[CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy

Data: 2010-03-17 16:07:58
Autor: Paweł W.
[CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy

Piętno dla przymusowej wizyty w warsztacie.
W czwartek po południu podjechałem na chwilę naszym roboczym "struclem"
(kangoo blaszak) pod pracownię - nie gasząc silnika, wysiadłem na pół minety
z auta

Francuzy raczej nie lubią pół minety ;-p

p.

[CROSS - POST][BLOG] 1940 czyli skutki pęknięcia pewnej gumy