190 tys. gwałtów na Niemkach. Amerykanie krzywdzili nawet 7-latki

Data: 2015-03-30 22:57:31
Autor: ada
190 tys. gwałtów na Niemkach. Amerykanie krzywdzili nawet 7-latki
Potworność za potworność. Gwałty na Niemkach podczas II wojny światowej

Wyniki badań opublikowane w tym roku w książce niemieckiej historyczki Miriam Gebhardt wskazują, że żołnierze USA zgwałcili około 190 tys. kobiet. Może to i stosunkowo niewiele przy "rekordowej" liczbie 2 mln zhańbionych przez Sowietów, ale sama ta informacja pokazuje, że zbudowany przez amerykańską wojenną propagandę wizerunek sympatycznego Jankesa, nie zawsze pokrywał się z rzeczywistością. Skalę gwałtów udało się poznać dzięki raportom sporządzonym przez duchownych. Określają one również wiek ofiar. Najstarsza miała 69, a najmłodsza 7 lat. Tego wszystkiego nie obejrzymy, ani "Szeregowcu Ryanie", ani w "Kompanii braci" - pisze Robert Jurszo w artykule dla WP.

Wtorek 1 maja 1945 roku w Berlinie cuchnął alkoholem. W święto Pracy tysiące radzieckich żołnierzy opijało zdobycie stolicy nazistowskich Niemiec. Na ulicach nie było mieszkańców. W napięciu, pochowani gdzie się dało - w mieszkaniach, na strychach, w piwnicach - wyczekiwali dalszego rozwoju wypadków. "Dziś rozpoczęliśmy dzień w strachu - pisała anonimowa kronikarka tamtych dni - od godziny ósmej siedzieliśmy w pogotowiu, oczekiwaliśmy czegoś najgorszego".

Młody oficer kopnięciem otworzył drzwi schowka na węgiel. Za czarną hałdą kuliła się szesnastoletnia dziewczyna. Wiedziała po co przyszedł. Szarpała się i krzyczała, kiedy darł na niej sukienkę. Uderzył ją w twarz, ale to nie złamało jej oporu. Wreszcie wyciągnął pistolet i wsadził lufę w jej usta. Znieruchomiała i w końcu pozwoliła, by wziął ją na zimnej piwnicznej podłodze. Modliła się tylko, by nie pociągnął za spust, kiedy już skończy.

Całość tu

http://historia.wp.pl/title,Potwornosc-za-potwornosc-Gwalty-na-Niemkach-podczas-II-wojny-swiatowej,wid,17407333,wiadomosc.html

Data: 2015-03-30 14:05:35
Autor: szklanynocnik
190 tys. gwa³tów na Niemkach. Amerykanie krzywdzili nawet 7-latki
Data: 2015-03-30 16:45:18
Autor: kogutek444
190 tys. gwa³tów na Niemkach. Amerykanie krzywdzili nawet 7-latki
W dniu poniedzia³ek, 30 marca 2015 22:57:34 UTC+2 u¿ytkownik ada napisa³:
Potworno¶æ za potworno¶æ. Gwa³ty na Niemkach podczas II wojny ¶wiatowej

Wyniki badañ opublikowane w tym roku w ksi±¿ce niemieckiej historyczki Miriam Gebhardt wskazuj±, ¿e ¿o³nierze USA zgwa³cili oko³o 190 tys. kobiet. Mo¿e to i stosunkowo niewiele przy "rekordowej" liczbie 2 mln zhañbionych przez Sowietów, ale sama ta informacja pokazuje, ¿e zbudowany przez amerykañsk± wojenn± propagandê wizerunek sympatycznego Jankesa, nie zawsze pokrywa³ siê z rzeczywisto¶ci±. Skalê gwa³tów uda³o siê poznaæ dziêki raportom sporz±dzonym przez duchownych. Okre¶laj± one równie¿ wiek ofiar. Najstarsza mia³a 69, a najm³odsza 7 lat. Tego wszystkiego nie obejrzymy, ani "Szeregowcu Ryanie", ani w "Kompanii braci" - pisze Robert Jurszo w artykule dla WP.

Wtorek 1 maja 1945 roku w Berlinie cuchn±³ alkoholem. W ¶wiêto Pracy tysi±ce radzieckich ¿o³nierzy opija³o zdobycie stolicy nazistowskich Niemiec. Na ulicach nie by³o mieszkañców. W napiêciu, pochowani gdzie siê da³o - w mieszkaniach, na strychach, w piwnicach - wyczekiwali dalszego rozwoju wypadków. "Dzi¶ rozpoczêli¶my dzieñ w strachu - pisa³a anonimowa kronikarka tamtych dni - od godziny ósmej siedzieli¶my w pogotowiu, oczekiwali¶my czego¶ najgorszego".

M³ody oficer kopniêciem otworzy³ drzwi schowka na wêgiel. Za czarn± ha³d± kuli³a siê szesnastoletnia dziewczyna. Wiedzia³a po co przyszed³. Szarpa³a siê i krzycza³a, kiedy dar³ na niej sukienkê. Uderzy³ j± w twarz, ale to nie z³ama³o jej oporu. Wreszcie wyci±gn±³ pistolet i wsadzi³ lufê w jej usta. Znieruchomia³a i w koñcu pozwoli³a, by wzi±³ j± na zimnej piwnicznej pod³odze. Modli³a siê tylko, by nie poci±gn±³ za spust, kiedy ju¿ skoñczy.

Ca³o¶æ tu

http://historia.wp.pl/title,Potwornosc-za-potwornosc-Gwalty-na-Niemkach-podczas-II-wojny-swiatowej,wid,17407333,wiadomosc.html

Jako¶ mi ich nie ¿al. Mo¿e porozmawiamy o stertach okularów, w³osów, ubrañ ma³ych dzieci jakie mo¿na obejrzeæ w Obozie Koncentracyjnym Auschwitz.

Data: 2015-03-31 02:00:13
Autor: A. Filip
kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu poniedziałek, 30 marca 2015 22:57:34 UTC+2 użytkownik ada napisał:
[...]

[...]
Całość tu

http://historia.wp.pl/title,Potwornosc-za-potwornosc-Gwalty-na-Niemkach-podczas-II-wojny-swiatowej,wid,17407333,wiadomosc.html

Jakoś mi ich nie żal. Może porozmawiamy o stertach okularów, włosów, ubrań
małych dzieci jakie można obejrzeć w Obozie Koncentracyjnym Auschwitz.

A powiedz wprost do jakiego poziomu "proporcjonalności" akceptujesz
odpowiedzialność zbiorowÄ… i w jakich przypadkach?  Mi jakoÅ› też nie żal ale
wybielanie odpowiedzialności zbiorowej to (chociaż trochę) śliska sprawa.

A żal to ci być powinno wizerunku "sympatycznego jankesa" oraz tego że
wypominaniem "Ruskich gwałtów" jankesi też oberwą tyle że mniej.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Pasuje jak Å›wini siodÅ‚o.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2015-03-31 05:43:35
Autor: kogutek444
190 tys. gwa³tów na Niemkach. Amerykanie krzywdzili nawet 7-latki
W dniu wtorek, 31 marca 2015 02:00:16 UTC+2 u¿ytkownik A. Filip napisa³:
kogutek444@gmail.com pisze:
> [...]
>
> Jako¶ mi ich nie ¿al. Mo¿e porozmawiamy o stertach okularów, w³osów, ubrañ
> ma³ych dzieci jakie mo¿na obejrzeæ w Obozie Koncentracyjnym Auschwitz.

A powiedz wprost do jakiego poziomu "proporcjonalno¶ci" akceptujesz
odpowiedzialno¶æ zbiorow± i w jakich przypadkach?  Mi jako¶ te¿ nie ¿al ale
wybielanie odpowiedzialno¶ci zbiorowej to (chocia¿ trochê) ¶liska sprawa.

A ¿al to ci byæ powinno wizerunku "sympatycznego jankesa" oraz tego ¿e
wypominaniem "Ruskich gwa³tów" jankesi te¿ oberw± tyle ¿e mniej..

-- A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa³a Kukliñkisch 21 wieku.
Pasuje jak ¶wini siod³o.  (Przys³owie polskie)

Nie do jakiego poziomu a od jakiego poziomu. Od jakiego? A tak minimum 5 razy wiêcej ni¿ ci " niewinni i dobrzy niemcy zrobili". Wystarczy poogl±daæ archiwalne filmy z III Rzeszy. Popatrzeæ jak im prawe rêce same siê prostuj± w jedynym s³usznym powitaniu. To co ich spotka³o od strony wschodniej to minimalna ale ju¿ akceptowalna forma odwetu i zemsty zwyk³ych ludzi. Na zachodzie mieli pe³ny wersal w traktowaniu.

Data: 2015-03-31 08:50:39
Autor: Wiesiaczek
W dniu 31.03.2015 o 01:45, kogutek444@gmail.com pisze:
Jakoś mi ich nie żal. Może porozmawiamy o stertach okularów, włosów, ubrań małych dzieci jakie można obejrzeć w Obozie Koncentracyjnym Auschwitz.

No właśnie, możemy porozmawiać.
Byłeś tam i widziałeś czy tylko w TV zobaczyłeś?
Bo gdy ja tam pojechałem to byłem zaskoczony, że zrobiono "instalację" artystyczną z okularów etc, ale tego było... no nie wiem... może 100 sztuk?
Byłem też zaskoczony całkiem niezłymi jak na więzienie warunkami w blokach.
Służąc w LWP w koszarach niewiele mieliśmy lepsze.

A co do gwałconych Niemek to raczej współczuję tym gwałcącym determinacji, by się na taki pasztet rzucić :)

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-31 05:30:32
Autor: kogutek444
190 tys. gwa³tów na Niemkach. Amerykanie krzywdzili nawet 7-latki
W dniu wtorek, 31 marca 2015 08:50:51 UTC+2 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:
W dniu 31.03.2015 o 01:45, kogutek444@gmail.com pisze:
> Jako¶ mi ich nie ¿al. Mo¿e porozmawiamy o stertach okularów, w³osów, ubrañ ma³ych dzieci jakie mo¿na obejrzeæ w Obozie Koncentracyjnym Auschwitz.

No w³a¶nie, mo¿emy porozmawiaæ.
By³e¶ tam i widzia³e¶ czy tylko w TV zobaczy³e¶?
Bo gdy ja tam pojecha³em to by³em zaskoczony, ¿e zrobiono "instalacjê" artystyczn± z okularów etc, ale tego by³o... no nie wiem... mo¿e 100 sztuk?
By³em te¿ zaskoczony ca³kiem niez³ymi jak na wiêzienie warunkami w blokach.
S³u¿±c w LWP w koszarach niewiele mieli¶my lepsze.

A co do gwa³conych Niemek to raczej wspó³czujê tym gwa³c±cym determinacji, by siê na taki pasztet rzuciæ :)

-- Wiesiaczek (dzi¶ z DC)

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Bylem i widzia³em. By³o to w czasach kiedy nie robiono instalacji.

Data: 2015-03-31 17:53:17
Autor: Wiesiaczek
W dniu 31.03.2015 o 14:30, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu wtorek, 31 marca 2015 08:50:51 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:
[...]

Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Bylem i widziałem. Było to w czasach kiedy nie robiono instalacji.

Ja byłem jakieś 7-10 lat temu.
I naprawdę widziałeś stertę okularów i włosów?
Duża to byłą sterta?

Data: 2015-03-31 09:45:20
Autor: kogutek444
190 tys. gwa³tów na Niemkach. Amerykanie krzywdzili nawet 7-latki
W dniu wtorek, 31 marca 2015 17:53:19 UTC+2 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:
W dniu 31.03.2015 o 14:30, kogutek444@gmail.com pisze:
> W dniu wtorek, 31 marca 2015 08:50:51 UTC+2 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:

> Bylem i widzia³em. By³o to w czasach kiedy nie robiono instalacji.

Ja by³em jakie¶ 7-10 lat temu.
I naprawdê widzia³e¶ stertê okularów i w³osów?
Du¿a to by³± sterta?

-- Wiesiaczek (dzi¶ z DC)

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Du¿a to pojêcie wzglêdne. Z perspektywy czasu dla mnie jak by tam by³y jedne okulary, jeden pukiel w³osów i jedne dzieciêce buciki to i te pojedyncze sztuki by³o by za du¿o, bo wiem w jaki sposób siê tam znalaz³y. Raz by³em w Auschwitz, na szkolnej wycieczce. Kilkadziesi±t lat temu. Ten raz wystarczy³ ¿ebym móg³ rozgrzeszyæ wszystkich co brali na niemcach wtedy odwet. Do wspó³czesnych urodzonych po wojnie Niemców nic nie mam.

Data: 2015-03-31 18:49:29
Autor: Ikselka
190 tys. gwa³tów na Niemkach. Amerykanie krzywdzili nawet 7-latki
Dnia Tue, 31 Mar 2015 09:45:20 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisa³(a):

Raz by³em w Auschwitz, na szkolnej wycieczce. Kilkadziesi±t lat temu. Ten raz wystarczy³ ¿ebym móg³ rozgrzeszyæ wszystkich co brali na niemcach wtedy odwet.

I tak byæ powinno. Ka¿de polskie dziecko powinno tam byæ zawiezione.
Dlaczego sie teraz tego nie robi? - ewidentne.

Do wspó³czesnych urodzonych po wojnie Niemców nic nie mam.

Ale to tylko do nastêpnego Auschwitz, tylko do nastêpnego... :-\

--

Ikselka
na jego si³y i ¶rodki obronne, na jego dostatki, bogactwa, na wszystko, co

Data: 2015-03-31 23:07:51
Autor: nadir
W dniu 2015-03-31 o 18:49, Ikselka pisze:
I tak byæ powinno. Ka¿de polskie dziecko powinno tam byæ zawiezione.
A to w jakim celu?

Dlaczego sie teraz tego nie robi? - ewidentne.
Bo teraz jest moda na "polskie obozy koncentracyjne".
No i wycieczki z Izraela s± bardziej dochodowe.

Data: 2015-03-31 19:19:35
Autor: A. Filip
kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu wtorek, 31 marca 2015 17:53:19 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> [...]

Ja byłem jakieś 7-10 lat temu.
I naprawdę widziałeś stertę okularów i włosów?

Duża to pojęcie względne. Z perspektywy czasu dla mnie jak by tam były
jedne okulary, jeden pukiel włosów i jedne dziecięce buciki to i te
pojedyncze sztuki było by za dużo, bo wiem w jaki sposób się tam
znalazły. Raz byłem w Auschwitz, na szkolnej wycieczce. Kilkadziesiąt
lat temu. Ten raz wystarczył żebym mógł rozgrzeszyć wszystkich co
brali na niemcach wtedy odwet. Do współczesnych urodzonych po wojnie
Niemców nic nie mam.

A (obecnie usuniętą) tablice "4 miliony ofiar" równie dobrze zapamiętałeś?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Każdy mężczyzna ma jakÄ…Å› wadÄ™.  (PrzysÅ‚owie japoÅ„skie)

Data: 2015-03-31 23:31:41
Autor: andal

napisał:
> [...]

lat temu. Ten raz wystarczył żebym mógł rozgrzeszyć wszystkich co brali
na niemcach wtedy odwet. Do współczesnych urodzonych po wojnie Niemców

bylem (pracowalem) w niemczech zachodnich w 82

ta sama rasa co w czasie II WS

Data: 2015-03-31 17:00:23
Autor: Budzik
190 tys. gwa³tów na Niemkach. Amerykanie krzywdzili nawet 7-latki
U¿ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Bylem i widzia³em. By³o to w czasach kiedy nie robiono instalacji.

Ja by³em jakie¶ 7-10 lat temu.
I naprawdê widzia³e¶ stertê okularów i w³osów?
Du¿a to by³± sterta?

Ja by³em lat temu ponad 20 i okularów nie pamietam, ale szczotek do w³osów by³ ca³y pokój odgrodzony szyb±. Albo w³osów - juz dok³adnie nie pamietam.

Tu masz jakby potrzeba by³o wiecej:
https://www.google.pl/search?q=auschwitz&client=opera&hs=XCg&source=lnms&tb
m=isch&sa=X&ei=UckaVeCSINHTaNGRgagO&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=873#tbm=is
ch&q=auschwitz+w%C5%82osy&revid=110985251&imgrc=a3JOKuVRI6jioM%253A%3B4tEkZ
E3RoH0qGM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.auschwitz.org%252Fdownload%252Fgfx%252Fa
uschwitz%252Fpl%252Fdefaultgalerie%252F1010%252F3%252F1%252F20080801_150266
3859_wlosy_2.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.auschwitz.org%252Fgaleria%252Fwys
tawy%252Fdowody-zbrodni%252C3.html%3B650%3B434

http://tiny.pl/xhwgh

Data: 2015-03-31 08:00:40
Autor: Budzik
[...]

Ty to jednak jestes nienormalny...

Data: 2015-03-31 10:02:34
Autor: Wiesiaczek
W dniu 31.03.2015 o 10:00, Budzik pisze:
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Ale masz coÅ› do powiedzenia w temacie?

Data: 2015-03-31 17:00:22
Autor: Budzik
[...]

Ale masz co¶ do powiedzenia w temacie?

W temacie, albo raczej bardziej dos³ownie: tylko nienormalny moze podwa¿aæ tragediê Auschwitz na postawie ilo¶ci okularów w muzeum...
Co do porównania z koszarami wypada³oby tylko zapytaæ, czy was te¿ w nied³ugim czasie po przybyciu do koszar zabijano...?

Data: 2015-03-31 19:29:51
Autor: Wiesiaczek
W dniu 31.03.2015 o 19:00, Budzik pisze:
[...]

W temacie, albo raczej bardziej dosłownie: tylko nienormalny moze podważać
tragedię Auschwitz na postawie ilości okularów w muzeum...

Przecież to kogutek napisał o tych "stertach" okularów.
Skąd więc wniosek, że cokolwiek podważam?

Co innego robienie Cepelii z muzeum.
Uważasz, że to ja tu jestem nienormalny? :)

Co do porównania z koszarami wypadałoby tylko zapytać, czy was też w
niedługim czasie po przybyciu do koszar zabijano...?

Możesz powiedzieć, co to ma wspólnego z warunkami bytowymi?

Bo jeśli nie to skończ z tanią demagogią.

Data: 2015-03-31 18:00:51
Autor: Budzik
[...]

Przecie¿ to kogutek napisa³ o tych "stertach" okularów.
Sk±d wiêc wniosek, ¿e cokolwiek podwa¿am?

Odnios³em wrazenie, byc moze mylne, ze dementujesz ilosci okularow, w³osów etc podwazajac skale zbrodni.
Tak to zabrzmia³o.
Rozumiem ze nie taka by³a intencja?

Co innego robienie Cepelii z muzeum.
Uwa¿asz, ¿e to ja tu jestem nienormalny? :)

Nie wiem co masz na mysli.

Co do porównania z koszarami wypada³oby tylko zapytaæ, czy was te¿ w
nied³ugim czasie po przybyciu do koszar zabijano...?

Mo¿esz powiedzieæ, co to ma wspólnego z warunkami bytowymi?

Bo je¶li nie to skoñcz z tani± demagogi±.

Tylko tyle, ze takie dopowiedzenia o nienajgorszych warunkach smierci mi relatywizowaniem.
Pomijam juz fakt, ze zadnych nienajgorszych warunków nie pamietam, to co zapamietalem by³o straszne.

Data: 2015-03-31 20:25:39
Autor: Wiesiaczek
W dniu 31.03.2015 o 20:00, Budzik pisze:
[...]

Odniosłem wrazenie, byc moze mylne, ze dementujesz ilosci okularow, włosów
etc podwazajac skale zbrodni.
Tak to zabrzmiało.
Rozumiem ze nie taka była intencja?

DementujÄ™.
To co pokazują w Oświęcimiu to jest jakaś Cepelia!
Nikt normalny nie będzie przeliczał ilości okularów na ilość zabitych, a Ty wyraźnie się tym ekscytujesz. Pogadaj sobie może o tym z kogutkiem, bo jego też to rusza.

Co innego robienie Cepelii z muzeum.
Uważasz, że to ja tu jestem nienormalny? :)

Nie wiem co masz na mysli.

Brak poważnego potraktowania zwiedzających.

[...]

zapamietalem było straszne.

Co tam było strasznego? To nie "warunki śmierci" tylko bytowe.
Cele z oknami, przestronne. umywalnie w każdym bloku na kilkanaście stanowisk, dobrze wyposażonych... co tam jeszcze miało by być? Fitnes, sauna?
Po tym, co pokazywali w TV byłem zaskoczony.

Data: 2015-03-31 21:23:18
Autor: Budzik
[...]

Dementujê.

Podwazasz ogólnie znan± skale zbroni?

To co pokazuj± w O¶wiêcimiu to jest jaka¶ Cepelia!
Nikt normalny nie bêdzie przelicza³ ilo¶ci okularów na ilo¶æ zabitych,
a Ty wyra¼nie siê tym ekscytujesz. Pogadaj sobie mo¿e o tym z
kogutkiem, bo jego te¿ to rusza.

Ekscytujesz to za duzo powiedziane.
Rozumiem idee pokazania czegos co dla przecietnego cz³owieka jest niewyobrazalne.

Co innego robienie Cepelii z muzeum.
Uwa¿asz, ¿e to ja tu jestem nienormalny? :)

Nie wiem co masz na mysli.

Brak powa¿nego potraktowania zwiedzaj±cych.

Co dla Ciebie by³oby powa¿nym traktowaniem?

[...]

Co tam by³o strasznego? To nie "warunki ¶mierci" tylko bytowe.
Cele z oknami, przestronne. umywalnie w ka¿dym bloku na kilkana¶cie stanowisk, dobrze wyposa¿onych... co tam jeszcze mia³o by byæ? Fitnes,
sauna?
Po tym, co pokazywali w TV by³em zaskoczony.

Ja pamietam klitki z wieloma ³ó¿kami pietrowymi i opowiesci ze w takim jednym pomieszczeniu przebywa³o duzo wiecej osób niz powinno.

Data: 2015-04-01 06:32:16
Autor: Wiesiaczek
W dniu 31.03.2015 o 23:23, Budzik pisze:
[...]

Ja pamietam klitki z wieloma łóżkami pietrowymi i opowiesci ze w takim
jednym pomieszczeniu przebywało duzo wiecej osób niz powinno.

To zupełnie tak, jakbyś był w wojsku w moich czasach.

Data: 2015-04-01 06:00:49
Autor: Budzik
[...]

To zupe³nie tak, jakby¶ by³ w wojsku w moich czasach.

Wspolczuje.

Data: 2015-03-31 09:05:48
Autor: ada
W dniu 2015-03-31 o 01:45, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

A s± tam takowe jeszcze? Dawno nie tam nie by³o, ostatnio ze 45 lat temu, na spêdzie z podstawówki...

Data: 2015-03-31 14:35:48
Autor: andal

napisał:
[...]

A są tam takowe jeszcze? Dawno nie tam nie było, ostatnio ze 45 lat
temu, na spędzie z podstawówki...

boukun, w 1996 bylo jak za twej podstawowki

pojechalem by pokazac dzieciom

Data: 2015-03-31 18:54:11
Autor: Ikselka
190 tys. gwa³tów na Niemkach. Amerykanie krzywdzili nawet 7-latki
Dnia Mon, 30 Mar 2015 16:45:18 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisa³(a):

[...]

W dodatku to s± ju¿ tylko resztki, te uzyskane w ostatnich dniach dzia³ania
obozu, których ju¿ nie zd±¿yli wykorzystaæ. Ja bym chêtnie "porozmawia³a" o
ludzkim t³uszczu wykorzystywanym na myd³o, o spalonych ludzkich ko¶ciach
wykorzystywanych na nawóz, o ludzkich w³osach na wycieraczki, o skórze na
rêkawiczki dla niemieckich frojlajnen... Za to wszystko nale¿a³o siê
Niemcom 100 lat gwa³tów dzieñ i noc. A im tego w koñcu jednak oszczêdzono!

Data: 2015-03-31 11:23:06
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-30 o 22:57, ada pisze:
Potworność za potworność. Gwałty na Niemkach podczas II wojny światowej

Niby ta IIWÅš byÅ‚a w tym czymÅ› wyjÄ…tkowym? Od zarania dziejów w czasie wojen (i nie tylko) żoÅ‚dactwo  gwaÅ‚ciÅ‚o i mordowaÅ‚o cywilów. CaÅ‚y ambaras w tym że jedne sprawy propaganda nagÅ‚aÅ›nia a inne przemilcza. W czasie II WÅš jankesi w tym byli lepsi od ruskich że mogli sobie poruchać bez uciekania siÄ™ do gwaÅ‚tów, przy wojsku byÅ‚y burdele, a także byli w posiadaniu towaru (fajki, czekolada, perfumy itd) za który mogli ruchać bez uciekania siÄ™ do przemocy.

Data: 2015-03-31 14:37:30
Autor: andal
On Tue, 31 Mar 2015 11:23:06 +0200, Patriota wrote:

W dniu 2015-03-30 o 22:57, ada pisze:
Potworność za potworność. Gwałty na Niemkach podczas II wojny światowej

Niby ta IIWŚ była w tym czymś wyjątkowym? Od zarania dziejów w czasie
wojen (i nie tylko) żoÅ‚dactwo  gwaÅ‚ciÅ‚o i mordowaÅ‚o cywilów. CaÅ‚y
ambaras w tym że jedne sprawy propaganda nagłaśnia a inne przemilcza. W
czasie II WŚ jankesi w tym byli lepsi od ruskich że mogli sobie poruchać
bez uciekania się do gwałtów, przy wojsku były burdele, a także byli w
posiadaniu towaru (fajki, czekolada, perfumy itd) za który mogli ruchać
bez uciekania siÄ™ do przemocy.

dodaj ze natomiast ruskie nie tylko zgwalcili

ale i okradli ze wszystkiego

Data: 2015-03-31 07:52:43
Autor: kogutek444
190 tys. gwa³tów na Niemkach. Amerykanie krzywdzili nawet 7-latki
W dniu wtorek, 31 marca 2015 16:37:33 UTC+2 u¿ytkownik andal napisa³:

> Niby ta IIW¦ by³a w tym czym¶ wyj±tkowym? Od zarania dziejów w czasie
> wojen (i nie tylko) ¿o³dactwo  gwa³ci³o i mordowa³o cywilów.. Ca³y
> ambaras w tym ¿e jedne sprawy propaganda nag³a¶nia a inne przemilcza. W
> czasie II W¦ jankesi w tym byli lepsi od ruskich ¿e mogli sobie poruchaæ
> bez uciekania siê do gwa³tów, przy wojsku by³y burdele, a tak¿e byli w
> posiadaniu towaru (fajki, czekolada, perfumy itd) za który mogli ruchaæ
> bez uciekania siê do przemocy.

dodaj ze natomiast ruskie nie tylko zgwalcili

ale i okradli ze wszystkiego

To tak jak niemcy. 10 minut na wyprowadzenie siê z gospodarstwa albo mieszkania niemcy dawali. Powszechne w armii niemieckiej by³o dawanie prezentów ¿o³nierzom. Zegarki, papiero¶nice itp. Na wielu by³a dedykacja w stylu " dla mojego ukochanego mê¿a Izaka ....".  Pod koniec wojny jak niemcom brakowa³o wszystkiego a zw³aszcza krwi do transfuzji pozyskiwano j± w pewien sposób. M³ode z regu³y dziewczyny i m³ode kobiety by³y ³apane i odpompowywane z krwi. Nie z pó³ litra ale z ca³ej. Przy okazji je gwa³cono. Dalej chcesz rozmawiaæ o krzywdzie faszystowskich szmat na których ¿o³nierze brali za to wszystko odwet? Jak jest wojna to jest odpowiedzialno¶æ zbiorowa.

Data: 2015-03-31 17:42:12
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-31 o 16:37, andal pisze:
[...]

Dawaj przykÅ‚ady tego okradzenia, z których to fabryk wywieziono sprzÄ™t, jakie dzieÅ‚a sztuki powÄ™drowaÅ‚y na wschód itd.. skoro pokradli "z wszystkiego"...  JesteÅ› w stanie? Pewnie nie - znowu mowa trawa czyli norma jeżeli chodzi o ciebie...

Data: 2015-03-31 23:33:42
Autor: andal
On Tue, 31 Mar 2015 17:42:12 +0200, Patriota wrote:

[...]

który mogli ruchać bez uciekania się do przemocy.
dodaj ze natomiast ruskie nie tylko zgwalcili

ale i okradli ze wszystkiego

Dawaj przykłady tego okradzenia, z których to fabryk wywieziono sprzęt,
jakie dzieła sztuki powędrowały na wschód itd.. skoro pokradli "z
wszystkiego"...  JesteÅ› w stanie? Pewnie nie - znowu mowa trawa czyli
norma jeżeli chodzi o ciebie...

co slepemu mozna pokazac ?

Data: 2015-04-03 09:20:47
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-01 o 01:33, andal pisze:

[...]

Naprawdę nie musisz się obawiać że oślepnę z czytania nadmiaru materiałów obciążających ZSRR o ograbienie Polaków z majątku narodowego.

Data: 2015-04-03 16:04:59
Autor: andal
On Fri, 03 Apr 2015 09:20:47 +0200, Patriota wrote:

[...]

kre.ru cie oslepilo juz dawno

Data: 2015-04-05 00:43:12
Autor: andal
On Sat, 04 Apr 2015 15:47:39 +0200, Patriota wrote:

[...]

to samo co:

http://www.kre.ru/

Data: 2015-04-06 09:17:24
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-05 o 02:43, andal pisze:
[...]

Nigdy wcześniej nie widziałem tej strony.

Data: 2015-03-31 17:52:22
Autor: Ikselka
190 tys. gwałtów na Niemkach. Amerykanie krzywdzili nawet 7-latki
Dnia Mon, 30 Mar 2015 22:57:31 +0200, ada napisa³(a):

Ca³o¶æ tu

¯e biedny naród niemiecki? - by³o nie w³aziæ, gdzie nie zapraszano. Wiêc
siê tak nie lituj, bo zawa³u dostaniesz.

Data: 2015-03-31 19:54:43
Autor: the_foe
[...]

dane wyssane z brudnego palca.
W przypadku ssowietów to sie nawet zgadza, co najmniej 2 mln gwałtów. 240 tys kobiet nie przezylo tej typowej radzieckiej "atrakcji". W przypadku amerykanskich zolnierzy historycy mówią o maksymalnie 12 tys gwałtach. W amerykanskiej armii za gwałt formalnie groził pluton eguzkucyjny, ale były to sporadyczne wyroki w wiekszosci wykonane na czarnych.
Tak wiec nie wiem skad te 190 tys, zapewne z rossyjskiego archiwum.
--
@foe_pl

Data: 2015-04-03 09:18:06
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-31 o 19:54, the_foe pisze:

[...]

Znacznie bardziej interesujÄ…ce sÄ… te twoje dane..  Z czego zasiÄ™gniÄ™te - z  biuletynów Radia "Wolna" Europa?

Data: 2015-04-03 11:44:47
Autor: the_foe
W dniu 2015-04-03 o 09:18, Patriota pisze:
[...]

np:
http://books.google.pl/books?id=SjspAcONy-gC&redir_esc=y

--
@foe_pl

Data: 2015-04-04 15:48:09
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-03 o 11:44, the_foe pisze:

Znacznie bardziej interesujÄ…ce sÄ… te twoje dane..  Z czego zasiÄ™gniÄ™te -
z  biuletynów Radia "Wolna" Europa?

np:
http://books.google.pl/books?id=SjspAcONy-gC&redir_esc=y

I na podstawie takiego gówna  nie masz skrupułów aby oskarżać ludzi?

Data: 2015-04-04 18:37:56
Autor: the_foe
W dniu 2015-04-04 o 15:48, Patriota pisze:
[...]

tzn, twierdzisz, ze Amerykanie nie gwałcili?

--
@foe_pl

Data: 2015-04-06 09:18:14
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-04 o 18:37, the_foe pisze:

I na podstawie takiego gówna  nie masz skrupułów aby oskarżać ludzi?
tzn, twierdzisz, ze Amerykanie nie gwałcili?

Każde wojsko w czasie trwania wojny gwałciło, gwałci i gwałcić będzie. Takie są odwieczne prawidła tych zdarzeń. I obwinianie o to że jedni gwałcili więcej niż inni to trochę takie jakby czepialstwo.

Data: 2015-04-06 11:14:19
Autor: the_foe
W dniu 2015-04-06 o 09:18, Patriota pisze:
[...]

OCzywiscie, russkim symetria binarna daje ZAWSZE korzysci propagandowe. Dziwne, co?

--
@foe_pl

Data: 2015-04-07 16:50:09
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-06 o 11:14, the_foe pisze:
[...]

Bardzo, bo za to Ussa zawsze prawe i sprawiedliwe, co tam ich gwałty, ruski to dopiero gwałcili..

190 tys. gwałtów na Niemkach. Amerykanie krzywdzili nawet 7-latki