodek:))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-03 12:06:45
Autor: Trefniś
190 - 0
W dniu .06.2017 o 11:54 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Taaa...
Cywilizacja, np:
http://nawolyniu.pl/wspomnienia/lesnicy.htm

Polecam opowieści z Wołynia:
http://nawolyniu.pl/wspomnienia/index.htm

--
Trefniś

Data: 2017-06-03 03:11:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 12:06:50 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> rezuny to nasze dawne kolonie, kolonie cywilizowane i rozwinięte, nie to  > co ta dzika hołota zalewająca zachodek:))))))))))

> [...]

Podrzynacze gardeł

Data: 2017-06-03 12:35:00
Autor: u2
190 - 0
W dniu 03.06.2017 o 12:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
Podrzynacze gardeł

wyróżnił się tam niejaki Kola twój dziad, Kola Kola przynieś wody:)

Data: 2017-06-03 04:04:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 12:35:33 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 03.06.2017 o 12:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Podrzynacze gardeł

wyróżnił się tam niejaki Kola twój dziad, Kola Kola przynieś wody:)

Kłamiesz bezwstydnie.

Pradziadek Mikołaj Wiszniewski był polskim drobnym właścicielem ziemskim,
piłsudczykiem. Mieszkał w majątku dworskim wielkości 40 ha, na którym
pracowali chłopi ukraińscy. Nigdy nie kolaborował z rezunami, a jego matka Ewa Izdebska padła ich ofiarą, utopiona żywcem w studni.

Miał ósemkę dzieci z pierwszą żoną Ukrainką, która zmarła przy porodzie
ostatniej córki, mojej Babci. Drugą żoną była Polka - dzieci nie mieli.
Uratował się z nią z Wołynia z pomocą Niemców i Armii Krajowej.
Niektóre dzieci pojechały z nim w tym transporcie do Krzemieńca, inne
nie załapały się i przedostały się tam pieszo. Ukrywały się po drodze
po lasach, w stodołach, na polach - gdzie popadnie. Dobra znajomość
ukraińskiego i fakt, że przed wojną chodziły zarówno do kościoła, jak i do
cerkwi, a stąd nauczyły się w tym języku także modlić - ocaliła im życie.

W końcu cała rodzina została przewiezieni przez Niemców na Zamojszczyznę, w okolice Biłgoraja.

Data: 2017-06-03 04:08:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 13:04:47 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]

W końcu cała rodzina została przewiezieni przez Niemców na Zamojszczyznę, w okolice Biłgoraja.

PS. Odszczekaj swoje kalumnie, albo namierzę cię wraz ze swoimi znajomymi
prawnikami i zabulisz takie odszkodowanie, że pójdzie ci w pięty.

Data: 2017-06-03 04:14:03
Autor: Zenek Kapelinder
190 - 0
Trudno utopic nieboszczyka w studni. Troche ujmij bo jest z czego. Nie 40 hektarow a 4. Nie przed wojna a po wojnie jak reforma rolna byla. Podpisywal u rejenta krzyzykiem bo pisac go na sile nauczyli trzy lata pozniej.

Data: 2017-06-03 04:19:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 13:14:03 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

40 ha - są na to dokumenty:
Wołyński Dziennik Wojewódzki nr 10 poz. 89 s. 212 rubryka 282
http://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/plain-content?id=85725

Data: 2017-06-03 04:21:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 13:19:25 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

40 ha - są na to dokumenty:
Wołyński Dziennik Wojewódzki nr 10 poz. 89 s. 212 rubryka 282

PS. Sorry - machnąłem się o jedną pozycję - 281

Data: 2017-06-03 05:23:13
Autor: Bytomir Kwasigroch
190 - 0
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

40 ha - są na to dokumenty:
Wołyński Dziennik Wojewódzki nr 10 poz. 89 s. 212 rubryka 282
http://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/plain-content?id=85725

Ciachnij se napleta, może dostaniesz szansę odzyskać włości przodków:)

Data: 2017-06-03 06:48:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 14:23:13 UTC+2 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:
> [...]

> http://jbc.bj.uj.edu.pl/dlibra/plain-content?id=85725

Ciachnij se napleta, może dostaniesz szansę odzyskać włości przodków:)

Na Ukrainie?

Data: 2017-06-03 07:01:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 15:48:04 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Na Ukrainie?

PS. Napleta i tak ciachnę sobie z innych powodów, związanych z kilkuletnimi
zaniedbaniami w higienie. Jak się żyje przez parę ładnych ostatnich lat w/g III aksjomatu Kelthuza, niestety daje to pewne nieciekawe i niechciane
wyniki.

Data: 2017-06-03 08:06:23
Autor: Zenek Kapelinder
190 - 0
Znaczy sie smierdzisz niemytym od dawna chujem i osranymi kalesonami. Nic wiecej nie pisz bo sie bede brzydzil dotykac tabletu.

Data: 2017-06-03 08:25:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 17:06:24 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Znaczy sie smierdzisz niemytym od dawna chujem i osranymi kalesonami.

Akurat są prane, tylko że skutki niedokładnego mycia (tylko gdy się wybieram w delegację albo na wernisaż) spowodowały pewną przypadłość, którą można usunąć
wyłącznie obrzezaniem.

Data: 2017-06-03 08:32:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 17:25:22 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 17:06:24 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> Znaczy sie smierdzisz niemytym od dawna chujem i osranymi kalesonami. Akurat są prane, tylko że skutki niedokładnego mycia (tylko gdy się wybieram w delegację albo na wernisaż) spowodowały pewną przypadłość, którą można usunąć
wyłącznie obrzezaniem.

PS. Plus używam perfumów i dezodorantów.

Data: 2017-06-03 09:28:08
Autor: Zenek Kapelinder
190 - 0
Nie dziwie sie ze uzywasz dezororantow i perfum. Z tramwaju kaza Ci wypierdalac czy nauczony doswiadczeniem nie wsiadasz bo i tak wyrzuca?

Data: 2017-06-03 20:05:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 18:28:10 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Nie dziwie sie ze uzywasz dezororantow i perfum. Z tramwaju kaza Ci wypierdalac czy nauczony doswiadczeniem nie wsiadasz bo i tak wyrzuca?

Często zmieniam bieliznę, to i nie śmierdzę, a ubieram się raczej stylowo.
W sumie higienę mam mniej więcej na poziomie i w stylu przeciętnego Francuza ;)

Data: 2017-06-04 11:23:42
Autor: u2
190 - 0
W dniu 04.06.2017 o 05:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
W sumie higienę mam mniej więcej na poziomie i w stylu przeciętnego Francuza

francuziki lubią się przebierać w damskie ciuszki i śmierdzą winem oraz serem, ty też tak masz ?:)

Data: 2017-06-04 02:54:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu niedziela, 4 czerwca 2017 11:24:26 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

francuziki lubią się przebierać w damskie ciuszki i śmierdzą winem oraz serem, ty też tak masz ?:)

Z wyjątkiem przebierania się w babskie fatałaszki, bo tego nie robię.

Data: 2017-06-04 16:36:58
Autor: u2
190 - 0
W dniu 04.06.2017 o 11:54, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

ale wyglądasz jak rasowy babsztyl:)

Data: 2017-06-04 11:56:49
Autor: Trefniś
190 - 0
W dniu .06.2017 o 11:23 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

"One Niemce i Francuzy
Mają pludry i rajtuzy.
Niechrześcijańską miłość głoszą
I na wierzchu jajca noszą.
Pyski w pudrach i w pomadkach,
Wszy w perukach, franca w zadkach.

Nalej ojcu, gardło spłucz
Ucz się na Polaka, ucz."

http://teksty.org/jacek-kaczmarski,dobre-rady-pana-ojca,tekst-piosenki

https://www.youtube.com/watch?v=CeHc4vQLOu8

--
Trefniś

Data: 2017-06-04 16:37:24
Autor: u2
190 - 0
W dniu 04.06.2017 o 11:56, Trefniś pisze:
"One Niemce i Francuzy
Mają pludry i rajtuzy.
Niechrześcijańską miłość głoszą
I na wierzchu jajca noszą.
Pyski w pudrach i w pomadkach,
Wszy w perukach, franca w zadkach.

dokładnie:))))))))))))))))))))))

Data: 2017-06-04 18:12:30
Autor: Trefniś
190 - 0
W dniu .06.2017 o 16:37 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Ktoś tam coś bełkotał, że uczyliśmy francuzów jedzenia sztućcami...

A tu, co mówią historycy:
http://rebelya.pl/post/3711/historia-czystosci-i-brudu-polska-szlachta-na-z

"Historia czystości i brudu. 'Polska szlachta na Zachodzie długo uchodziła  za dziwną z powodu swoich upodobań do korzystania z wody'"

"- Francja - elegancja? No cóż, tylko powierzchownie. To tam właśnie  panował największy brud i strach przed wodą. Kąpiele były zabronione do  siódmego roku życia, w obawie o jej skutki - wierzono, że nawet  śmiertelne. Dorośli ludzie najczęściej mieli na koncie cztery do pięciu  kąpieli w życiu. To Europa Środkowa i Wschodnia należała do najczystszych  regionów - mówią Adam Bujny, współtwórca Muzeum Mydła i Historii Brudu  oraz Martyna Rafińska, kierownik Muzuem w rozmowie z Rebelya.pl"

W średniowieczu, kiedy Gdańsk i Wrocław były mniej lub bardziej polskie:
http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/421842,uliczka-hanzeatycka-tak-wygladal-sredniowieczny-gdansk,2,id,t,sa.html

"- Niegdyś łaźnie były koedukacyjne - przypomina Monika Jodczyk. - Miasto  miało obowiązek wybudowania łaźni dla mieszkańców. Za wizytę trzeba było  zapłacić. Można się tu było umyć, ogolić, ostrzyc i napić piwa. Łaziebnik  potrafił też opatrzyć lżejsze rany. "

We Wrocławiu biskup nawoływał, żeby dziewki do łaźni szły bardziej  przyodziane, bo niektóre potrafiły być ledwo okryte.

--
Trefniś

Data: 2017-06-03 05:33:40
Autor: Zenek Kapelinder
190 - 0
Dla potwierdzenia mozesz dac ksiazke telefoniczna z 1965 roku. Tam tez sa nazwiska. Przy osemce dzieci w spadku po dwa hektary na kazde by przypadalo. Zajebisty majatek. Z opowiesci to raczej osemka dzieci moze byc prawdziwa. Dobry byl w te klocki. Osemke to niezbyt czesto chlop panszczyzniany mial. Dziedzice gora trojke.

Data: 2017-06-03 06:50:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 14:33:41 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Miał wiele córek na wydaniu i tylko jednego syna, więc nie musiał obawiać się
rozdrobnienia. Dziedziczenie majątku w linii męskiej, a córki miały iść za mąż.

Data: 2017-06-03 06:56:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 15:50:29 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

rozdrobnienia. Dziedziczenie majątku w linii męskiej, a córki miały iść za mąż.

PS. Tutaj http://wolyn.republika.pl/opisy/grzybowa-05.html
masz więcej dokumentacji, a osoba, która opisuje jego majątek,
to akurat moja Matka, co możesz sprawdzić na fejsie.

Data: 2017-06-03 08:03:58
Autor: Zenek Kapelinder
190 - 0
Nojapierdole. Wiarygodnosc niesamowita, na pejsbuku se sprawdz. Zapewene uwazasz ze jestem Zenon Kapelinder. Jak chcesz to znajde cos z XIX wieku. Jakis majatek 300 hektarow z palacykiem. I napisze ze to pradziadka.

Data: 2017-06-03 13:24:37
Autor: u2
190 - 0
W dniu 03.06.2017 o 13:04, Jakub A. Krzewicki pisze:
Miał ósemkę dzieci z pierwszą żoną Ukrainką

i wszystko w tym temacie:)))))))))))))))

Data: 2017-06-03 04:30:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 13:24:48 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 03.06.2017 o 13:04, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Miał ósemkę dzieci z pierwszą żoną Ukrainką

i wszystko w tym temacie:)))))))))))))))

U2 U2 T who U, gdyby kolaborował, to by został w majątku.

Data: 2017-06-03 04:42:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
190 - 0
W dniu sobota, 3 czerwca 2017 13:30:03 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

U2 U2 T who U, gdyby kolaborował, to by został w majątku.
PS. Folwark później został kompletnie rozkradziony i zniszczony przez chłopów,
sady wycięte, dwór zburzony tak, że kamień na kamieniu nie został.

Data: 2017-06-03 14:15:28
Autor: A. Filip
Bo nieważne czyje co je/Ważne to je co je moje [Was: 190 - 0]
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
> [...]

PS. Folwark później został kompletnie rozkradziony i zniszczony przez chłopów,
sady wycięte, dwór zburzony tak, że kamień na kamieniu nie został.

"Bo nieważne czyje co je/Ważne to je co je moje" - to nie kwintesencja
filozofii kapitalizmu?

https://youtu.be/82HzNBTGxoA

--
A. Filip

Data: 2017-06-03 12:36:23
Autor: u2
190 - 0
W dniu 03.06.2017 o 12:06, Trefniś pisze:
Polecam opowieści z Wołynia

film Wołyń nakręcił żyd Smarzowski, lansujący żydka Jakubika aka brrr misiek :)))))