1944 dni wstydu i hańby.

Data: 2015-08-06 22:26:45
Autor: Ikselka
1944 dni wstydu i hańby.

"Krew jego dawne bohatery
a imię jego czterdzie¶ci i cztery."

"Prezydentura wraca w godne ręce
dokładnie 1944 dni po ¶mierci
Lecha Kaczyńskiego."

Jacek Kurski PL @KurskiPL
https://twitter.com/KurskiPL/status/629199500243017728

I ja też mam znowu prezydenta, z którego mogę być dumna!

--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

Data: 2015-08-06 22:31:27
Autor: gazebo
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 06.08.2015 o 22:26, Ikselka pisze:

[...]

idz po kosiarke i nie wracaj

--
gazebo

Data: 2015-08-28 19:20:41
Autor: jsen
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 22:31:54 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:
> [...]
> https://twitter.com/KurskiPL/status/629199500243017728
>

> I ja też mam znowu prezydenta, z którego mogę być dumna!

gratulacje gazebo; bardzo merytoryczna odpowiedĽ

jacek

Data: 2015-08-07 01:39:58
Autor: boukun
1944 dni wstydu i hańby.
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Ciemnogrod tak ma...

boukun

Data: 2015-08-07 04:00:32
Autor: Budzik
1944 dni wstydu i hańby.
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

I ja też mam znowu prezydenta, z którego mogę być dumna!

Ciemnogrod tak ma...

:)
Ciekawe czy ten prezydent boi sie szczepionek, tak jak Ikselka... To juz w ogole byłby jej prezydent na 200%!

Data: 2015-08-07 08:41:26
Autor: XL
1944 dni wstydu i hańby.
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Wrote in message:
[...]

A gdzież to wyczytałe¶, iż boję się szczepionek? Pewnie w
 10zdaniowym tek¶cie na maturze? Ale spoko, nie załamuj się, 2/3
 maturzystów, tak jak Ty, nie jest w stanie poprawnie ogarn±ć
 słowa pisanego.
--
XL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-08-07 08:47:06
Autor: Ghost
1944 dni wstydu i hańby.

Użytkownik "XL"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:55c45319$0$27512$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Uważasz,że sa nieszkodliwe?

Data: 2015-08-07 19:00:32
Autor: Budzik
1944 dni wstydu i hańby.
Użytkownik XL ikselk@gazeta.pl ...

[...]

ROTFL
Czepianie sie słówek czyli ton±cy brzytwy sie chwyta - to jest dopiero temat na mature!

Data: 2015-08-07 23:54:21
Autor: Ikselka
1944 dni wstydu i hańby.
Dnia Fri, 7 Aug 2015 19:00:32 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Na tym tek¶cie, jak widzę, się wykładacie:
https://prawdaxlxpl.wordpress.com/aktualnosci-2/profesor-maria-dorota-majewska-szkodliwosc-szczepien/

Data: 2015-08-08 00:00:28
Autor: Budzik
1944 dni wstydu i hańby.
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

[...]

Nawet nie zagladam.
Dyskutowalismy o tym jakis czas temu obszernie i jak przyszło do konkretnych liczb to rozmowa sie skonczyła.
Nie widze sensu jej powtarzac.

Data: 2015-08-08 09:00:08
Autor: Qrczak
1944 dni wstydu i hańby.
Dnia 2015-08-08 02:00, obywatel Budzik uprzejmie donosi:

Polka Wakefieldem narodów.

partiotycznie

Data: 2015-08-08 11:58:43
Autor: Ikselka
1944 dni wstydu i hańby.
Dnia Sat, 8 Aug 2015 00:00:28 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Na tym tek¶cie, jak widzę, się wykładacie:
https://prawdaxlxpl.wordpress.com/aktualnosci-2/profesor-maria-dorota-m
ajewska-szkodliwosc-szczepien/

Nawet nie zagladam.

Więc nie dziwota, że nie rozumiesz, o czym tam napisano - i o czym ja
piszę.

Data: 2015-08-09 13:00:58
Autor: Budzik
1944 dni wstydu i hańby.
[...]

Przeczytałem juz troche materiału zalinkowanego przez ciebie na temat szczepionek.
To zawsze były albo jakies bzdury nawiedzonych naukowców, albo co¶ zupełnie nie na temat.
Mam inne rzeczy do roboty niz ponawianie prób ze w koncu wkleisz co¶ sensownego. :)

Data: 2015-08-10 09:37:30
Autor: Ikselka
1944 dni wstydu i hańby.
Dnia Sun, 9 Aug 2015 13:00:58 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Rozumiem, że "co¶ sensownego" oznacza - co TY uznasz za sensowne. Nie mam
szans 3-]

Data: 2015-08-10 17:00:42
Autor: Budzik
1944 dni wstydu i hańby.
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Rozumiem, że "co¶ sensownego" oznacza - co TY uznasz za sensowne. Nie mam
szans 3-]

Cos sensowengo znaczy co¶ na temat albo cos poparte danymi.
Przypominam, ze jak sprawy zeszły na liczby ktore były w psrzecznosci z Twoimi tezami to merytoryczna dyskusja z Twojej strony regularnie przemieniała się w ogolne banialuki.
Wytykałem Ci to nie raz, zreszta nie tylko ja, ale przyznaje ze nie liczyłem ze dotrze.

Data: 2015-08-10 20:36:54
Autor: Ghost
1944 dni wstydu i hańby.

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA4F2B965572AEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

Dyskutujesz z ćwiokem który uważa, ze woda (sama woda, jej "molekuły") ma pamięć.

Data: 2015-08-11 18:42:34
Autor: Chiron
1944 dni wstydu i hańby.

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1fs3zp78548jo.8k765anfeltf$.dlg40tude.net...
[...]

Niedawno linkowałem projekt ustawy. Jak wejdzie w życie- to próba uniknięcia zaszczepienia doprowadzi do drakońskich kar i kradzieży dziecka przez państwo. No ale jemu tego nie wytłumaczysz.

--

Chiron

Data: 2015-08-28 19:47:31
Autor: jsen
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu pi±tek, 7 sierpnia 2015 06:00:33 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

:)
Ciekawe czy ten prezydent boi sie szczepionek, tak jak Ikselka... To juz w ogole byłby jej prezydent na 200%!

witaj budzik:)
w trzeba byłoby przenie¶ć do następnej linii, żeby było razem z ogóle.
a naqjlepiej pisać to ł±cznie w znaczeniu, które użyłe¶.
choć oczywi¶cie w słownikach nakazuj± inaczej;
te słowo w ogóle jest bardzo ciekawe wogóle.
te słowo wogóle jest bardzo ciekawe w ogóle.

pozdrawiam,
jacek:)

Data: 2015-08-29 03:59:58
Autor: Budzik
1944 dni wstydu i hańby.
Użytkownik  jsen@op.pl ...

[...]

Witaj jacek.
Poprosze o Budzika z duzej litery :)

Data: 2015-08-29 14:38:59
Autor: jsen
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 05:59:59 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  jsen@op.pl ...

> [...]
> choć oczywi¶cie w słownikach nakazuj± inaczej;
> te słowo w ogóle jest bardzo ciekawe wogóle.
> te słowo wogóle jest bardzo ciekawe w ogóle.

nie ma szans, budzik:)
zauważ że komorowski i duda byli też pisani z małej litery.
jedynie Herbert był pisany z dużej,
bo na to zasłużył.

ale żeby¶ nie my¶lał, że pisanie z małej jest niedowarto¶ciowuj±ce,
to powiem, że z tym różnie jest.
naprawdę nie umiem tego wytłumaczyć,
ale różne s± jakby etapy;
niekiedy bardziej wywyższaj±ce (ojejku, może bardziej szacowne
jest pisanie z małej litery niż z dużej)
naprawdę nie dam rady tego wytłumaczyć,
bo jest w tym tyle zawiło¶ci,
że po prostu trzeba brać to na uczucie i odczucie,
którego w tek¶cie nie da się zazwyczaj w żaden sposób wyrazić.

pozostańmy więc przy budzik, bo tak jest dobrze i naprawdę porz±dnie.

pozdrawiam Ciebie,
jacek

Data: 2015-08-28 20:19:13
Autor: jsen
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu pi±tek, 7 sierpnia 2015 06:00:33 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

:)
[...]

to słowo w ogóle jest bardzo ciekawe wogóle.

Data: 2015-08-28 19:27:41
Autor: jsen
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu pi±tek, 7 sierpnia 2015 01:40:03 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> I ja też mam znowu prezydenta, z którego mogę być dumna!

Ciemnogrod tak ma...

boukun

tak jako¶ dziwnie się składa, ze zawsze ciemnogrodem
s± pisz±cy co¶, co nam nie pasuje.

Data: 2015-08-07 05:10:42
Autor: A. Filip
1944 dni wstydu i hańby.
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:
"Krew jego dawne bohatery
a imię jego czterdzieści i cztery."

"Prezydentura wraca w godne ręce
dokładnie 1944 dni po śmierci
Lecha Kaczyńskiego."

Jacek Kurski PL @KurskiPL
https://twitter.com/KurskiPL/status/629199500243017728

I ja też mam znowu prezydenta, z którego mogę być dumna!

Nie chwal dnia przed zachodem słońca.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Dobremu mĂłwcy potrzebny jest dobry sĹ‚uchacz.  (PrzysĹ‚owie ormiaĹ„skie)

Data: 2015-08-28 19:37:24
Autor: jsen
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu pi±tek, 7 sierpnia 2015 05:10:51 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> https://twitter.com/KurskiPL/status/629199500243017728
>
> I ja też mam znowu prezydenta, z którego mogę być dumna!

przestroga przestrog± i oczywi¶cie masz rację,
ale jest też tak, jak ¶piewał Cugowski:
a po nocy przychodzi dzień.
i choć może być to dzień niekoniecznie słoneczny,
nawet zamglony, to jednak przecież zazwyczaj użyteczny.

jacek

Data: 2015-08-07 08:29:52
Autor: Wiesiaczek
1944 dni wstydu i hańby.
[...]

A czegóż to dokonał ten Twój prezydent?
Oświeć mnie to może i ja się za nim będę wstawiał?

--
Wiesiaczek (dziĹ› z podkarpackiej wsi)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-08-07 08:37:58
Autor: XL
1944 dni wstydu i hańby.
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> Wrote in message:
[...]

O¶wieć mnie to może i ja się za nim będę wstawiał?

Nikt nie musiał mnie o¶wiecić, abym się za m±drymi wstawiała, to i
 Ciebie od podziwu dla komorowskiego buractwa odwodzić nie
 zamierzam.
--
XL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-08-07 09:31:08
Autor: Wiesiaczek
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 07.08.2015 o 08:37, XL pisze:
[...]

Nikt nie musiał mnie oświecić, abym się za mądrymi wstawiała, to i
  Ciebie od podziwu dla komorowskiego buractwa odwodzić nie
  zamierzam.

Nigdy i nigdzie nie wstawiałem się za Komorowskim, nie wspominając o podziwie!

Niesłusznie mnie posądziłaś i czuję się mocno dotknięty pomówieniem.

Data: 2015-08-07 10:50:24
Autor: Ikselka
1944 dni wstydu i hańby.
Dnia Fri, 07 Aug 2015 09:31:08 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

Nigdy i nigdzie nie wstawiałem się za Komorowskim, nie wspominaj±c o podziwie!

Niesłusznie mnie pos±dziła¶ i czuję się mocno dotknięty pomówieniem.

-- Wiesiaczek (dzi¶ z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma" ?

Przynajmniej tyle.

Data: 2015-08-11 12:44:54
Autor: Wiesiaczek
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 07.08.2015 o 10:50, Ikselka pisze:
[...]

Gdy sÄ… ogĂłrki i gdy ich nie ma" ?

Przynajmniej tyle.

A gdzie "przepraszam"?

Data: 2015-08-11 13:51:32
Autor: Ikselka
1944 dni wstydu i hańby.
Dnia Tue, 11 Aug 2015 12:44:54 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

Tu:

Przepraszam :-)

Data: 2015-08-13 22:33:38
Autor: u2
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 2015-08-13 o 22:27, Ikselka pisze:
ok, cmok :*

I wzajemnie

gwno spotkalo sie z gwnem:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-08-07 19:00:32
Autor: Budzik
1944 dni wstydu i hańby.
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

A dwa posty wyzej brak czytania ze zrozumieniem zarzuca...
Smiesznie...

Data: 2015-08-07 09:11:43
Autor: Andrzej Lawa
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 07.08.2015 o 08:29, Wiesiaczek pisze:

A czegóż to dokonał ten Twój prezydent?
Oświeć mnie to może i ja się za nim będę wstawiał?

Krzyż postawił!

Debilom więcej nie trzeba.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-08-07 18:12:59
Autor: Piotr Rezmer
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 2015-08-07 o 09:11, Andrzej Lawa pisze:

Krzyż postawił!

Ale jaki! Chłopie gdybyś zobaczył jakość materiału i obróbki... Mucha nie siada. Na szczęście miał trochę czasu od ogłoszenia wyniku wyborów, to i w garażu z dłutkiem i frezarką popracował.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-08-07 18:15:30
Autor: u2
1944 dni wstydu i hańby.
[...]

ano, łatwo go obrócić w dół i zrobić świątynie ławy:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-08-07 09:10:35
Autor: Andrzej Lawa
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 06.08.2015 o 22:26, Ikselka pisze:

I ja też mam znowu prezydenta, z którego mogę być dumna!

Bo pierwsza rzecz, któr± robi, to stawianie przed siedzib± starożytnego narzędzia tortur?

Ty jeste¶ solidnie popieprzona... Zupełnie jak ten gnojek kurski...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Data: 2015-08-07 16:55:15
Autor: Chiron
1944 dni wstydu i hańby.

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:mq1llb$gj6$4node2.news.atman.pl...
[...]

Jak tam z Twoj± logik±? Polecić Ci jaki¶ podręcznik?

--

Chiron

Andrzeja Ławy prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i idĽ się schlać!

Data: 2015-08-11 04:55:43
Autor: Stachu Chebel
1944 dni wstydu i hańby.
[...]

Hmm, ten poprzedni to pod trybunał stanu się nadaje. A ten kolejny razem ze zwolennikami nadaje się tutaj:

http://tnij.org/iyuynjw

Razem z tob± katoprymitywie. A ¶michu wartym jest fakt, że gawiedĽ tobie podobna kupuje , tak, tak...  KUPUJE w pełnym tego słowa znaczenia pierdulamenty obwieszczane przez niejakiego WC. I jeszcze prymitywy uważaj± go za guru i daj± linki na tego pajaca..  Bo "mondrze" pedzioł....

A tak swoj± drog±, to chętnie bym z WC popolemizował..  W sieci? Eeee tam.., w sieci to nawet taka pociulina jak u2 może zrobić karierę...  OK Mr.WC, mój nick byle kto odgadnie. Pan że¶ jest nie byle kto, więc weĽ Pan zorganizuj publiczn± dyskusję. Wynik nieważny!! Proponuję 60% zysku dla Pana, 40% dla mnie.

Pasuje?!

Data: 2015-08-11 10:49:52
Autor: szklanynocnik
1944 dni wstydu i hańby.
użytkownik Stachu Chebel napisał:

[...]

Cejrowski jaki jest każdy widzi, pamiętamy jak naganiał na Komoroskiego:
https://www.youtube.com/watch?v=3o3hBJSvHSk

i kilka lat póĽniej zrobił podsumowanie, musiał bo
pewno czul sie winny, wtedy gadka była krótka:
https://www.youtube.com/watch?v=yd6lgLxmC9w

łups, nie bylo gadki. Tak czy siak, Cejrowski
posluguje sie argumentami co i tobie zalecam.

Na chwile obecna rzucasz sie bez celu, żadnych konkretów,
raz napisałe¶ o pilocie Kaczki i tyle zapamiętałem.

Z sensem Panie, z sensem.

Data: 2015-08-22 22:11:14
Autor: ikka
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 2015-08-06 o 22:26, Ikselka pisze:

[...]

wiadomo, nikt ci nie wmówi, że białe jest białe a czarne jest czarne :D

http://tnij.org/4i3fxuj

--
"Chcemy społeczeństwa, w którym ludzie mog± swobodnie dokonywać wyborów,
popełniać błędy, być hojni i współczuj±cy. To jest to, co mamy na my¶li

Data: 2015-08-23 06:56:19
Autor: Karol
1944 dni wstydu i hańby.

Użytkownik "ikka" <ikka@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mral10$eha$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czy gdyby zorganizował kolejny marsz szmat to wtedy byłby ok? Nie rozumiem- jak Ci może przeszkadzać to, że człowiek często się modli?

Brawo!
Go¶ka była genialna.
--

Chiron

Data: 2015-08-25 19:06:55
Autor: ikka
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu 2015-08-23 o 06:56, Karol pisze:

Użytkownik "ikka" <ikka@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci
W dniu 2015-08-06 o 22:26, Ikselka pisze:

[...]

Czy gdyby zorganizował kolejny marsz szmat to wtedy byłby ok? Nie
rozumiem- jak Ci może przeszkadzać to, że człowiek często się modli?

Ostentacyjnie. Ot, taki strażnik klęcznika.

[...]

Data: 2015-08-28 17:22:01
Autor: jsen
1944 dni wstydu i hańby.
[...]

ojejku, ikselku¶ kochana, żaden on czterdzie¶ci i cztery,
bo pod tym pojęciem nie kryje się pojedyncza osoba,
ani osoby 44 nawet.
co to znaczy 1944? równie dobrze 1544, jak i 2044.
co by nie mówić żaden z dudy 40 i 4, bo go po prostu na to nie stać..

I ja też mam znowu prezydenta, z którego mogę być dumna!

z t± dum±, to poczekajmy. ale fakt faktem, że gdyby został komorowski na pewno następnych 5 lat byłoby stracone.
też wówczas odetchn±łem z ulg± i jakby przysłowiowy kamień spadł mi z serca,
bo ile lat można choćby na szansę uczciwo¶ci czekać.

pamiętaj, że to wszystko s± partyjniacy; oni zawsze s± tylko w połowie uczciwi.

[...]

pamiętaj ikseku¶, że Herbert, choć poeta znamienitszy od noblistów,
pisał wła¶nie poezję w natłoku prawdy poetyckiej chwili.
co wcale nie znaczy, że prawda nad nami ma się tak samo,
albo zgoła inaczej.

jacek

1944 dni wstydu i hańby.