1900x1200 - jaki monitor do 2000 zl?

Data: 2009-02-25 18:35:33
Autor: martae
1900x1200 - jaki monitor do 2000 zl?
Witam. Poszukuje monitor 24", koniecznie DVI i jasna obudowa - nie czarna a tym bardziej czarna blyszczaca. Czy ktos moglby polecic dobry sprawdzony model - z podwyzszona jasnoscia, i z regulacja gora dol na stopie. PIVOT nie jest potrzebny.

dzieki z gory
Gb

Data: 2009-02-25 18:46:38
Autor: M
1900x1200 - jaki monitor do 2000 zl?

Użytkownik "martae" <martae@hiobs.com> napisał w wiadomoœci news:go401b$gh2$1mx1.internetia.pl...
[...]

benq 241W srebrna obudowa 1500zł

http://www.agito.pl/powyzej-19/benq-24-lcd-fp241w.352.39204.html

Data: 2009-02-26 01:15:39
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Samsung T260HD z wbudowanym tunerem tv.

zyga

Data: 2009-02-26 08:23:54
Autor: Leszek
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

On jest przecież czarny błyszczący. Z czarnych bardziej mi się podoba mój Samsung 2693 HM, a porównywałem go z T260.

Data: 2009-02-26 11:50:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Upieram się przy moim wyborze.
;-)

zyga

Data: 2009-02-26 22:06:35
Autor: Leon Mazurek
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:go5raj$l3k$3news.interia.pl...

[...]

Ja mam T240HD i jeśli chodzi o matrycę, to jest gorsza od tej którą miałem w SM930 co powoduje u mnie lekkie niezadowolenie. No ale miał być z TV, to jest.
Gdybym miał do wydania 2000, to wybrałbym coą na matrycy PVA

L.M.

Data: 2009-02-27 02:13:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Dostaniesz w tej cenie fullHD?

zyga

Data: 2009-02-26 02:15:48
Autor: micoud81

Ja na twoim miejscu rozważyłbym HP W2408H http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/254009

Data: 2009-02-26 11:20:11
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Thu, 26 Feb 2009 02:15:48 -0800 (PST), micoud81@gmail.com napisał(a):

[...]

No ale on nijak nie ma jasnej obudowy i się "trochę" błyszczy :P

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX

Data: 2009-02-26 17:25:41
Autor: Gupik
1900x1200 - jaki monitor do 2000 zl?
a może coś od Dell,a + zew tuner

Data: 2009-02-27 20:59:30
Autor: Chichotek
Był 25 luty (środa) gdy o godz. 18:35 *martae* napisał(a):

[...]

Iiyama Prolite B2409BS, 24 cale, cena ok 1250

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2009-03-01 02:47:54
Autor: Michal Kawecki
Dnia Fri, 27 Feb 2009 20:59:30 +0100, Chichotek napisał(a):

[...]

Gdzie go można kupić?
--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2009-03-01 13:38:51
Autor: Gupik
1900x1200 - jaki monitor do 2000 zl?
pewnie na  Allegro, ale  to i tak na TN jedzie

1900x1200 - jaki monitor do 2000 zl?