1944 dni wstydu i hańby.

Data: 2015-08-11 04:55:43
Autor: Stachu Chebel
1944 dni wstydu i hańby.
W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 22:26:47 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
"Krew jego dawne bohatery
a imię jego czterdzieści i cztery."

"Prezydentura wraca w godne ręce
dokładnie 1944 dni po śmierci
Lecha Kaczyńskiego."

Jacek Kurski PL @KurskiPL
https://twitter.com/KurskiPL/status/629199500243017728

I ja też mam znowu prezydenta, z którego mogę być dumna!

Hmm, ten poprzedni to pod trybunał stanu się nadaje. A ten kolejny razem ze zwolennikami nadaje się tutaj:

http://tnij.org/iyuynjw

Razem z tobą katoprymitywie. A śmichu wartym jest fakt, że gawiedź tobie podobna kupuje , tak, tak...  KUPUJE w pełnym tego słowa znaczenia pierdulamenty obwieszczane przez niejakiego WC. I jeszcze prymitywy uważają go za guru i dają linki na tego pajaca..  Bo "mondrze" pedzioł....

A tak swoją drogą, to chętnie bym z WC popolemizował..  W sieci? Eeee tam.., w sieci to nawet taka pociulina jak u2 może zrobić karierę...  OK Mr.WC, mój nick byle kto odgadnie. Pan żeś jest nie byle kto, więc weź Pan zorganizuj publiczną dyskusję. Wynik nieważny!! Proponuję 60% zysku dla Pana, 40% dla mnie.

Pasuje?!

Data: 2015-08-11 10:49:52
Autor: szklanynocnik
1944 dni wstydu i hańby.
użytkownik Stachu Chebel napisał:

[...]

Cejrowski jaki jest każdy widzi, pamiętamy jak naganiał na Komoroskiego:
https://www.youtube.com/watch?v=3o3hBJSvHSk

i kilka lat później zrobił podsumowanie, musiał bo
pewno czul sie winny, wtedy gadka była krótka:
https://www.youtube.com/watch?v=yd6lgLxmC9w

łups, nie bylo gadki. Tak czy siak, Cejrowski
posluguje sie argumentami co i tobie zalecam.

Na chwile obecna rzucasz sie bez celu, żadnych konkretów,
raz napisałeś o pilocie Kaczki i tyle zapamiętałem.

Z sensem Panie, z sensem.

1944 dni wstydu i hańby.