[CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęk nięcia pewnej gumy

Data: 2010-03-17 12:10:42
Autor: bratPit[pr]
[CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęk nięcia pewnej gumy
Piętno dla przymusowej wizyty w warsztacie.
W czwartek po południu podjechałem na chwilę naszym roboczym "struclem"
(kangoo blaszak) pod pracownię - nie gasząc silnika, wysiadłem na pół minety
z auta żeby coś podać chłopakom. Wracam, a tu jakieś klekotanie i warczenie
spod maski. Podnoszę machę, a tam pasek klinowy tylko fruwa, do tego
wszystko mokre od oleju. To ok, jadę do warsztatu, 50 metrów, da radę,
pomimo że nie ma wspomagania kierownicy.
Pan Czesio Złota Rączka powiedział,

to Twój przypadek?
jeżeli tak to powinieneś wyciągnąć wnioski,
po mojemu najpierw rozleciało się koło pasowe wału, wkręciło pasek, zmieliło parę innych rzeczy przy okazji,
miałeś szczęście że nie zmieliło rozrządu i głowicy,
a... i raczej zostawiaj auto u mechaników, którzy mają pojęcie o samochodzie który robią,
brat

Data: 2010-03-17 12:46:40
Autor: Koziołek
bratPit[pr] napisał:
to Twój przypadek?
jeżeli tak to powinieneś wyciągnąć wnioski,
po mojemu najpierw rozleciało się koło pasowe wału, wkręciło pasek, zmieliło parę innych rzeczy przy okazji,
Mogło i tak być.

a... i raczej zostawiaj auto u mechaników, którzy mają pojęcie o samochodzie który robią,
No właśnie trafiłem tam z polecenia trzech różnych osób. Z drugiej strony auta wartego 6 tysięcy nie opłaca się raczej serwisować w ASO ;)

Koziołek

Data: 2010-03-17 14:25:12
Autor: bratPit[pr]
[...]

nie mówię o ASO, mówię o warsztatach wyspecjalizowanych w danej marce lub grupie aut, takich gdzie facet podchodzi i po samych objawach wie co może się dziać, gdzie zajrzeć, żeby nie było niespodzianek i co przy danej okazji mogło ucierpieć,
gdyby ten mechanik o którym piszesz miał takie pojęcie najpierw zacząłby od sprawdzenia koła pasowego,
brat

[CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęk nięcia pewnej gumy