191cm i pierwszy jednoślad.

Data: 2009-02-23 15:28:54
Autor: kejdżej
191cm i pierwszy jednoślad.
Witam.
Chiński sprzęt sobie z głowy wybiłem[ot]. Nie dam im zarobić.
Googlam, aledrogo przeglądam i moją uwagę kieruję na takie modele :
ntv,vs,trampek,xj,bandyta(może coś innego??).
Rozglądam się za nakedami - wiatr pohamuje moje żądze prędkości(tak to
sobie tłumaczę).
Ogranicza mnie ilość posiadanych 2 złotówek -> całe 3000.
Z tego co na grupie wyczytałem, to trampek do mojego wzrostu najlepiej
by przypasował, ale ilość moich 2 złotówek nie pozwoli mi na zakup
sprzętu w jako takim stanie. Mydlanymi oczami patrzę w stronę ntv -
kardan i v2(szkoda,że nie 90st). niby tani w utrzymaniu, v2 ciężki w
zajechaniu.
Obawiam się,że przy moim wzroście jazda z ekstremalnie zgiętymi
kolanami obfitowała by w zbyt wiele przerw na rozprostowanie stawów.
Wysocy motonici - co wybrać?
Chcę zacząć od szosówki. W przyszłości Wszystkie kraje europy na moto
zwiedzić(eh te marzenia - z Islandią drogo będzie :| ).
Na ten czas wpadłem na ideę, by zakupić kask/kurtkę/rękawice i co
łikend/2 odwiedzać pobliskich handlarzy/sprzedających moto. Oglądać,
rozmawiać, jazdy próbne robić. Innej opcji nie widzę.
Wybaczcie brak spójności ->luxury v + pilska + Ambrosius ryją czachę.

Nie ma mowy o kumplu znającym się na moto, pomagającym w zakupie.
Musze liczyć tylko na sobie.

Społecznie wyalienowany, kroczący dekadencystyczną ścieżka życia kej
dżej.

Pozdrawiam.

 A jeśli nie wiesz dlaczego na drogach są korki sprawdź : http://tinyurl.com/boc544
(misc.samochody)

Data: 2009-02-24 01:00:16
Autor: Leszek Karlik
191cm i pierwszy jednoślad.
On Tue, 24 Feb 2009 00:28:54 +0100, kejdżej <lebhosting@gmail.com> wrote:

[...]
[...]

NTV za tyle w jako takim stanie też raczej nie dostaniesz. Czy te 3000
to już po zakupieniu porządnych ciuchów? I ile ci zostanie na eksploatację?
Bo jak kupisz motocykl za 3000 to na części eksploatacyjne później od razu
będzie musiało sporo pójść.

Obawiam się,że przy moim wzroście jazda z ekstremalnie zgiętymi
kolanami obfitowała by w zbyt wiele przerw na rozprostowanie stawów.

Ja mam 1,8 m wzrostu i nie jest jakoś szczególnie źle, ale Tobie może
być na NTVce za ciasno.

[...]

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-02-23 16:23:24
Autor: kejdżej
191cm i pierwszy jednoślad.
On 24 Lut, 01:00, "Leszek Karlik" <les...@hell.pl> wrote:
On Tue, 24 Feb 2009 00:28:54 +0100, kejdżej <lebhost...@gmail.com> wrote:

[...]

> [...]

> kolanami obfitowała by w zbyt wiele przerw na rozprostowanie stawów..

Ja mam 1,8 m wzrostu i nie jest jakoś szczególnie źle, ale Tobie może

3000 dwu złotówek ->6000kpln

Data: 2009-02-24 00:34:48
Autor: Jasio
191cm i pierwszy jednoślad.

Użytkownik "kejdżej" napisał w wiadomości news:c3a0d658-69e2-41c2-9035-90554b2c0b5213g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

Bo jak kupisz motocykl za 3000 to na części eksploatacyjne później od razu

***

Tak to jest jak się przefajni.

A wracając do tematu - polecam rdzewiejące fałki suzuki z sygnaturki. Można poczytać w necie o różnych jej minusach, ale ma sporo plusów - nie będzie Ci brakowało miejsca. A teraz katalogowo - 5,5s do setki to nie w kij dmuchał. W 6,000zł można wyrwać bez problemu.

Skoro tak wysoki jesteś, to z masą powinieneś sobie poradzić, jeżeli jeździłeś trochę motocyklem.

Jak nie jeździłeś, to może najpierw spróbuj - a nuż okaże się to niepraktyczne i ładowanie całej tej kasy w hobby, które szybko zarzucisz, może okazać się bezsensowne?

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-02-24 01:27:03
Autor: Leszek Karlik
191cm i pierwszy jednoślad.
On Tue, 24 Feb 2009 01:23:24 +0100, kejdżej <lebhosting@gmail.com> wrote:

[...]
> [...]
> sprzętu w jako takim stanie.
NTV za tyle w jako takim stanie też raczej nie dostaniesz.

A. Metafora mnie ominęła. No to nadal budżet taki trochę mały na
NTV w dobrym stanie, zwłaszcza jeżeli byś myślał o turystyce to warto
poszukać z kuframi.

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2009-02-23 16:37:21
Autor: kejdżej
191cm i pierwszy jednoślad.
On 24 Lut, 01:27, "Leszek Karlik" <les...@hell.pl> wrote:
On Tue, 24 Feb 2009 01:23:24 +0100, kejdżej <lebhost...@gmail.com> wrote:

[...]

> [...]

A. Metafora mnie ominęła. No to nadal budżet taki trochę mały na
NTV w dobrym stanie, zwłaszcza jeżeli byś myślał o turystyce to warto

Zdaję sobie sprawę z tego,że budżet skromny :|.
kask~500pln,kurtka~400(polo czy coś takiego), rękawice~100. Może na
jakieś spodnie zostanie, bo w bojówkach z asfaltem na winklu ze
żwirkiem bym się nie chciał spotkać.
Moto z założenia ma być na 1 sezon (dlatego nad chińszczyzną się
zastanawiałem).
Czekam,aż kobieta mgr zrobi i zamierzam zasilić szeregi emigrantów.
Chcę się na moto wprawić po prostu, chodzi to za mną od hmm 10 lat. za
długo...
Ujeżdżanie  ogarów,motorynek,mz`t, downhilowych/innych też rowerów mam
za sobą. 1 raz mi się zdarzyło na prawdziwym moto jechać - suzuki
katana(strach w oczach).
Te 10cm może różnicy nie będzie robiło. może głowę mama wyższą o 3cm/
korpus o 7 :) kolana dadzą radę.
Pozdro!!

Data: 2009-02-24 01:41:54
Autor: Leszek Karlik
191cm i pierwszy jednoślad.
On Tue, 24 Feb 2009 01:37:21 +0100, kejdżej <lebhosting@gmail.com> wrote:

[...]
[...]

Ja po wyjebaniu się przy ~100 kmh byłem bardzo wdzięczny sobie za to, że
zdecydowałem się na komplet ciuchów tekstylnych, bo o ile kurtka przeszła
w zasadzie nienaruszona i dalej jej używam, o tyle spodnie nadawały się
po tym na  śmietnik, jakbym miał dżinsy to by mnie bardzo bolało i  zostałyby
niedładne blizny. :-)

Moto z założenia ma być na 1 sezon (dlatego nad chińszczyzną się
zastanawiałem).

Jak chcesz kupić motocykl na 1 sezon a potem wyjechać za granicę, to
się zastanów czy nie warto wrzucić więcej kasy w porządne ciuchy, a
motocykl kupić jakiś lżejszy - 250tkę jakąś, jak jesteś wysoki to
enduraka. Do jazdy w mieście i nauki wygodniejsza, w eksploatacji
tańsza.

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-02-23 16:49:03
Autor: kejdżej
191cm i pierwszy jednoślad.
On 24 Lut, 01:41, "Leszek Karlik" <les...@hell.pl> wrote:
On Tue, 24 Feb 2009 01:37:21 +0100, kejdżej <lebhost...@gmail.com> wrote:

[...]

> [...]

motocykl kupić jakiś lżejszy - 250tkę jakąś, jak jesteś wysoki to
enduraka. Do jazdy w mieście i nauki wygodniejsza, w eksploatacji

Myślałem o tym,żeby w ubiór odpowiedni zainwestować, bo na przyszłość
miał bym w co się ubrać.
Szczerze powiem,że szukanie i kupno motocykla mnie przeraża. Cholerne
miny, a każdy silnik wg sprzedającego to igiełka (sic!!)
Oprucz wcześniej wymienionych nad Dominatorem się też zastanawiałem..
250cc hmm nie orientuję się. :(

Data: 2009-02-24 21:21:08
Autor: greg
191cm i pierwszy jednoślad.

Użytkownik "kejdżej" <lebhosting@gmail.com> napisał w wiadomości news:586adbb5-931b-4f67-9504-8762ca9985efa12g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

miny, a każdy silnik wg sprzedającego to igiełka (sic!!)
Oprucz wcześniej wymienionych nad Dominatorem się też zastanawiałem.

Hej.

Kup sobie yamahe xt 600. Tani, niepsujacy sie, niekradziejny bo brzydki jak kupa, bezowiewkowy - to bedziesz mial nakeda. Dasz jakieś uniwersalne opony i bedziesz mial zajebisty motor miejski. Za 4 tysie powinienes cos fajnego wyczaic a za reszte kupisz ciuchy. A sprzedasz bez straty jakby co. Przy kupowaniu patrz tylko zeby prosto jezdzil i nie dymil na niebiesko - tam sie wiecej nic nie zepsuje przez rok.
pozdro

greg

Data: 2009-02-25 15:53:57
Autor: kejdżej
191cm i pierwszy jednoślad.
Dzięki za frekwencję.
Kupię dobre ciuchy, resztę na moto przeznaczę.
Zaczynam nowe hobby - co tydzień będę testował motocykl(jako chętny
kupiec). Pewnie kilka(naście) modeli obczaję. Kolana i portfel
zdecydują co wybrać.
Pewnie na xj`te wybór padnie.
Pozdrawiam wszystkich!

Data: 2009-02-24 10:51:56
Autor: BartekGSXF
191cm i pierwszy jednoślad.

Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał w wiadomości news:op.uptyv4r4bkkx24deathandgravity...

[...]

A to nie szlo tak?
"Motocyklista bez blizny to dupa nie motocyklista"
czy jakos tak ;)

pozdr

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-02-24 14:34:43
Autor: Monster
191cm i pierwszy jednoślad.

[...]

dobre ciuchy to nie tylko ochrona przed szlifem-przede wszystkim przed warunkami atmosferycznymi,pojezdzisz w bojówkach to poczujesz jak kolana potrafią się odzywać

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

Data: 2009-02-24 07:54:36
Autor: Scyzoryk
191cm i pierwszy jednoślad.
<ciach>

6kzł - ciuchy będzie ok 5kzł

aktycznie na dobrego Trampka może być mało ale jeśli nie bedziesz na siłe szukał bardzo młodego rocznika to coś ok 87-90 powinieneś na spokojnie upolować.

Jeśli szosówkę to polecam rozglądanie się za starymi rzędówkami. Coś typu GSX550, xj600 itd. Twałe silniki, za roczniki ok 87-89 powinieneś upolować poniżej 4kzł w naprawdę niezłym stanie. Zawsze zostanie ci kilka PLNów na jakąś regulację czy drobną naprawę.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-02-24 03:00:48
Autor: jeszua
191cm i pierwszy jednoślad.
On 24 Lut, 07:54, "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL...@interia.pl> wrote:
[...]

no, ceny diversionów (92-96) też poleciały... da się znaleźć za tą
kasę
--
jeszua
ck krakoff