1944 dni wstydu i hańby.

Data: 2015-08-07 01:39:58
Autor: boukun
1944 dni wstydu i hańby.
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
"Krew jego dawne bohatery
a imię jego czterdzieści i cztery."

"Prezydentura wraca w godne ręce
dokładnie 1944 dni po śmierci
Lecha Kaczyńskiego."

Jacek Kurski PL @KurskiPL
https://twitter.com/KurskiPL/status/629199500243017728

I ja też mam znowu prezydenta, z którego mogę być dumna!

Ciemnogrod tak ma...

boukun

Data: 2015-08-07 04:00:32
Autor: Budzik
1944 dni wstydu i hańby.
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

I ja też mam znowu prezydenta, z którego mogę być dumna!

Ciemnogrod tak ma...

:)
Ciekawe czy ten prezydent boi sie szczepionek, tak jak Ikselka... To juz w ogole byłby jej prezydent na 200%!

Data: 2015-08-07 08:41:26
Autor: XL
1944 dni wstydu i hańby.
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Wrote in message:
[...]

A gdzież to wyczytałeś, iż boję się szczepionek? Pewnie w
 10zdaniowym tekście na maturze? Ale spoko, nie załamuj się, 2/3
 maturzystów, tak jak Ty, nie jest w stanie poprawnie ogarnąć
 słowa pisanego.
--
XL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-08-07 08:47:06
Autor: Ghost
1944 dni wstydu i hańby.

Użytkownik "XL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55c45319$0$27512$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Uważasz,że sa nieszkodliwe?

Data: 2015-08-07 19:00:32
Autor: Budzik
1944 dni wstydu i hańby.
Użytkownik XL ikselk@gazeta.pl ...

[...]

ROTFL
Czepianie sie słówek czyli tonący brzytwy sie chwyta - to jest dopiero temat na mature!

Data: 2015-08-07 23:54:21
Autor: Ikselka
1944 dni wstydu i hańby.
Dnia Fri, 7 Aug 2015 19:00:32 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Na tym tekście, jak widzę, się wykładacie:
https://prawdaxlxpl.wordpress.com/aktualnosci-2/profesor-maria-dorota-majewska-szkodliwosc-szczepien/

--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

Data: 2015-08-08 00:00:28
Autor: Budzik
1944 dni wstydu i hańby.
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

[...]

Nawet nie zagladam.
Dyskutowalismy o tym jakis czas temu obszernie i jak przyszło do konkretnych liczb to rozmowa sie skonczyła.
Nie widze sensu jej powtarzac.

Data: 2015-08-08 09:00:08
Autor: Qrczak
1944 dni wstydu i hańby.
Dnia 2015-08-08 02:00, obywatel Budzik uprzejmie donosi:

Polka Wakefieldem narodów.

partiotycznie

Data: 2015-08-08 11:58:43
Autor: Ikselka
1944 dni wstydu i hańby.
Dnia Sat, 8 Aug 2015 00:00:28 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Na tym tekście, jak widzę, się wykładacie:
https://prawdaxlxpl.wordpress.com/aktualnosci-2/profesor-maria-dorota-m
ajewska-szkodliwosc-szczepien/

Nawet nie zagladam.

Więc nie dziwota, że nie rozumiesz, o czym tam napisano - i o czym ja
piszę.

Data: 2015-08-09 13:00:58
Autor: Budzik
1944 dni wstydu i hańby.
[...]

Przeczytałem juz troche materiału zalinkowanego przez ciebie na temat szczepionek.
To zawsze były albo jakies bzdury nawiedzonych naukowców, albo coś zupełnie nie na temat.
Mam inne rzeczy do roboty niz ponawianie prób ze w koncu wkleisz coś sensownego. :)

Data: 2015-08-10 09:37:30
Autor: Ikselka
1944 dni wstydu i hańby.
Dnia Sun, 9 Aug 2015 13:00:58 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Rozumiem, że "coś sensownego" oznacza - co TY uznasz za sensowne. Nie mam
szans 3-]

Data: 2015-08-10 17:00:42
Autor: Budzik
1944 dni wstydu i hańby.
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

Rozumiem, że "coś sensownego" oznacza - co TY uznasz za sensowne. Nie mam
szans 3-]

Cos sensowengo znaczy coś na temat albo cos poparte danymi.
Przypominam, ze jak sprawy zeszły na liczby ktore były w psrzecznosci z Twoimi tezami to merytoryczna dyskusja z Twojej strony regularnie przemieniała się w ogolne banialuki.
Wytykałem Ci to nie raz, zreszta nie tylko ja, ale przyznaje ze nie liczyłem ze dotrze.

Data: 2015-08-10 20:36:54
Autor: Ghost
1944 dni wstydu i hańby.

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA4F2B965572AEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

Dyskutujesz z ćwiokem który uważa, ze woda (sama woda, jej "molekuły") ma pamięć.

Data: 2015-08-11 18:42:34
Autor: Chiron
1944 dni wstydu i hańby.

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1fs3zp78548jo.8k765anfeltf$.dlg40tude.net...
[...]

Niedawno linkowałem projekt ustawy. Jak wejdzie w życie- to próba uniknięcia zaszczepienia doprowadzi do drakońskich kar i kradzieży dziecka przez państwo. No ale jemu tego nie wytłumaczysz.

--

Chiron

Data: 2015-08-28 19:47:31
Autor: jsen
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 06:00:33 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

:)
Ciekawe czy ten prezydent boi sie szczepionek, tak jak Ikselka... To juz w ogole byłby jej prezydent na 200%!

witaj budzik:)
w trzeba byłoby przenieść do następnej linii, żeby było razem z ogóle.
a naqjlepiej pisać to łącznie w znaczeniu, które użyłeś.
choć oczywiście w słownikach nakazują inaczej;
te słowo w ogóle jest bardzo ciekawe wogóle.
te słowo wogóle jest bardzo ciekawe w ogóle.

pozdrawiam,
jacek:)

Data: 2015-08-29 03:59:58
Autor: Budzik
1944 dni wstydu i hańby.
Użytkownik  jsen@op.pl ...

[...]

Witaj jacek.
Poprosze o Budzika z duzej litery :)

Data: 2015-08-29 14:38:59
Autor: jsen
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 05:59:59 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  jsen@op.pl ...

> [...]
> choć oczywiście w słownikach nakazują inaczej;
> te słowo w ogóle jest bardzo ciekawe wogóle.
> te słowo wogóle jest bardzo ciekawe w ogóle.

nie ma szans, budzik:)
zauważ że komorowski i duda byli też pisani z małej litery.
jedynie Herbert był pisany z dużej,
bo na to zasłużył.

ale żebyś nie myślał, że pisanie z małej jest niedowartościowujące,
to powiem, że z tym różnie jest.
naprawdę nie umiem tego wytłumaczyć,
ale różne są jakby etapy;
niekiedy bardziej wywyższające (ojejku, może bardziej szacowne
jest pisanie z małej litery niż z dużej)
naprawdę nie dam rady tego wytłumaczyć,
bo jest w tym tyle zawiłości,
że po prostu trzeba brać to na uczucie i odczucie,
którego w tekście nie da się zazwyczaj w żaden sposób wyrazić.

pozostańmy więc przy budzik, bo tak jest dobrze i naprawdę porządnie.

pozdrawiam Ciebie,
jacek

Data: 2015-08-28 20:19:13
Autor: jsen
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 06:00:33 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

:)
[...]

to słowo w ogóle jest bardzo ciekawe wogóle.

Data: 2015-08-28 19:27:41
Autor: jsen
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 01:40:03 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> I ja też mam znowu prezydenta, z którego mogę być dumna!

Ciemnogrod tak ma...

boukun

tak jakoś dziwnie się składa, ze zawsze ciemnogrodem
są piszący coś, co nam nie pasuje.

1944 dni wstydu i hańby.