1944 dni wstydu i hańby.

Data: 2015-08-07 08:29:52
Autor: Wiesiaczek
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 06.08.2015 o 22:26, Ikselka pisze:

"Krew jego dawne bohatery
a imię jego czterdzieści i cztery."

"Prezydentura wraca w godne ręce
dokładnie 1944 dni po śmierci
Lecha Kaczyńskiego."

Jacek Kurski PL @KurskiPL
https://twitter.com/KurskiPL/status/629199500243017728

I ja też mam znowu prezydenta, z którego mogę być dumna!

A czegóż to dokonał ten Twój prezydent?
Oświeć mnie to może i ja się za nim będę wstawiał?

--
Wiesiaczek (dziÅ› z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-08-07 08:37:58
Autor: XL
1944 dni wstydu i hañby.
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> Wrote in message:
W dniu 06.08.2015 o 22:26, Ikselka pisze:

"Krew jego dawne bohatery
a imiê jego czterdzie¶ci i cztery."

"Prezydentura wraca w godne rêce
dok³adnie 1944 dni po ¶mierci
Lecha Kaczyñskiego."

Jacek Kurski PL @KurskiPL
https://twitter.com/KurskiPL/status/629199500243017728

I ja te¿ mam znowu prezydenta, z którego mogê byæ dumna!

A czegó¿ to dokona³ ten Twój prezydent?
O¶wieæ mnie to mo¿e i ja siê za nim bêdê wstawia³?

Nikt nie musia³ mnie o¶wieciæ, abym siê za m±drymi wstawia³a, to i
 Ciebie od podziwu dla komorowskiego buractwa odwodziæ nie
 zamierzam.
--
XL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-08-07 09:31:08
Autor: Wiesiaczek
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 07.08.2015 o 08:37, XL pisze:
[...]

Nikt nie musiał mnie oświecić, abym się za mądrymi wstawiała, to i
  Ciebie od podziwu dla komorowskiego buractwa odwodzić nie
  zamierzam.

Nigdy i nigdzie nie wstawiałem się za Komorowskim, nie wspominając o podziwie!

Niesłusznie mnie posądziłaś i czuję się mocno dotknięty pomówieniem.

Data: 2015-08-07 10:50:24
Autor: Ikselka
1944 dni wstydu i hańby.
Dnia Fri, 07 Aug 2015 09:31:08 +0200, Wiesiaczek napisa³(a):

[...]

Nigdy i nigdzie nie wstawia³em siê za Komorowskim, nie wspominaj±c o podziwie!

Nies³usznie mnie pos±dzi³a¶ i czujê siê mocno dotkniêty pomówieniem.

-- Wiesiaczek (dzi¶ z podkarpackiej wsi)

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma" ?

Przynajmniej tyle.
--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

Data: 2015-08-11 12:44:54
Autor: Wiesiaczek
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 07.08.2015 o 10:50, Ikselka pisze:
Dnia Fri, 07 Aug 2015 09:31:08 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

A gdzie "przepraszam"?

Data: 2015-08-11 13:51:32
Autor: Ikselka
1944 dni wstydu i hańby.
Dnia Tue, 11 Aug 2015 12:44:54 +0200, Wiesiaczek napisa³(a):

Tu:

Przepraszam :-)

Data: 2015-08-13 22:27:48
Autor: Ikselka
1944 dni wstydu i hańby.
Dnia Thu, 13 Aug 2015 21:21:18 +0200, Wiesiaczek napisa³(a):

I wzajemnie :-))

Data: 2015-08-13 22:33:38
Autor: u2
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 2015-08-13 o 22:27, Ikselka pisze:
ok, cmok :*

I wzajemnie

gwno spotkalo sie z gwnem:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-08-07 19:00:32
Autor: Budzik
1944 dni wstydu i hañby.
U¿ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

A dwa posty wyzej brak czytania ze zrozumieniem zarzuca...
Smiesznie...

Data: 2015-08-07 09:11:43
Autor: Andrzej Lawa
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 07.08.2015 o 08:29, Wiesiaczek pisze:

A czegóż to dokonał ten Twój prezydent?
Oświeć mnie to może i ja się za nim będę wstawiał?

Krzyż postawił!

Debilom więcej nie trzeba.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-08-07 18:12:59
Autor: Piotr Rezmer
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 2015-08-07 o 09:11, Andrzej Lawa pisze:

Krzyż postawił!

Ale jaki! Chłopie gdybyś zobaczył jakość materiału i obróbki... Mucha nie siada. Na szczęście miał trochę czasu od ogłoszenia wyniku wyborów, to i w garażu z dłutkiem i frezarką popracował.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-08-07 18:15:30
Autor: u2
1944 dni wstydu i hańby.
[...]

ano, łatwo go obrócić w dół i zrobić świątynie ławy:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

1944 dni wstydu i hańby.